Bedankt voor het aanmaken van deze draad, Papierversnipperaar. Echt goed.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga hard op deze positieve propaganda!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op favorieten gezet!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.happynews.nl/
http://www.happynews.nl/2(...)ven-media-niet-meer/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:57 schreef El_Matador het volgende:
Deze mag niet ontbreken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
+1![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze praten zelfs over drugs...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:57 schreef El_Matador het volgende:
Deze mag niet ontbreken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overigens ben ik het wel weer niet me je eens, sorry. Grote dansfeesten is natuurlijk zoiets als preken voor de parochie. Ken je doelgroep, dat is in dit geval mensen die drugs niet gebruiken en er bang voor zijn. Denk dat je het alleen maar erger maakt met beelden van dansfeesten en lekkere mokkels onder invloed van XTC, dat heeft nogal een negatieve connotatie.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
Waarom?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:45 schreef kingmob het volgende:
[..]![]()
Overigens ben ik het wel weer niet me je eens, sorry. Grote dansfeesten is natuurlijk zoiets als preken voor de parochie. Ken je doelgroep, dat is in dit geval mensen die drugs niet gebruiken en er bang voor zijn. Denk dat je het alleen maar erger maakt met beelden van dansfeesten en lekkere mokkels onder invloed van XTC, dat heeft nogal een negatieve connotatie.
Met dank aan bovenstaande post:quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Positief:
1 - Cannabis:
++ intensiteit goed controleerbaar, werkt niet te lang (2-3 uur), positieve effecten, geen lichamelijke kenmerken, makkelijk verkrijgbaar, goede kwaliteit, geen kater
-- redelijk verslavend en slecht in combinatie met alcohol, langdurig gebruik door vooral jonge adolescenten niet aan te raden
2 - XTC:
++ geweldig positieve effecten, werkt niet te lang (2-3 uur), redelijk verkrijgbaar, goede kwaliteitscontrole (tests), niet lichamelijk verslavend
-- verantwoordelijk gebruik noodzakelijk, lichamelijke kenmerken (grote pupillen, kaakknagen)
3 - Paddo's:
++ mooie effecten, redelijk verkrijgbaar dan wel zelf kweken, niet lichamelijk verslavend
-- niet voor beginners, oppassen met depressiegevoelige mensen
Neutraal:
- Alcohol:
++ makkelijk smeerbare drug, intensiteit goed controleerbaar, makkelijk verkrijgbaar
-- effecten zeer wisselend, incidentele te hoge dosis makkelijk te bereiken, redelijk verslavend (vooral sociaal)
Negatief:
- Nicotine:
++ makkelijk verkrijgbaar, kwaliteit is gecontroleerd
-- lichamelijke effecten bij langdurig gebruik voor de gebruiker, lichamelijke effecten bij anderen (meeroken), zeer verslavend, klein effect
=========================================
De andere drugs die ik geprobeerd heb: coke (kan ik geen uitspraak over doen na 1 keer, maar door het zeer verslavende aspect een negatieve drug voor mij), cafeine (nauwelijks effect) en efedra/herbal XTC (geen effect)
Leuk plaatjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:52 schreef Jamiroquai het volgende:
• Wanneer is beste tijd om recreatieve drugs gebruiken. (Na drukke dag? Weekend? Pauze?)
• Bij welke levensstijl zou het goed/perfect passen. (Drukke zakenman? Docent? Politici?)
• Wat zijn de voordelen van de drugs voor deze groep(en)? (Concentratie-verhogend, relaxerend)
• Wat zijn drie woorden voor iedere drugs die het omschrijven? (Cannabis: Relaxt, inspiratie en uhm... Zoiets)
Gave kleuren!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:09 schreef Jamiroquai het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe.
Nou, dit is al een begin.
Haha, uh. Niet echt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gave kleuren!
Zoiets?
============
[ afbeelding ]
"Hét relax-moment / Neem even de tijd / Inspiratie nodig? Pure creativiteit / Geniet van de tijd."
[ afbeelding ]
"XTC. Niet verslavend / Het is leuker dan je denkt / Voor iedereen die wil genieten van een perfect moment."
En daar zijn de bekrompen ramen-lappen-op-zondag-mensjes juist zo bang voor. Ze zijn bang, altijd bang en hebben eigenlijk een kutleven en begrijpen vrijheid niet. Zij zijn bang voor geluk, want ze kennen geen geluk, ze weten niet wat het is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:17 schreef El_Matador het volgende:
De beste drugs (vooral XTC, Marihuana en Shrooms) stimuleren de geest op zoek naar nieuwe uitdagingen, oorden, ervaringen, kunst, ideeen, genotservaringen,
Nogmaals, het moet herkenbaar zijn voor mensen die nog nooit drugs hebben gedaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:05 schreef Boswachtertje het volgende:
[ afbeelding ]
Paddo's: brengt de eenheid tot leven
Dit is een erge technische uitleg (naar mijn mening). Het legt uit wat het doet, maar er zit totaal geen emotionele lading in. Hoe voel je je na zo'n ervaring? (Ik voel me... blij, gelukkig, gezond, compleet, avontuurlijk.) Leg dat uit in herkenbare termen en je komt een stap dichterbij.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:17 schreef El_Matador het volgende:
De beste drugs (vooral XTC, Marihuana en Shrooms) stimuleren de geest op zoek naar nieuwe uitdagingen, oorden, ervaringen, kunst, ideeen, genotservaringen,
Wish wash pannekoek uit het raam.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:29 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
En daar zijn de bekrompen ramen-lappen-op-zondag-mensjes juist zo bang voor. Ze zijn bang, altijd bang en hebben eigenlijk een kutleven en begrijpen vrijheid niet. Zij zijn bang voor geluk, want ze kennen geen geluk, ze weten niet wat het is.
En dus denken ze dat meer politie, meer wetten, hogere celstraffen, meer controle, alles verbieden wat zij niet kennen, geen mensen met andere huidskleuren en gebruiken dan waar zij in opgegroeid zijn, dat dat gaat helpen tegen hun angst.
En hoe meer sloten, hoe meer wetten, hoe hoger de celstraffen voor de mensen waar zij zo bang voor zijn, hoe banger ze worden.Zij zitten verkrampt op hun zielige bezittingen, zij zijn elk moment bang voor fraude, diefstal, inbraak. En hoe meer zij hun bezittingen beveiligen, hoe groter de kans op diefstal wordt, hoe meer sloten zij kopen, prikkeldraad, afzettingen, muren, hoe meer zij zichzelf op slot doen en hun chakra's afsluiten voor geluk en vrijheid.
Wie niets bezit, is vrij!
Dan moeten ze maar eerst drugs gebruiken, dan begrijpen ze het!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:12 schreef Jamiroquai het volgende:
[..]
Nogmaals, het moet herkenbaar zijn voor mensen die nog nooit drugs hebben gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |