Faalhazerijquote:
Nope! In dit subforum is recht van de snelste van kracht!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:18 schreef Rubeeen het volgende:
Sjampoeh had de lapo, in zijn topic verder?
duurde te langquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:18 schreef Rubeeen het volgende:
Sjampoeh had de lapo, in zijn topic verder?
Ze is dyslectischquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laura die moet navragen of je 'witte" met dubbel t schrijft?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:19 schreef versabommie het volgende:
Nope! In dit subforum is recht van de snelste van kracht!
quote:
Thxquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope! In dit subforum is recht van de snelste van kracht!
Winnaar!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
Tussenstand
WOW ALEX POPULAIR MET 54 % !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
Tussenstand
WOW ALEX POPULAIR MET 54 % !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja op Maik EN Alexquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tussenstand
Alex 54%
Maik 21%
Servio 25%
Dus ff op Maik gaan stemmen.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tussenstand
Alex 54%
Maik 21%
Servio 25%
lijkt me een goed planquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tussenstand
Alex 54%
Maik 21%
Servio 25%
En nog een beetje op Alexquote:
waarvan ik denk dat het wel ene geheim is ,maar niet het geheim is waar ze mee het spel zijn begonnen ,want de stem greep niet inquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef Urb het volgende:
Wat zou er gebeuren als Laura of Guido somehow weggestemd worden voor hun geheim geraden word? Kleine kans lijkt me, maar goed, hun oude geheim weer van kracht ? ( volgens mij hebben ze elkaars geheim alleen aan elkaar opgebiecht dus. )
Right...gelukkig welquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:23 schreef Gert het volgende:
Nederland stemt dus, zoals zo vaak bij RLS en, op "normale mensen".
ik zal smsen voor maik en alexquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef sjampoeh het volgende:
Maik moet nog blijven voor de sexxxxxxxxx
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef sjampoeh het volgende:
Nee. Gewoon nee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
En nog een beetje op Alex
De vorige keer klopte de tussenstand met Laura zo hoog aardig met het eindresultaat, maar ik ben bang dat ze Stervio toch wel er in laten
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef R0T29 het volgende:
Servio is dan een wel grote paardelul, maar die kan nog wel eens gaan botsen met iemand. Maik voegt echt helemaal niks toe. Het enige dat Maik doe is Mo aan het huilen maken en dat heb ik nou ook wel genoeg gezien.
Daar heeft hij dan wel Servio of Guido voor nodig he!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef sjampoeh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |