Heyquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Zou ik als prins dan weer als nadeel zien
En dan maakt de prins die er op zit niet zo veel uit?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:37 schreef Samzz het volgende:
Ik heb liever een zwarte Andalusische hengst
falerquote:
Whyquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:40 schreef STING het volgende:
[..]
Zou Peu z'n moeder er zo uitzien?
[ afbeelding ]
Waarom denk je dat ik altijd snelle auto's had?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik altijd snelle auto's had?Dit praat je niet meer goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
heb ik vaker last van deze week bij jou volgens mijquote:
Mijn prins kan niet paardrijden geloof ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan maakt de prins die er op zit niet zo veel uit?
Je doet ook zo raar somsquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb ik vaker last van deze week bij jou volgens mij
Wil je nou zeggen dat ik niet kan paard rijdenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn prins kan niet paardrijden geloof ik
Mijn humor, t is kapotquote:
Waar ga je naartoe vliegen dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn humor, t is kapotT is een rare tijd voor mij. Morgen een gesprek en als dat goed gaat, mag ik binnen 2 weken vliegen
Dan naar Cork voor een half jaar (jaar contract, maar na 6mdn mag ik een relocation aanvragen).quote:
Oh, kan je dat wel?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat ik niet kan paard rijden
Cute.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja toevallig wel, ouders van een maat van me hebben een manege.
Is wel al heel lang geleden.
Tis vast net als fietsenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja toevallig wel, ouders van een maat van me hebben een manege.
Is wel al heel lang geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |