Je plaatje doet het niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef bokaal het volgende:
Van mij mag deze van t-8one ook wel in de OP, ze is mooi geschminkt!
[ [url=http://forum.fok.nl/templates/forum2009/html/showimg.html?http://cdn.theatlantic.co(...)94413.jpg]afbeelding[/url] ]
Maakt niet uit. معمر القذافي blijft, maar een paar van zijn volgelingen (misschien wel een zoon of iets) is vast aan het inpakken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:15 schreef t-8one het volgende:
[..]
En ik dacht als die nou eens mijn kant op vloog
Maargoed, wel een vreemd verhaal.
Hoe lekt zoiets nou uit?
Ik heb er m'n twijfels bij.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:17 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik zet die meid die zo mooi geschminkt is (in de OP) op de achtergrond van mijn mobiel!
Doe dan even zoals in het Egypte topic. Klein formaatje.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef Nibb-it het volgende:
Dan wordt het wel vol in de OP, maar oke ik ga 'm even resizen. Zal ik er dan een andere uithalen of gewoon zo laten?
[..]
misschien wat kleiner maken ? de foto's .. is uiteindelijk bij de OP van reeks egypte ook gebeurd ( waren wel de meningen over verdeeld )quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef Nibb-it het volgende:
Dan wordt het wel vol in de OP, maar oke ik ga 'm even resizen. Zal ik er dan een andere uithalen of gewoon zo laten?
[..]
AJE liveblog 9:55pmquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:10 schreef Bartholomaeus het volgende:
evanchill
We were told the attack on Brega consisted of around six jeeps with troops firing pretty much indiscriminately inside Brega University.
Nog een beter idee: we posten ze in het fotoreeksen topic in MO.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:20 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
misschien wat kleiner maken ? de foto's .. is uiteindelijk bij de OP van reeks egypte ook gebeurd ( waren wel de meningen over verdeeld )
Ik zet wel een linkje naar die reeks in de OPquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:20 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Nog een beter idee: we posten ze in het fotoreeksen topic in MO.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:20 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Nog een beter idee: we posten ze in het fotoreeksen topic in MO.
een foto zegt soms meer dan 1000 woordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef Nibb-it het volgende:
ja maar dat is ook weer niet handig, dan moet je steeds klikken om een plaatje te bekijken
[..]
Ik zet wel een linkje naar die reeks in de OP
Donequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:22 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
[..]
een foto zegt soms meer dan 1000 woorden
Leuk idee. Heb een wallpaper gezocht van Libië, heb nu dus een mooie woestijn met een aantal kamelen achter elkaarquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Doe dan even zoals in het Egypte topic. Klein formaatje.
Haha, vind het gewoon een mooi plaatje. En had ook piramides op mijn achtergrond toen de revolutie in Egypte was.
En hoe zit het bij de doden aan de zijde van Khaddafi?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:33 schreef aerdt het volgende:
7.47pm: AP has more on the battle between pro- and anti-Gaddafi forces in Brega, reporting that at least 10 rebel fighters were killed and 18 wounded.
The attack began just after dawn, when several hundred pro-Gadhafi forces in 50 trucks and SUVs mounted with machine guns descended on the port, driving out a small opposition contingent and seizing control of the oil facilities, port and airstrip. But by afternoon, they had lost it all and had retreated to a university campus 5 miles (7km) away.
There, opposition fighters besieged them, clambering from the beach up a hill to the campus as mortars and heavy machine gun fire blasted around them, according to an Associated Press reporter at the scene. They took cover behind grassy dunes, firing back with assault rifles, machine guns and grenade launchers. At one point a war plane struck in the dunes to try to disperse them, but it caused no casualties and the siege continued.
"The dogs have fled," one middle-aged fighter shouted, waving his Kalashnikov over his head in victory after the Gadhafi forces withdrew from the town before nightfall.
Geen idee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
En hoe zit het bij de doden aan de zijde van Khaddafi?
trustenquote:
Dit is gewoon een oorlog.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:54 schreef aerdt het volgende:
Dit zou een video zijn van de strijd in Brega. Ik kan geen arabisch, dus weet niet of dat waar is.
Sorry als het al gepost is trouwens...
http://www.facebook.com/video/video.php?v=115732065168086
en die zenden op AJE een docu uit van egypte wel coole docuquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:46 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
10:31pm
We're told that, despite attempts to block the signal, Al Jazeera can still be received by enterprising viewers in Tripoli. If you know someone there, tell them they can tune in on Hotbird - we're apparently being jammed on each frequency tried on NileSat
oh ..lijkt erop dat Nilesat de verkeerde loopt te fokken ...![]()
damnz!!!
ze moeten Libyan State TV fokken niet AJE
grlmbl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |