nah,quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:52 schreef crv het volgende:
[..]
3 maar,![]()
dan ben je zo klaar. Muis vervangen, pc stagen en tonertje wisseln
Roodquote:
uurtje werk makkiequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah,
een Thin Client opnieuw inrichten die ik vandaag vakkundig via register gesloopt heb, een pc in de fabriekshal plaatsen (wordt weer zwarte handen enzo) en nog uitleveren nieuwe laptop aan gebruiker. O en nog een onderhoud aan een laptop. 4 dus
jah, maar moet er ook nog de Zin voor vindenquote:
soory closer to paars vind ik nietquote:
Mensenquote:
quote:
Mensen boven de rivierenquote:
Kunnen alles en iedereen plezierenquote:
nee, dat zijn brabandersquote:
quote:
ashleyquote:
ow van fok denk ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij staat op jou facebook doos hahaha
dat zijn dronkelappenquote:
Oke, mooie foto heeft hijquote:
En pissen in kruikenquote:
quote:
ah iemand uit bijna dezelfde tijdzonequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ik ben 11 t/m 13 maart in Nederlandquote:
Nee, gezellige mensenquote:
nietusquote:
tjah, stad met geschiedenisquote:
STUWIEDOEWIEquote:
hoe laat kom jij aan op schiphol ?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:02 schreef crv het volgende:
ik moet 10 en 11 maart naarShit happens.... ik moet morgen misschien weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het lukt met de kaartjes voor Benny en mij![]()
Thats mequote:
is toch een stad die ik liever mijdquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Shit happens.... ik moet morgen misschien weer
Als het lukt met de kaartjes voor Benny en mij
ow dan missen we elkaar, mijn vluct terug is 's avondsquote:
Even een weekendje langs om mijn ouders te bezoekenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Thats me
wat komt gij in nederland doen ?
Oooh, jammer welquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:04 schreef crv het volgende:
[..]
ow dan missen we elkaar, mijn vluct terug is 's avonds
Hmmmmzquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:06 schreef JJH het volgende:
Voorlopig geen meerderheid in de tweede kamer voor de huidige coalitie.
quote:
VVDquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:06 schreef JJH het volgende:
Voorlopig geen meerderheid in de tweede kamer voor de huidige coalitie.
mja ik kan overal rijden, maar in amsterdam vind ik nooit echt heel erg fijn rijdenquote:
Utrecht vind ik erger.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik kan overal rijden, maar in amsterdam vind ik nooit echt heel erg fijn rijden
Ik denk dat ik het jammer vind aangezien er de laatste tijd al teveel onrust is en ik zelfs bij nieuwe 2e kamer verkiezingen geen mogelijkheden zie voor een andere regering anders dan met tig kleine partijtjesquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet wat ik er van moet vinden...
quote:
Onoverzichtelijk zooitje met al die partijenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:10 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm het wordt in NL ook nooit wat qua politiek
Jep, en als die geen meerderheid hebben is dat toch niet goed?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De huidige Nederlandse coalitie bestaat uit de VVD en het CDA.
toch
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik las: voorlopig EEN meeerderheeid...
ipv GEEN
ik ben van origine Rotterdammer, is iets principieelsquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik kan overal rijden, maar in amsterdam vind ik nooit echt heel erg fijn rijden
Dat is op het moment wel zo, en ik ben ook bang voor een eventuele uitbreiding van de pvv fractie bij nieuwe verkiezingen...quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het jammer vind aangezien er de laatste tijd al teveel onrust is en ik zelfs bij nieuwe 2e kamer verkiezingen geen mogelijkheden zie voor een andere regering anders dan met tig kleine partijtjes![]()
dat vond ik echt nog meevallen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Utrecht vind ik erger.Dat vind ik echt de minst fijne stad van Nederland om te rijden.
dus ben ik blij dat ik weg ben.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, en als die geen meerderheid hebben is dat toch niet goed?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik las: voorlopig EEN meeerderheeid...
ipv GEEN
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef Kally het volgende:
Zo ik ben weer afwezig, ik ga even CV doen en hangen, misschien tot straks
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef Koen66 het volgende:
yep, dat wordt dus lastig regeren als de 1e kamer alles tegenhoudt
nou dat weet ik nog zonet nietquote:
Ach, als ze 37 zetels halen hoeft er maar 1 andere partij (SGP bijvoorbeeld) mee in te stemmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef Koen66 het volgende:
yep, dat wordt dus lastig regeren als de 1e kamer alles tegenhoudt
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
doei diepie
Ik ben even de Sims spelen op Xbox
speelsequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
doei diepie
Ja, ik zie PVV en VVD verder groeien. Laatstgenoemde vind ik overigens niet ergquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is op het moment wel zo, en ik ben ook bang voor een eventuele uitbreiding van de pvv fractie bij nieuwe verkiezingen...
quote:
Have funquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
doei diepie
Tot laterquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef Kally het volgende:
Zo ik ben weer afwezig, ik ga even CV doen en hangen, misschien tot straks
lekker afhankelijk zijn van die godsdienstwaanzinnigenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, als ze 37 zetels halen hoeft er maar 1 andere partij (SGP bijvoorbeeld) mee in te stemmen
Die eerste wel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik zie PVV en VVD verder groeien. Laatstgenoemde vind ik overigens niet erg![]()
Ja, of CU maar dat is dan hetzelfde verhaalquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker afhankelijk zijn van die godsdienstwaanzinnigen
Ik woon in Overijssel. CDA + Christenunie hadden vier jaar geleden bijna 45% van de stemmen...quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker afhankelijk zijn van die godsdienstwaanzinnigen
CUquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, of CU maar dat is dan hetzelfde verhaal
tja dat krijg je als je in het achterland woont hequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik woon in Overijssel. CDA + Christenunie hadden vier jaar geleden bijna 45% van de stemmen...(met sgp erbij bijna 50%, de HELFT van de stemmen naar een christelijk georienteerde partij)
Achterland, achterland.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef crv het volgende:
[..]
tja dat krijg je als je in het achterland woont he
en gereformeerdenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Achterland, achterland.
Wij hebben hier nog rust en ruimte.
Doe dan maar het zuidenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef crv het volgende:
[..]
tja dat krijg je als je in het achterland woont he
same samequote:
hier zitten geen christenenquote:
whehehehe inderdaadquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Wij grenzen aan Staphorst.
Ik wil niet weten wat voor percentages de SGP daar binnenhaalt.
whehehe,quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
whehehehe inderdaad
heeft Staphorst eigenlijk koopzondagen?
Wou alleen ff hoi zeggenquote:
katholieken, weet niet wat erger isquote:
Jawel, maar alleen lopend hè. Want autorijden mag niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whehehe,
zijn dat van die dorpjes waar je zondags niemand buiten ziet ?
Grote jongen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef Graseter het volgende:
Ik heb vandaag voor de eerste keer gestemd.
en je hebt kampen toch ook nog in de buurtquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:20 schreef JJH het volgende:
[..]
heb er geen last van, zolang ze niet aan carnaval komequote:
en vooral niet je ramen wassenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Jawel, maar alleen lopend hè. Want autorijden mag niet.
Woohooquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef Graseter het volgende:
Ik heb vandaag voor de eerste keer gestemd.
Ook dat nog ja.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:22 schreef crv het volgende:
[..]
en je hebt kampen toch ook nog in de buurt
quote:
hoe meer inteelt wil je het hebbenquote:
Van mij mag iedereen geloven wat ie wil, maar wel graag politiek en geloof gescheiden houden. Maar daar hebben die mensen vaak moeite mee.quote:
De zondag is gereserveerd voor de Heerquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Of je auto, of een korte broek aan, of je gras maaien, of tv kijken...
van de kerk tot de deur mag je lopen, daarna niet meerquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Of je auto, of een korte broek aan, of je gras maaien, of tv kijken...
wat ik vooral vervelend vind aan ieder soort geloof:quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen geloven wat ie wil, maar wel graag politiek en geloof gescheiden houden. Maar daar hebben die mensen vaak moeite mee.
Elburg is ook om de hoek, en de rest van de bible belt die daarvandaan naar het zuiden afzakt.quote:
Daar hebben vooral jehova's last van volgens mij.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat ik vooral vervelend vind aan ieder soort geloof:
het aan ANDEREN willen opdringen
oftwel jij woont tussen de extremistenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Elburg is ook om de hoek, en de rest van de bible belt die daarvandaan naar het zuiden afzakt.
Daar word ik ook niet vrolijk vanquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat ik vooral vervelend vind aan ieder soort geloof:
het aan ANDEREN willen opdringen
Die komen hier niet meer aan de deur.....quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar hebben vooral jehova's last van volgens mij.
Elburg is best een leuk dorpje thoughquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Elburg is ook om de hoek, en de rest van de bible belt die daarvandaan naar het zuiden afzakt.
TRouwens, ik zu nu pas de uitslag van zwolle van vorig jaar.quote:
als je op een verjaardag zit en er zitten gelovigen bij en je zegt dat je NIET gelooft....quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar hebben vooral jehova's last van volgens mij.
Hoho, stadje.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Elburg is best een leuk dorpje though
Mwah, geen last van volgens mij.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je op een verjaardag zit en er zitten gelovigen bij en je zegt dat je NIET gelooft....
Nou, de blikken die je van sommigen krijgt
4 jaar terug bedoel jequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
TRouwens, ik zu nu pas de uitslag van zwolle van vorig jaar.
http://www.rtvoost.nl/verkiezingen/PS2011/default.aspx?gid=25
quote:
ah het is weer kindertjesbedtijdquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:28 schreef Crazy-M het volgende:
zo even tiktak kijken en dan naar bed denk
Kwam er vroeger best vaak. Bijna elk weekend zelfs voor een paar jaarquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoho, stadje.
Binnenstad is erg pittoresk inderdaad, oud zeehavenstadje, toen de zuiderzee er nog was.
mjah, besloten nog ff te blijvenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:30 schreef crv het volgende:
[..]
ah het is weer kindertjesbedtijdtruste knul en gelijk slapen he
jij bent extremist ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kwam er vroeger best vaak. Bijna elk weekend zelfs voor een paar jaar
typisch gedrag van kinderen die naar bed moetenquote:
Nee johquote:
quote:
jah, hang aan de poten van de hond roepend: Ik wil nieeeeeeeeeeehieeeeeeeeeehieeeeeeehieeeeeeeeeequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
typisch gedrag van kinderen die naar bed moeten
Mooi gebied, tegen de veluwe aan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh
Mijn ouders hadden een soort bungalow op een camping daar vlakbij
Ja, en toen ik klein was kregen we seizoenskaarten voor Walibi/Six Flags (hoe dat park tegenwoordig ook mag heten)quote:
Da's om de hoek.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en toen ik klein was kregen we seizoenskaarten voor Walibi/Six Flags (hoe dat park tegenwoordig ook mag heten)![]()
ik ben paar keer in six flags geweest.quote:
Het is een beetje afwachten in hoeverre het wederzijds isquote:
Dat was altijd zo'n pokke-eind wegquote:
Was het zijn initiatief of de jouwe?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is een beetje afwachten in hoeverre het wederzijds is. Want ik heb best interesse
. Vind daten gewoon erg naar
, vooral als je elkaar voor het eerst ziet. Dan is alles awkward.
quote:
Ehm, ik zei op msn dat we elkaar maar snel moesten ontmoeten. Toen zei hij "kan je morgen?" en toen zei ik ja. En werd ik nerveuzer dan een kreeft boven een pan met kokend waterquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was het zijn initiatief of de jouwe?
hahahah truste kerelquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:42 schreef Crazy-M het volgende:
Mensen: ik ga slapen.
slaap lekker allen:
Welterustenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:42 schreef Crazy-M het volgende:
slaap lekker allen:
Trusten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:42 schreef Crazy-M het volgende:
slaap lekker allen:
Nou.. das ook toch alleen maar een goed tekenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ehm, ik zei op msn dat we elkaar maar snel moesten ontmoeten. Toen zei hij "kan je morgen?" en toen zei ik ja. En werd ik nerveuzer dan een kreeft boven een pan met kokend water.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:42 schreef Crazy-M het volgende:
slaap lekker allen:
Nou weet niet of ik er zo blij moet zijn.quote:
Die omschrijving.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ehm, ik zei op msn dat we elkaar maar snel moesten ontmoeten. Toen zei hij "kan je morgen?" en toen zei ik ja. En werd ik nerveuzer dan een kreeft boven een pan met kokend water.
Wat hebben jullie gedaan? Hoe oud is ie? Hoe ziet ie eruit?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou weet niet of ik er zo blij moet zijn.
Wacht, ik geef Benny wel de schuld. Benny, jouw schuld!
Amsterdam, koffie, film, koffie en naar huis. 34 (quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan? Hoe oud is ie? Hoe ziet ie eruit?
Sorry Luttequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou weet niet of ik er zo blij moet zijn.
Wacht, ik geef Benny wel de schuld. Benny, jouw schuld!
Ah, een sugardaddy.. een strak gespierde Spanjaard?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Amsterdam, koffie, film, koffie en naar huis. 34 (). Spaans.
OMGquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Grr... morgen van alles geplant, nu blijkt dat ik 430 poststukken heb... nu mag ik dus al om 6 uur mn bed uit om alvast wat te bezorgen.. hoop dat ik alles voor kwart voor half 9 rond heb, want kwart voor 9 de trein,, grrrr
Hoeveel heb je normaal dan ongeveer?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Grr... morgen van alles geplant, nu blijkt dat ik 430 poststukken heb... nu mag ik dus al om 6 uur mn bed uit om alvast wat te bezorgen.. hoop dat ik alles voor kwart voor half 9 rond heb, want kwart voor 9 de trein,, grrrr
Ja, en dan moet ik dus welgeteld 45 minuten naar school, daarna naar mn vriendin, en een nieuwe outfit shoppen! Even een thee'tje doen in de kroeg.. en dan terug naar huis, om vervolgens nog weer post te gaan bezorgen denk ikquote:
Waarom moet je naar school dan? Is dat belangrijk genoeg om te gaan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en dan moet ik dus welgeteld 45 minuten naar school, daarna naar mn vriendin, en een nieuwe outfit shoppen! Even een thee'tje doen in de kroeg.. en dan terug naar huis, om vervolgens nog weer post te gaan bezorgen denk ik
Ehm, ja.. dat is het enige uur in de week wat ik hebquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom moet je naar school dan? Is dat belangrijk genoeg om te gaan?
Oooh, dat wist ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ehm, ja.. dat is het enige uur in de week wat ik heben als ik niet ga, haal ik dus geen diploma
Wiep is een Kelly?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wiep is op d'r pik getrapt.. had je dat al gelezen?
Neequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wiep is op d'r pik getrapt.. had je dat al gelezen?
Mjah.. en je mag 2x missen ofzo.. en van de 2 lessen die zijn geweest, heb k al 1 gemist. ben benieuwd of t me lukt om de rest te volgenquote:
Je bedoelt deze...?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Er is waar ze woont een groot feest met allemaal optredens.. en ze hebben haar niet gevraagd
eh.. nee.. dat is haar eigen project!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bedoelt deze...?
http://a1.sphotos.ak.fbcd(...)233707_7650686_n.jpg
Ja, dat wist ik wel maar dacht dat je dat bedoeldequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
eh.. nee.. dat is haar eigen project!
Ik kan dat niet eens de hele dag zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Het zou ook wat zijn als je altijd bloedserieus bent...
Ben ik ook wel eens.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan dat niet eens de hele dag zijn
Hoezo?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Daten is trouwens van begin tot eind eigenlijk maar awkward.
Sweet dreamsquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga vroeg naar bed vanavond
Weltrusten lievies
Okidokiquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
Benny ik heb hem gestalkt met berichten! Je hoort het morgenochtend direct
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga vroeg naar bed vanavond
Weltrusten lievies
Nou gewoon, je weet constant niet wat de ander verwacht en wat je zelf moet doenquote:
Waar je jezelf het prettigst bij voeltquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou gewoon, je weet constant niet wat de ander verwacht en wat je zelf moet doen.
dat is het allerbelangrijkstequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waar je jezelf het prettigst bij voelt
dan is het toch goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Hindsight. Ja, het was tof en ik ben blij dat ik het gedaan heb.
Owquote:
quote:
Ala Matrix & Star Wars?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben melig
Komt door mijn slowmotion gevecht met de jongens vanavond
Ja met geluidseffecten en alquote:
En dan in je taxi bij vervelende klantenquote:
Leuk tochquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja met geluidseffecten en al
We hebben liggen gieren van de lach
BZZZZWWWWW BZZW BZZW BZZZZZZZZZW!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan in je taxi bij vervelende klanten
Ik zie het voor me, en die gezichten danquote:
Ja was echt lachen, boeffiesquote:
Ook jij dan maar een goede nacht toegewenst.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:59 schreef Bos81 het volgende:
Lekker gelezen. Morgen krijg ik het wel uit. (Het Derde Geheim van Steve Berry, prima spannend, mooi interessant) Nu zo maar gaan slapen denk ik.
Dank u. Als ik mijn glas met cassis heb leeg gedronken. ga ik tandenpoetsen/pillen innemen en inderdaad weg.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook jij dan maar een goede nacht toegewenst.
Slaap lekker lieve Bennyquote:
Dank je. Dat boek van Steve Berry kan ik je misschien wel aanraden. Vind het jammer dat ik naar bed moet in principe anders had ik het nu wel uitgelezen..quote:
Ik onthoud het wel, spannend is altijd goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je. Dat boek van Steve Berry kan ik je misschien wel aanraden. Vind het jammer dat ik naar bed moet in principe anders had ik het nu wel uitgelezen..
Welterusten Bosquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:59 schreef Bos81 het volgende:
Lekker gelezen. Morgen krijg ik het wel uit. (Het Derde Geheim van Steve Berry, prima spannend, mooi interessant) Nu zo maar gaan slapen denk ik.
Cassisquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank u. Als ik mijn glas met cassis heb leeg gedronken. ga ik tandenpoetsen/pillen innemen en inderdaad weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |