nah,quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:52 schreef crv het volgende:
[..]
3 maar,![]()
dan ben je zo klaar. Muis vervangen, pc stagen en tonertje wisseln
Roodquote:
uurtje werk makkiequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah,
een Thin Client opnieuw inrichten die ik vandaag vakkundig via register gesloopt heb, een pc in de fabriekshal plaatsen (wordt weer zwarte handen enzo) en nog uitleveren nieuwe laptop aan gebruiker. O en nog een onderhoud aan een laptop. 4 dus
jah, maar moet er ook nog de Zin voor vindenquote:
soory closer to paars vind ik nietquote:
Mensenquote:
quote:
Mensen boven de rivierenquote:
Kunnen alles en iedereen plezierenquote:
nee, dat zijn brabandersquote:
quote:
ashleyquote:
ow van fok denk ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij staat op jou facebook doos hahaha
dat zijn dronkelappenquote:
Oke, mooie foto heeft hijquote:
En pissen in kruikenquote:
quote:
ah iemand uit bijna dezelfde tijdzonequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ik ben 11 t/m 13 maart in Nederlandquote:
Nee, gezellige mensenquote:
nietusquote:
tjah, stad met geschiedenisquote:
STUWIEDOEWIEquote:
hoe laat kom jij aan op schiphol ?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:02 schreef crv het volgende:
ik moet 10 en 11 maart naarShit happens.... ik moet morgen misschien weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het lukt met de kaartjes voor Benny en mij![]()
Thats mequote:
is toch een stad die ik liever mijdquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Shit happens.... ik moet morgen misschien weer
Als het lukt met de kaartjes voor Benny en mij
ow dan missen we elkaar, mijn vluct terug is 's avondsquote:
Even een weekendje langs om mijn ouders te bezoekenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Thats me
wat komt gij in nederland doen ?
Oooh, jammer welquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:04 schreef crv het volgende:
[..]
ow dan missen we elkaar, mijn vluct terug is 's avonds
Hmmmmzquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:06 schreef JJH het volgende:
Voorlopig geen meerderheid in de tweede kamer voor de huidige coalitie.
quote:
VVDquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:06 schreef JJH het volgende:
Voorlopig geen meerderheid in de tweede kamer voor de huidige coalitie.
mja ik kan overal rijden, maar in amsterdam vind ik nooit echt heel erg fijn rijdenquote:
Utrecht vind ik erger.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik kan overal rijden, maar in amsterdam vind ik nooit echt heel erg fijn rijden
Ik denk dat ik het jammer vind aangezien er de laatste tijd al teveel onrust is en ik zelfs bij nieuwe 2e kamer verkiezingen geen mogelijkheden zie voor een andere regering anders dan met tig kleine partijtjesquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet wat ik er van moet vinden...
quote:
Onoverzichtelijk zooitje met al die partijenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:10 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm het wordt in NL ook nooit wat qua politiek
Jep, en als die geen meerderheid hebben is dat toch niet goed?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De huidige Nederlandse coalitie bestaat uit de VVD en het CDA.
toch
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik las: voorlopig EEN meeerderheeid...
ipv GEEN
ik ben van origine Rotterdammer, is iets principieelsquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik kan overal rijden, maar in amsterdam vind ik nooit echt heel erg fijn rijden
Dat is op het moment wel zo, en ik ben ook bang voor een eventuele uitbreiding van de pvv fractie bij nieuwe verkiezingen...quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het jammer vind aangezien er de laatste tijd al teveel onrust is en ik zelfs bij nieuwe 2e kamer verkiezingen geen mogelijkheden zie voor een andere regering anders dan met tig kleine partijtjes![]()
dat vond ik echt nog meevallen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Utrecht vind ik erger.Dat vind ik echt de minst fijne stad van Nederland om te rijden.
dus ben ik blij dat ik weg ben.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, en als die geen meerderheid hebben is dat toch niet goed?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik las: voorlopig EEN meeerderheeid...
ipv GEEN
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef Kally het volgende:
Zo ik ben weer afwezig, ik ga even CV doen en hangen, misschien tot straks
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |