Faalhazerijquote:
Nope! In dit subforum is recht van de snelste van kracht!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:18 schreef Rubeeen het volgende:
Sjampoeh had de lapo, in zijn topic verder?
duurde te langquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:18 schreef Rubeeen het volgende:
Sjampoeh had de lapo, in zijn topic verder?
Ze is dyslectischquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laura die moet navragen of je 'witte" met dubbel t schrijft?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:19 schreef versabommie het volgende:
Nope! In dit subforum is recht van de snelste van kracht!
quote:
Thxquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope! In dit subforum is recht van de snelste van kracht!
Winnaar!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
Tussenstand
WOW ALEX POPULAIR MET 54 % !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
Tussenstand
WOW ALEX POPULAIR MET 54 % !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja op Maik EN Alexquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tussenstand
Alex 54%
Maik 21%
Servio 25%
Dus ff op Maik gaan stemmen.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tussenstand
Alex 54%
Maik 21%
Servio 25%
lijkt me een goed planquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tussenstand
Alex 54%
Maik 21%
Servio 25%
En nog een beetje op Alexquote:
waarvan ik denk dat het wel ene geheim is ,maar niet het geheim is waar ze mee het spel zijn begonnen ,want de stem greep niet inquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef Urb het volgende:
Wat zou er gebeuren als Laura of Guido somehow weggestemd worden voor hun geheim geraden word? Kleine kans lijkt me, maar goed, hun oude geheim weer van kracht ? ( volgens mij hebben ze elkaars geheim alleen aan elkaar opgebiecht dus. )
Right...gelukkig welquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:23 schreef Gert het volgende:
Nederland stemt dus, zoals zo vaak bij RLS en, op "normale mensen".
ik zal smsen voor maik en alexquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef sjampoeh het volgende:
Maik moet nog blijven voor de sexxxxxxxxx
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef sjampoeh het volgende:
Nee. Gewoon nee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
En nog een beetje op Alex
De vorige keer klopte de tussenstand met Laura zo hoog aardig met het eindresultaat, maar ik ben bang dat ze Stervio toch wel er in laten
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef R0T29 het volgende:
Servio is dan een wel grote paardelul, maar die kan nog wel eens gaan botsen met iemand. Maik voegt echt helemaal niks toe. Het enige dat Maik doe is Mo aan het huilen maken en dat heb ik nou ook wel genoeg gezien.
Daar heeft hij dan wel Servio of Guido voor nodig he!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef sjampoeh het volgende:
Nee Servio trekt volle zalen, met zijn gestook, nu is gerard weer de pispaal voor de komende drie wekenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef R0T29 het volgende:
Servio is dan een wel grote paardelul, maar die kan nog wel eens gaan botsen met iemand. Maik voegt echt helemaal niks toe. Het enige dat Maik doe is Mo aan het huilen maken en dat heb ik nou ook wel genoeg gezien.
Wat een verrassingquote:
LOLquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:26 schreef knagsje het volgende:
Dat Aaafke maar dyslegging mag worden dan.......
Maar niks van zijn gekonkel word laten zien op Net 5, how convient huh.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:26 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Nee Servio trekt volle zalen, met zijn gestook, nu is gerard weer de pispaal voor de komende drie weken
tot over een paar uurquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:27 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Ik ga nu voor mezelf een t-shirt met een een grote zwarte haan maken
Servio zorgt in ieder geval voor irritatie. Zeker ook bij mij, daarom moet ie lekker blijven. Heerlijk als 'ie gedist gaat worden door Gerard of zo. Maik heb ik nog niet om kunnen lachen, ik heb me nog niet aan hem geergerd. Hij doet helemaal niks en niemand heeft ook maar een clue in huis wat zijn geheim is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:26 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Nee Servio trekt volle zalen, met zijn gestook, nu is gerard weer de pispaal voor de komende drie weken
Hoop dat morgen de gayscene niet massaal voor Stervio gaan stemmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:27 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik stem voor Maik erin blijven, beter dan dat stuk ellende
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:27 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Ik ga nu voor mezelf een t-shirt met een een grote zwarte haan maken
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:28 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Hoop dat morgen de gayscene niet massaal voor Stervio gaan stemmen
ehhh da's ook wel waar, denk je dat Gerard hem aan kan?? volgens mij krijgt hij dan allemaal tegen zich?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:28 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Servio zorgt in ieder geval voor irritatie. Zeker ook bij mij, daarom moet ie lekker blijven. Heerlijk als 'ie gedist gaat worden door Gerard of zo. Maik heb ik nog niet om kunnen lachen, ik heb me nog niet aan hem geergerd. Hij doet helemaal niks en niemand heeft ook maar een clue in huis wat zijn geheim is.
quote:
Baas Gerard kan alles aan!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:29 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
ehhh da's ook wel aar, denk je dat Gerard hem aan kan?? volgens mij krijgt hij dan allemaal tegen zich?
Lekker boeiend, voetbaluitslagen worden hier ook altijd genoemdquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:27 schreef stormiot het volgende:
[..]
verkeerde topic jongens
in portugal stemmen ze nu niet
KUTKIP!quote:
Precies! Maik eruit gaat voor de betere streams zorgen!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:31 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Zou wel naar voor Jo zijn, als alex morgen terugkomt, hahaha
k ontopic danquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker boeiend, voetbaluitslagen worden hier ook altijd genoemd![]()
Ontopic: Serrvia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |