quote:http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=42053
Een onderzoek onder meer dan 5.000 Zwitserse jongeren heeft aangetoond dat degenen die cannabis roken op bepaalde gebieden even goed of zelfs beter presteren dan degenen die dat niet doen, aldus de onderzoekers afgelopen maandag. Maar dit gaat niet op voor degenen die naast cannabis ook tabak roken, zo stond te lezen in het rapport van Dr. J.C. Suris en collega's aan de Universiteit van Lausanne. Het onderzoek ontkrachtte de hypothese dat degenen die zich van cannabis en tabak onthouden in alle opzichten beter functioneren. Sterker nog, vergeleken met degenen die zich van alles onthouden, zijn degenen die uitsluitend cannabis gebruiken "socialer ingesteld... en de kans dat ze aan sport doen en goede contacten onderhouden met hun leeftijdsgenoten is groter." "Bovendien: hoewel de kans dat ze spijbelen groter is, halen ze dezelfde goede cijfers. En hoewel de verhouding met hun ouders vaak minder goed is, hebben ze geen grotere kans zich depressief te voelen dan degenen die zich er van onthouden." Het onderzoek was gebaseerd op een in 2002 uitgevoerde enquête onder Zwitserse studenten van 16 tot 20 jaar, van wie 455 alleen cannabis rookten, 1.703 zowel cannabis als tabak rookten, en 3.105 die zich van beide onthielden.
Read more: http://www.drugs-forum.co(...)=42053#ixzz1FYODWoJS
quote:http://www.spitsnieuws.nl(...)kankerpatienten.html
Cannabis zorgt ervoor dat de smaakzin van kankerpatiënten terugkeert. Dat hebben Canadese wetenschappers ontdekt, zo meldt dagblad Trouw vandaag.
De onderzoekers testten hun voorraadje op 24 patiënten, waarvan ze de helft een placebo toedienden. Deze helft kreeg maar mondjesmaat meer trek in hemelse zaken als vlees. De andere helft liep spontaan het water weer in de mond.
Of het onderzoek er toe leidt dat kankerpatiënten massaal aan de wiet gaan, is maar de vraag. Volgens Arno Hazekamp van Universiteit Leiden rust er een taboe op medisch gebruik van wiet. "Sommige artsen vinden mediwiet flauwekul. Dit kun je lastig veranderen omdat het geldt als medicijn, en daar mag je geen reclame voor maken."
quote:http://www.goedgevoel.be/(...)akt-je-slimmer.dhtml
Een bepaald proteïne in cocaïne kan je slimmer maken, dat beweert althans de onderzoeker Hamilton Morris.
Neurologische effecten
De onderzoeker Hamilton Morris bestudeerde het verband tussen succesvolle carrièremensen en het hoge cocaïnegebruik in deze groep. Deze nieuwe studie toont aan dat de neurologische effecten van de drug niet noodzakelijk allemaal negatief zijn. goed zijn. Het proteïne G9a vertraagt namelijke de groei van bepaalde onderdelen van neuronen. Uit eerder onderzoek blijkt dat hoe korter deze onderdelen zijn, hoe slimmer je bent.
Positief:quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Precies. We worden belazerd met verdovende drugs die ons agressief, passief en volgzaam maken (alcohol, anti-depressieva en religie). De positieve drugs zijn verboden.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:24 schreef El_Matador het volgende:
- Alcohol:
++ makkelijk smeerbare drug,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Dat bloed komt door het verbod.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:31 schreef hexta het volgende:
Negatief (sorry, maar het is zo volgens mijn lijstje)
Cocaïne:
-/+ Geen ernstige effecten. (je raakt niet buiten jezelf)
++ Het kan je erg scherp maken.
++ Kan het zelfvertrouwen enorm opkrikken.
- Is te makkelijk in gebruik. (de behoefte stopt niet, je hebt niet het "verzadeging moment")
-- Erg duur.
--- Het is "bloed drugs" De waarde is bijzonder hoog door het aantal mensen die er voor sterven.
(ik maak het later af)
Een uitgebalanceerde berichtgeving werkt beter dan propaganda, Shredder.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat bloed komt door het verbod.
GEEN DISCUSSIE HIER! POSITIEVE PROPAGANDA!
Gezond zal het niet zijn. Andere drugs leveren anderen geen fysieke schade op, alleen het gedrag dat bij die drugs hoort (heroine, alcohol).quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daarnaast is er geen enkel onderzoek dat aan toont dat meeroken schadelijk is.
* zucht *quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een uitgebalanceerde berichtgeving werkt beter dan propaganda, Shredder.
Dat klopt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat bloed komt door het verbod.
GEEN DISCUSSIE HIER! POSITIEVE PROPAGANDA!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:41 schreef julian6 het volgende:
Die 't zal wel' houding tegenover sterke argumenten is hier ook heel bekend trouwens
Graag. Ik moedig je graag aan je lijstje af te werken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom!
Wees gewoon eerlijk en open en illustreer je punt met mooie beelden, ervaringen, feesten enzo...
Shredder, ik wil wel een mooie set films samenstellen die het mooie aan drugs samenvatten!![]()
Staat al lang op het -steeds langer wordende-to-do lijstje..
Ja, maar onze kant heeft de waarheid, en dus geen leugens nodig.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je moet de status quo doorbreken door de verbieders in de verdediging te dwingen, met een propagandacampagne (waarin halve waarheden en vuile truuks toegestaan zijn, dat doen zij ook), pas daarna .....
Enter the Void sowiesoquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom!
Wees gewoon eerlijk en open en illustreer je punt met mooie beelden, ervaringen, feesten enzo...
Shredder, ik wil wel een mooie set films samenstellen die het mooie aan drugs samenvatten!![]()
Staat al lang op het -steeds langer wordende-to-do lijstje..
Een kort filmpje.. Een reclame filmpje.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:33 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Als je het goed doet heeft het juist een positief effect op je ambitie- en werkniveau. Even overal tussenuit om vervolgens weer hard aan de slag te kunnen. Dit mag ook wel benadrukt worden vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:08 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ja, maar onze kant heeft de waarheid, en dus geen leugens nodig.
Manipulatie, Ok, maar dat is wat anders..
Wat vind je van dit beginnetje...?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Graag. Ik moedig je graag aan je lijstje af te werken.
VETTE film. Jammer dat ie ZOOO lang duurde. Maar wel geil.quote:
Had van mij nog langer kunnen duren, kon er echt geen genoeg van krijgen. Maarja ik keek dan ook thuis met veel jointjes erbijquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
VETTE film. Jammer dat ie ZOOO lang duurde. Maar wel geil.
Ik ook dus. Gisteravond...quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:56 schreef julian6 het volgende:
[..]
Had van mij nog langer kunnen duren, kon er echt geen genoeg van krijgen. Maarja ik keek dan ook thuis met veel jointjes erbij![]()
In 1 woord: Chill!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat vind je van dit beginnetje...?
Het Grote Paddotopic #50: Stekelbees zoekt een tripmaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |