abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 maart 2011 @ 17:15:14 #76
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93598053
quote:
http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=42053
Een onderzoek onder meer dan 5.000 Zwitserse jongeren heeft aangetoond dat degenen die cannabis roken op bepaalde gebieden even goed of zelfs beter presteren dan degenen die dat niet doen, aldus de onderzoekers afgelopen maandag. Maar dit gaat niet op voor degenen die naast cannabis ook tabak roken, zo stond te lezen in het rapport van Dr. J.C. Suris en collega's aan de Universiteit van Lausanne. Het onderzoek ontkrachtte de hypothese dat degenen die zich van cannabis en tabak onthouden in alle opzichten beter functioneren. Sterker nog, vergeleken met degenen die zich van alles onthouden, zijn degenen die uitsluitend cannabis gebruiken "socialer ingesteld... en de kans dat ze aan sport doen en goede contacten onderhouden met hun leeftijdsgenoten is groter." "Bovendien: hoewel de kans dat ze spijbelen groter is, halen ze dezelfde goede cijfers. En hoewel de verhouding met hun ouders vaak minder goed is, hebben ze geen grotere kans zich depressief te voelen dan degenen die zich er van onthouden." Het onderzoek was gebaseerd op een in 2002 uitgevoerde enquête onder Zwitserse studenten van 16 tot 20 jaar, van wie 455 alleen cannabis rookten, 1.703 zowel cannabis als tabak rookten, en 3.105 die zich van beide onthielden.

Read more: http://www.drugs-forum.co(...)=42053#ixzz1FYODWoJS

quote:
http://www.spitsnieuws.nl(...)kankerpatienten.html

Cannabis zorgt ervoor dat de smaakzin van kankerpatiënten terugkeert. Dat hebben Canadese wetenschappers ontdekt, zo meldt dagblad Trouw vandaag.

De onderzoekers testten hun voorraadje op 24 patiënten, waarvan ze de helft een placebo toedienden. Deze helft kreeg maar mondjesmaat meer trek in hemelse zaken als vlees. De andere helft liep spontaan het water weer in de mond.

Of het onderzoek er toe leidt dat kankerpatiënten massaal aan de wiet gaan, is maar de vraag. Volgens Arno Hazekamp van Universiteit Leiden rust er een taboe op medisch gebruik van wiet. "Sommige artsen vinden mediwiet flauwekul. Dit kun je lastig veranderen omdat het geldt als medicijn, en daar mag je geen reclame voor maken."
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 3 maart 2011 @ 17:16:18 #77
pi_93598101
quote:
http://www.goedgevoel.be/(...)akt-je-slimmer.dhtml

Een bepaald proteïne in cocaïne kan je slimmer maken, dat beweert althans de onderzoeker Hamilton Morris.

Neurologische effecten
De onderzoeker Hamilton Morris bestudeerde het verband tussen succesvolle carrièremensen en het hoge cocaïnegebruik in deze groep. Deze nieuwe studie toont aan dat de neurologische effecten van de drug niet noodzakelijk allemaal negatief zijn. goed zijn. Het proteïne G9a vertraagt namelijke de groei van bepaalde onderdelen van neuronen. Uit eerder onderzoek blijkt dat hoe korter deze onderdelen zijn, hoe slimmer je bent.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_93598444
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Precies. We worden belazerd met verdovende drugs die ons agressief, passief en volgzaam maken (alcohol, anti-depressieva en religie). De positieve drugs zijn verboden.
Positief:

1 - Cannabis:
++ intensiteit goed controleerbaar, werkt niet te lang (2-3 uur), positieve effecten, geen lichamelijke kenmerken, makkelijk verkrijgbaar, goede kwaliteit, geen kater
-- redelijk verslavend en slecht in combinatie met alcohol, langdurig gebruik door vooral jonge adolescenten niet aan te raden

2 - XTC:
++ geweldig positieve effecten, werkt niet te lang (2-3 uur), redelijk verkrijgbaar, goede kwaliteitscontrole (tests), niet lichamelijk verslavend
-- verantwoordelijk gebruik noodzakelijk, lichamelijke kenmerken (grote pupillen, kaakknagen)

3 - Paddo's:
++ mooie effecten, redelijk verkrijgbaar dan wel zelf kweken, niet lichamelijk verslavend
-- niet voor beginners, oppassen met depressiegevoelige mensen

Neutraal:

- Alcohol:
++ makkelijk smeerbare drug, intensiteit goed controleerbaar, makkelijk verkrijgbaar
-- effecten zeer wisselend, incidentele te hoge dosis makkelijk te bereiken, redelijk verslavend (vooral sociaal)

Negatief:

- Nicotine:
++ makkelijk verkrijgbaar, kwaliteit is gecontroleerd
-- lichamelijke effecten bij langdurig gebruik voor de gebruiker, lichamelijke effecten bij anderen (meeroken), zeer verslavend, klein effect

=========================================

De andere drugs die ik geprobeerd heb: coke (kan ik geen uitspraak over doen na 1 keer, maar door het zeer verslavende aspect een negatieve drug voor mij), cafeine (nauwelijks effect) en efedra/herbal XTC (geen effect)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 3 maart 2011 @ 17:28:39 #79
pi_93598627
quote:
4s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:24 schreef El_Matador het volgende:

- Alcohol:
++ makkelijk smeerbare drug,
_O-

Daarnaast is er geen enkel onderzoek dat aan toont dat meeroken schadelijk is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93598772
Negatief (sorry, maar het is zo volgens mijn lijstje)
Cocaïne:
-/+ Geen ernstige effecten. (je raakt niet buiten jezelf)
++ Het kan je erg scherp maken.
++ Kan het zelfvertrouwen enorm opkrikken.
- Is te makkelijk in gebruik. (de behoefte stopt niet, je hebt niet het "verzadeging moment")
-- Erg duur.
--- Het is "bloed drugs" De waarde is bijzonder hoog door het aantal mensen die er voor sterven.

(ik maak het later af ;) )
Descending into the abyss.
  donderdag 3 maart 2011 @ 17:33:04 #81
pi_93598815
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:31 schreef hexta het volgende:
Negatief (sorry, maar het is zo volgens mijn lijstje)
Cocaïne:
-/+ Geen ernstige effecten. (je raakt niet buiten jezelf)
++ Het kan je erg scherp maken.
++ Kan het zelfvertrouwen enorm opkrikken.
- Is te makkelijk in gebruik. (de behoefte stopt niet, je hebt niet het "verzadeging moment")
-- Erg duur.
--- Het is "bloed drugs" De waarde is bijzonder hoog door het aantal mensen die er voor sterven.

(ik maak het later af ;) )
Dat bloed komt door het verbod.

:( GEEN DISCUSSIE HIER! POSITIEVE PROPAGANDA! :(
pi_93600051
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Een uitgebalanceerde berichtgeving werkt beter dan propaganda, Shredder. :*
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_93600079
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

_O-

Daarnaast is er geen enkel onderzoek dat aan toont dat meeroken schadelijk is.
Gezond zal het niet zijn. Andere drugs leveren anderen geen fysieke schade op, alleen het gedrag dat bij die drugs hoort (heroine, alcohol).

donderdag 3 maart 2011 @ 18:04:56 #84
pi_93600143
quote:
12s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een uitgebalanceerde berichtgeving werkt beter dan propaganda, Shredder. :*
* zucht *

Daar geloof ik niet meer in, dat proberen we al 30 jaar.

Ik geef iedereen de kans om in ANDERE topics evenwichtig en nutteloos te discussiëren. Dit topic gaat over propaganda.

Ik ga nog maar eens een TR doen. ;(
pi_93602586
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat klopt.
Toch kloppen de punten.
En dat vanuit iemand die niet negatief tegenover drugs staat, en zelfs wel een lekkere nak lust zo nu en dan.
De kosten/bloed maken het negatief, en dat komt niet door de drugs zelf. (Het is goedkoper om te produceren dan koffie)
(goed punt voor je propaganda dus ;) )

En, eerlijkheid kan vanuit deze kant gezien. Wij kunnen met eerlijkheid "winnen". Is dat niet prachtig?
Dat de media moeten liegen is enkel omdat ze het nodig hebben om te winnen.

Overigens moet je even zoeken naar de reden dat wiet illegaal is geworden.
Wie de oorlog hiertegen betalen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93603172
De alcoholindustrie zal inderdaad een grote vinger in de pap hebben en zijn er zeker niet blij mee dat mensen overschakelen op leukere drugs bij het uitgaan.

Daarom kosten flesjes water op feesten ook gewoon 5 euro. :')

donderdag 3 maart 2011 @ 20:03:31 #87
pi_93605806
Je moet eerst een discussie afdwingen. Je moet de status quo doorvbreken door de verbieders in de verdediging te dwingen, met een propagandacampagne (waarin halve waarheden en vuile truuks toegestaan zijn, dat doen zij ook), pas daarna .....

Ik wil me hier echt beperken tot positieve drugs propaganda.
pi_93606933
Speed gebruiken op stapavonden is veel leuker dan alleen alcohol ^O^
pi_93608205
Die 't zal wel' houding tegenover sterke argumenten is hier ook heel bekend trouwens :')
pi_93608421
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:41 schreef julian6 het volgende:
Die 't zal wel' houding tegenover sterke argumenten is hier ook heel bekend trouwens :')
Daarom!

Wees gewoon eerlijk en open en illustreer je punt met mooie beelden, ervaringen, feesten enzo...

Shredder, ik wil wel een mooie set films samenstellen die het mooie aan drugs samenvatten! ^O^ O+

Staat al lang op het -steeds langer wordende- :7 to-do lijstje.. :@

donderdag 3 maart 2011 @ 20:57:26 #91
pi_93609224
quote:
17s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daarom!

Wees gewoon eerlijk en open en illustreer je punt met mooie beelden, ervaringen, feesten enzo...

Shredder, ik wil wel een mooie set films samenstellen die het mooie aan drugs samenvatten! ^O^ O+

Graag. Ik moedig je graag aan je lijstje af te werken. :Y
pi_93609990
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je moet de status quo doorbreken door de verbieders in de verdediging te dwingen, met een propagandacampagne (waarin halve waarheden en vuile truuks toegestaan zijn, dat doen zij ook), pas daarna .....
Ja, maar onze kant heeft de waarheid, en dus geen leugens nodig.
Manipulatie, Ok, maar dat is wat anders.. ;)
pi_93610010
quote:
17s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daarom!

Enter the Void sowieso ^O^
pi_93610941
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:33 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Als je het goed doet heeft het juist een positief effect op je ambitie- en werkniveau. Even overal tussenuit om vervolgens weer hard aan de slag te kunnen. Dit mag ook wel benadrukt worden vind ik.
Een kort filmpje.. Een reclame filmpje.

Een man aan het werk.
Ondergewaardeerd en behoorlijk gestrest.
Afgeblaft door zijn baas, bij thuiskomst doodmoe.
Slapen is moeilijk, hij draait en hij woelt.
's ochtends staat hij moe op, om zich gehaast naar zijn werk te begeven.

Dan is het weekend. Je ziet hem met zijn vriendin en wat vrienden.
Er staan drankjes op tafel, een asbak, en ook ligt er een spiegeltje met coke.
Ze lachen, ze discussiëren, ze ontspannen. De stress is vergeten.
's avonds ligt de man in bed met zijn vriendin.
Hij staart naar het plafon, is rustig en kalm.
Zijn vriendin kruipt tegen hem aan.
Hij slaat een arm om haar heen, en glimlacht gelukzalig.

De stress, het werk. Het is nodig om te leven.
Maar liefde en geluk, maakt het het leven waard.

Muziekje, slogan.
Done. ;)

SPOILER
  donderdag 3 maart 2011 @ 21:22:46 #95
pi_93611027
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 21:08 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Ja, maar onze kant heeft de waarheid, en dus geen leugens nodig.
Manipulatie, Ok, maar dat is wat anders.. ;)
:N nogmaals, dat proberen mensen al 30 jaar. Het werkt niet op een normale manier. Wilders overschreeuwt ook gezond verstand.
pi_93612032
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Graag. Ik moedig je graag aan je lijstje af te werken. :Y
Wat vind je van dit beginnetje...? ;)

Het Grote Paddotopic #50: Stekelbees zoekt een tripmaatje

pi_93612076
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 21:08 schreef julian6 het volgende:

[..]

Enter the Void sowieso ^O^
VETTE film. Jammer dat ie ZOOO lang duurde. Maar wel geil. :9

pi_93613874
quote:
17s.gif Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

VETTE film. Jammer dat ie ZOOO lang duurde. Maar wel geil. :9
Had van mij nog langer kunnen duren, kon er echt geen genoeg van krijgen. Maarja ik keek dan ook thuis met veel jointjes erbij c_/
pi_93614094
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 21:56 schreef julian6 het volgende:

[..]

Had van mij nog langer kunnen duren, kon er echt geen genoeg van krijgen. Maarja ik keek dan ook thuis met veel jointjes erbij c_/
Ik ook dus. Gisteravond... ;)

Ga zo denk ik Tropa de Elite kijken. Met een stukje kaas erbij, als propaganda voor hoe het ook kan (en dus niet zoals in Brazilie...). :7

donderdag 3 maart 2011 @ 22:09:49 #100
pi_93615020
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat vind je van dit beginnetje...? ;)

Het Grote Paddotopic #50: Stekelbees zoekt een tripmaatje
In 1 woord: Chill! :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')