Daar was je toch allang mee bezig?quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Stel het maar voor. Ik ben niet tegen.
Die prijs is inderdaad prima, nog iets om over te twijfelen.. Maar ik wil ook nog een nieuwe tvquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:14 schreef HeatWave het volgende:
een ipad voor 379 is echt een prima prijs. Grootste voordeel van de 2 is snelheid, maar het is niet alsof de 1 traag is.
Mja het is hier thuis meer een gadget dan he. Want echt gebruiken ga ik hem nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die prijs is inderdaad prima, nog iets om over te twijfelen.. Maar ik wil ook nog een nieuwe tv
En alsof jij straks nog tijd hebt om hem te gebruikenquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja het is hier thuis meer een gadget dan he. Want echt gebruiken ga ik hem niet
Daarbij staat er nog een andere big spender aan de deur te kloppenDus denk niet dat het hem gaat worden. Maar ach... Dromen mag
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:30 schreef missbehavin het volgende:
Opluchting!! Vandaag mijn baas uitgelegd hoe het dinsdag (bijna) was misgegaan met de uitnodigingen voor een event en ipv uit zijn plaat gaan, vond hij dat ik het goed had opgelost!
Tweedehands moet je er nog goedkoper 1 kunnen vinden denk ik.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die prijs is inderdaad prima, nog iets om over te twijfelen.. Maar ik wil ook nog een nieuwe tv
Ja echt! Ik zat me er al 2 dagen nerveus over te maken... Soms verbaast die man me nog.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:32 schreef PeuRac het volgende:
Heerlijk dat uitslapen, nu rustig op zoek naar wat leuke vacatures
[..]
Dat is weer een lichtpuntje
Voortaan mij gewoon meteen geloven als ik zeg dat het wel goed komt hequote:Op donderdag 3 maart 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt! Ik zat me er al 2 dagen nerveus over te maken... Soms verbaast die man me nog.
Heeft ms ook te maken met de situatie, dat hij was coulanter is.
Ja, die heb ik ook alquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voortaan mij gewoon meteen geloven als ik zeg dat het wel goed komt he
En dat je het zelf op tijd uitlegt ipv dat hij er achter kwam? Nu kon hij moeilijk kwaad worden, want je had t al opgelostquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt! Ik zat me er al 2 dagen nerveus over te maken... Soms verbaast die man me nog.
Zeker een maand nadat de 2 is uitgekomen, dan dumpt half fanboiland zijn 1 op marktplaatsquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tweedehands moet je er nog goedkoper 1 kunnen vinden denk ik.
Het zou verboden moeten worden!quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook al.
Daarom word ik zo moe van Apple, dan heb je alles en komen er weer nieuwe versies, die je totaal niet nodig hebt, maar je koopt het toch..
De 1 is nu al stukken goedkoper nieuw, 120 euro eraf op een bedrag van 500 is vrij forsquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeker een maand nadat de 2 is uitgekomen, dan dumpt half fanboiland zijn 1 op marktplaats
Uhuh, hij was dinsdag de hele dag niet te bereiken vanwege een jurering, dus kon het hem vandaag pas uitleggen. En idd, het scheelt dat damage control al had plaats gevondenquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dat je het zelf op tijd uitlegt ipv dat hij er achter kwam? Nu kon hij moeilijk kwaad worden, want je had t al opgelost
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu niet meteen overdrijven jij.
Een laag uitgesneden decolleté doet wonderenquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ook nog es jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En alsof jij straks nog tijd hebt om hem te gebruiken
Ja, snap ik. Maar als iedereen een 2 koopt, zijn 1 wil verkopen, die dus al flink goedkoop is in de winkel nieuw, worden ze al gauw 150e op mpquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De 1 is nu al stukken goedkoper nieuw, 120 euro eraf op een bedrag van 500 is vrij fors.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:37 schreef STING het volgende:
[..]
Een laag uitgesneden decollete doet wonderen
Zoals met de iPhonequote:Op donderdag 3 maart 2011 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Maar als iedereen een 2 koopt, zijn 1 wil verkopen, die dus al flink goedkoop is in de winkel nieuw, worden ze al gauw 150e op mp
Dat betwijfel ik, zo goedkoop zal je ze niet vinden hoor. Dan hou ik hem zelf wel zeg maarquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Maar als iedereen een 2 koopt, zijn 1 wil verkopen, die dus al flink goedkoop is in de winkel nieuw, worden ze al gauw 150e op mp
Ja dat denk ik ook niet, heb er zelf ook 1 liggen, maar die gaat echt niet weg voor 150 euro.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, zo goedkoop zal je ze niet vinden hoor. Dan hou ik hem zelf wel zeg maar.
Ik denk dat er voldoende mensen zijn met nu een 1, over een maand een 2, die liever 150e pakken dan dat ze de 1 laten verstoffen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, zo goedkoop zal je ze niet vinden hoor. Dan hou ik hem zelf wel zeg maar.
150 euro is wel goedkoop, en zal het ook niet worden. Maar zie ze nu al weg gaan voor rond de 250,- euro 2e hands.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ja ja, en nu opeens de onschuld zelve
Ik denk dat je er naast zitquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat er voldoende mensen zijn met nu een 1, over een maand een 2, die liever 150e pakken dan dat ze de 1 laten verstoffen.
Dan show je het niet genoegquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het hem überhaupt ooit is opgevallen dat ik een decolleté heb..
Voor mij ook weer een gadget hoor. Gesleep met de laptop word ik een beetje zatquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:31 schreef Tally het volgende:
Mja het is hier thuis meer een gadget dan he. Want echt gebruiken ga ik hem niet
Daarbij staat er nog een andere big spender aan de deur te kloppenDus denk niet dat het hem gaat worden. Maar ach... Dromen mag
Ook een idee!quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:32 schreef HeatWave het volgende:
Tweedehands moet je er nog goedkoper 1 kunnen vinden denk ik.
Dat dusquote:
Heb je er wel 1 dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:43 schreef missbehavin het volgende:
Ik geloof niet dat het hem überhaupt ooit is opgevallen dat ik een decolleté heb..
Niet op mijn werk neequote:
* missbehavin kijkt even.... Ja!quote:
quote:
Hebben hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin kijkt even.... Ja!
Ja en dan vooral ver weg bij mijn decolletéquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hebben hebben![]()
Oh wacht, ik had al lang weg moeten zijn
Doe maar weer zoquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en dan vooral ver weg bij mijn decolleté
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |