Dat bloed komt door het verbod.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:31 schreef hexta het volgende:
Negatief (sorry, maar het is zo volgens mijn lijstje)
Cocaïne:
-/+ Geen ernstige effecten. (je raakt niet buiten jezelf)
++ Het kan je erg scherp maken.
++ Kan het zelfvertrouwen enorm opkrikken.
- Is te makkelijk in gebruik. (de behoefte stopt niet, je hebt niet het "verzadeging moment")
-- Erg duur.
--- Het is "bloed drugs" De waarde is bijzonder hoog door het aantal mensen die er voor sterven.
(ik maak het later af)
Een uitgebalanceerde berichtgeving werkt beter dan propaganda, Shredder.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat bloed komt door het verbod.
GEEN DISCUSSIE HIER! POSITIEVE PROPAGANDA!
Gezond zal het niet zijn. Andere drugs leveren anderen geen fysieke schade op, alleen het gedrag dat bij die drugs hoort (heroine, alcohol).quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daarnaast is er geen enkel onderzoek dat aan toont dat meeroken schadelijk is.
* zucht *quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een uitgebalanceerde berichtgeving werkt beter dan propaganda, Shredder.
Dat klopt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat bloed komt door het verbod.
GEEN DISCUSSIE HIER! POSITIEVE PROPAGANDA!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:41 schreef julian6 het volgende:
Die 't zal wel' houding tegenover sterke argumenten is hier ook heel bekend trouwens
Graag. Ik moedig je graag aan je lijstje af te werken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom!
Wees gewoon eerlijk en open en illustreer je punt met mooie beelden, ervaringen, feesten enzo...
Shredder, ik wil wel een mooie set films samenstellen die het mooie aan drugs samenvatten!![]()
Staat al lang op het -steeds langer wordende-to-do lijstje..
Ja, maar onze kant heeft de waarheid, en dus geen leugens nodig.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je moet de status quo doorbreken door de verbieders in de verdediging te dwingen, met een propagandacampagne (waarin halve waarheden en vuile truuks toegestaan zijn, dat doen zij ook), pas daarna .....
Enter the Void sowiesoquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom!
Wees gewoon eerlijk en open en illustreer je punt met mooie beelden, ervaringen, feesten enzo...
Shredder, ik wil wel een mooie set films samenstellen die het mooie aan drugs samenvatten!![]()
Staat al lang op het -steeds langer wordende-to-do lijstje..
Een kort filmpje.. Een reclame filmpje.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:33 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Als je het goed doet heeft het juist een positief effect op je ambitie- en werkniveau. Even overal tussenuit om vervolgens weer hard aan de slag te kunnen. Dit mag ook wel benadrukt worden vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:08 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ja, maar onze kant heeft de waarheid, en dus geen leugens nodig.
Manipulatie, Ok, maar dat is wat anders..
Wat vind je van dit beginnetje...?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Graag. Ik moedig je graag aan je lijstje af te werken.
VETTE film. Jammer dat ie ZOOO lang duurde. Maar wel geil.quote:
Had van mij nog langer kunnen duren, kon er echt geen genoeg van krijgen. Maarja ik keek dan ook thuis met veel jointjes erbijquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
VETTE film. Jammer dat ie ZOOO lang duurde. Maar wel geil.
Ik ook dus. Gisteravond...quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:56 schreef julian6 het volgende:
[..]
Had van mij nog langer kunnen duren, kon er echt geen genoeg van krijgen. Maarja ik keek dan ook thuis met veel jointjes erbij![]()
In 1 woord: Chill!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat vind je van dit beginnetje...?
Het Grote Paddotopic #50: Stekelbees zoekt een tripmaatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |