Trek het je niet persoonlijk aan Whisk!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh![]()
Dan vrees ik dat er iets anders aan de hand is![]()
Maar goed, nevermind
die staat er al even in hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, maar ik kan me voorstellen dat je je wel "erkend"voelt als je er in staat.
[ afbeelding ] is er onlangs ook bij gezet
Da's lief van je!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daarom pleit ik voor
[ afbeelding ]
in de OP
ik zal van de week wel eens kijken naar de OPquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh![]()
Dan vrees ik dat er iets anders aan de hand is![]()
Maar goed, nevermind
Tuurlijk welquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet. Zal er wel eens over nadenken. Ik denk eigenlijk dat dit niet op te lossen valt
Hoeft niet hoor! Zie mijn betoog hierboven.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal van de week wel eens kijken naar de OP
Je kan iIg een topique [wellicht onder een kloon] openen en vragen naar mensen die ervaring hebben/het zelf hebben gehad, en wat hun kijk hierop is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet. Zal er wel eens over nadenken. Ik denk eigenlijk dat dit niet op te lossen valt
als iedereen die af en toe komt er in zou staan was de OP 100 regelsquote:
Fijn, thanksquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trek het je niet persoonlijk aan Whisk!Ik weet niet wat daar dan de reden van is, maar je bent gewoon welkom!
dat lijkt me stug, ik heb CRV nog naar KSC toegesleept tijdje terugquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die staat er al even in hoor
Dat is wel waar jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je kan iIg een topique [wellicht onder een kloon] openen en vragen naar mensen die ervaring hebben/het zelf hebben gehad, en wat hun kijk hierop is.
Zoals ik al zei: Je hebt niks te verliezen, het zit je echt dwars en je loopt er al langer dan ik leef mee rond, je kan het altijd proberen.
Ik heb overigens nog een heel vervelende 'geestelijke afwijking' maar die ga ik hier verder maar niet bespreken. Daar zou ik nog veel liever iets aan gedaan willen hebbenquote:
Lieve schat, je mag hier alles zeggenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja
[..]
Ik heb overigens nog een heel vervelende 'geestelijke afwijking' maar die ga ik hier verder maar niet bespreken. Daar zou ik nog veel liever iets aan gedaan willen hebben
Geen sorry en welterustenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:37 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat maar slapen![]()
![]()
Verbinding blijft wegvallen en ik loop toch alleen maar over mezelf te klagen. Sorry![]()
![]()
Geen sorry, ga langs je GP en slaap lekker lieverdquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:37 schreef Stuart het volgende:
![]()
Verbinding blijft wegvallen en ik loop toch alleen maar over mezelf te klagen. Sorry![]()
![]()
truste kerelquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:37 schreef Stuart het volgende:
![]()
slaap ze kerelquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:37 schreef Stuart het volgende:
![]()
![]()
Top dat je er zo open over durft te zijn, dat vergt wat moed, aangezien je er zo onzeker over bentquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:37 schreef Stuart het volgende:
![]()
![]()
Owh: en luister naar Marijke!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen sorry, ga langs je GP en slaap lekker lieverd![]()
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iemand nog iets leuks gedaan vandaag? Of is dat morgen van plan? Of dit weekend??![]()
![]()
![]()
Ik niet helaas
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iemand nog iets leuks gedaan vandaag? Of is dat morgen van plan? Of dit weekend??![]()
![]()
![]()
Ik niet helaas
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |