Van mij mag zelfs een verplichting om zwarte kousen te dragen op zondag worden ingevoerd, zolang links maar wordt dwarsgezeten. SGP, doe ons een lol.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:41 schreef eriksd het volgende:
Even wat anders; er is maar 20% geteld, en die middelgrote steden maakten vorige keer ook nog een behoorlijk verschil.
Edit; Coalitie 37 zetels?
Edit 2; met SGP
Wat scheelt er aan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:41 schreef Voorschrift het volgende:
Tofik Dibi
Hij heeft 1 zin afgemaakt en meteen is hij de meest idiote mafkees van de hele avond, gefeliciteerd, relMocro van GL.
Dibi is van de straat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:41 schreef Voorschrift het volgende:
Tofik Dibi
Hij heeft 1 zin afgemaakt en meteen is hij de meest idiote mafkees van de hele avond, gefeliciteerd, relMocro van GL.
Proleet inderdaad, met z'n gezanik meteen over dwarsliggen en eisen stellen. GroenLinks heeft nooit wat bereikt, laat hem snel onder z'n steen terugkruipen of anderzijds een buurthuis managen, meer verantwoordelijkheden behoort hij niet te hebben.quote:
Niet veel, maar het is typerend dat PVV'ers iemand als Dibi wegzetten als debiel. Die zien het schofferen van en lompe omgang met mensen als normale situatie.quote:
Meer drankquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Proleet inderdaad, met z'n gezanik meteen over dwarsliggen en eisen stellen. GroenLinks heeft nooit wat bereikt, laat hem snel onder z'n steen terugkruipen of anderzijds een buurthuis managen, meer verantwoordelijkheden behoort hij niet te hebben.
PVV'ers, jij hebt er kaas van gegeten inderdaad.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Niet veel, maar het is typerend dat PVV'ers iemand als Dibi wegzetten als debiel. Die zien het schofferen van en lompe omgang met mensen als normale situatie.
Dat is niet zo raar. Uiteindelijk is Christus onze redding.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Van mij mag zelfs een verplichting om zwarte kousen te dragen op zondag worden ingevoerd, zolang links maar wordt dwarsgezeten. SGP, doe ons een lol.
Dat ik dit moet zeggen maar, de Bible belt is onze redding.
Ik wilde de tere zieltjes van onze vrienden sparen.quote:
Ach, zoals ik al zei in het andere topic: wees blij dat hij niet een van zn hippe truitjes draagt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Proleet inderdaad, met z'n gezanik meteen over dwarsliggen en eisen stellen. GroenLinks heeft nooit wat bereikt, laat hem snel onder z'n steen terugkruipen of anderzijds een buurthuis managen, meer verantwoordelijkheden behoort hij niet te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |