Faalhazerijquote:
Nope! In dit subforum is recht van de snelste van kracht!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:18 schreef Rubeeen het volgende:
Sjampoeh had de lapo, in zijn topic verder?
duurde te langquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:18 schreef Rubeeen het volgende:
Sjampoeh had de lapo, in zijn topic verder?
Ze is dyslectischquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laura die moet navragen of je 'witte" met dubbel t schrijft?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:19 schreef versabommie het volgende:
Nope! In dit subforum is recht van de snelste van kracht!
quote:
Thxquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope! In dit subforum is recht van de snelste van kracht!
Winnaar!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
Tussenstand
WOW ALEX POPULAIR MET 54 % !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
Tussenstand
WOW ALEX POPULAIR MET 54 % !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja op Maik EN Alexquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tussenstand
Alex 54%
Maik 21%
Servio 25%
Dus ff op Maik gaan stemmen.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tussenstand
Alex 54%
Maik 21%
Servio 25%
lijkt me een goed planquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tussenstand
Alex 54%
Maik 21%
Servio 25%
En nog een beetje op Alexquote:
waarvan ik denk dat het wel ene geheim is ,maar niet het geheim is waar ze mee het spel zijn begonnen ,want de stem greep niet inquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef Urb het volgende:
Wat zou er gebeuren als Laura of Guido somehow weggestemd worden voor hun geheim geraden word? Kleine kans lijkt me, maar goed, hun oude geheim weer van kracht ? ( volgens mij hebben ze elkaars geheim alleen aan elkaar opgebiecht dus. )
Right...gelukkig welquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:23 schreef Gert het volgende:
Nederland stemt dus, zoals zo vaak bij RLS en, op "normale mensen".
ik zal smsen voor maik en alexquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef sjampoeh het volgende:
Maik moet nog blijven voor de sexxxxxxxxx
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef sjampoeh het volgende:
Nee. Gewoon nee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
En nog een beetje op Alex
De vorige keer klopte de tussenstand met Laura zo hoog aardig met het eindresultaat, maar ik ben bang dat ze Stervio toch wel er in laten
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef R0T29 het volgende:
Servio is dan een wel grote paardelul, maar die kan nog wel eens gaan botsen met iemand. Maik voegt echt helemaal niks toe. Het enige dat Maik doe is Mo aan het huilen maken en dat heb ik nou ook wel genoeg gezien.
Daar heeft hij dan wel Servio of Guido voor nodig he!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef sjampoeh het volgende:
Nee Servio trekt volle zalen, met zijn gestook, nu is gerard weer de pispaal voor de komende drie wekenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef R0T29 het volgende:
Servio is dan een wel grote paardelul, maar die kan nog wel eens gaan botsen met iemand. Maik voegt echt helemaal niks toe. Het enige dat Maik doe is Mo aan het huilen maken en dat heb ik nou ook wel genoeg gezien.
Wat een verrassingquote:
LOLquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:26 schreef knagsje het volgende:
Dat Aaafke maar dyslegging mag worden dan.......
Maar niks van zijn gekonkel word laten zien op Net 5, how convient huh.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:26 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Nee Servio trekt volle zalen, met zijn gestook, nu is gerard weer de pispaal voor de komende drie weken
tot over een paar uurquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:27 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Ik ga nu voor mezelf een t-shirt met een een grote zwarte haan maken
Servio zorgt in ieder geval voor irritatie. Zeker ook bij mij, daarom moet ie lekker blijven. Heerlijk als 'ie gedist gaat worden door Gerard of zo. Maik heb ik nog niet om kunnen lachen, ik heb me nog niet aan hem geergerd. Hij doet helemaal niks en niemand heeft ook maar een clue in huis wat zijn geheim is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:26 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Nee Servio trekt volle zalen, met zijn gestook, nu is gerard weer de pispaal voor de komende drie weken
Hoop dat morgen de gayscene niet massaal voor Stervio gaan stemmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:27 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik stem voor Maik erin blijven, beter dan dat stuk ellende
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:27 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Ik ga nu voor mezelf een t-shirt met een een grote zwarte haan maken
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:28 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Hoop dat morgen de gayscene niet massaal voor Stervio gaan stemmen
ehhh da's ook wel waar, denk je dat Gerard hem aan kan?? volgens mij krijgt hij dan allemaal tegen zich?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:28 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Servio zorgt in ieder geval voor irritatie. Zeker ook bij mij, daarom moet ie lekker blijven. Heerlijk als 'ie gedist gaat worden door Gerard of zo. Maik heb ik nog niet om kunnen lachen, ik heb me nog niet aan hem geergerd. Hij doet helemaal niks en niemand heeft ook maar een clue in huis wat zijn geheim is.
quote:
Baas Gerard kan alles aan!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:29 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
ehhh da's ook wel aar, denk je dat Gerard hem aan kan?? volgens mij krijgt hij dan allemaal tegen zich?
Lekker boeiend, voetbaluitslagen worden hier ook altijd genoemdquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:27 schreef stormiot het volgende:
[..]
verkeerde topic jongens
in portugal stemmen ze nu niet
KUTKIP!quote:
Precies! Maik eruit gaat voor de betere streams zorgen!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:31 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Zou wel naar voor Jo zijn, als alex morgen terugkomt, hahaha
k ontopic danquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker boeiend, voetbaluitslagen worden hier ook altijd genoemd![]()
Ontopic: Serrvia
om servio eruit te krijgen, stem ik zelfs op maik!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tussenstand
Alex 54%
Maik 21%
Servio 25%
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zou jij je reacties in 1 berichtje willen zetten? Dit is een COS , geen chat met jezelf...
Hahahaha HIJ BLIJFTquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:35 schreef lilyrose het volgende:
Bah.. ik mag die Alex echt niet, van mij mag hij vandaag nog vertrekken!
Hoi Lauraquote:
Stel je niet aan. Zowel Maik als Alex zijn geen spetterende deelnemers. Servio is hoe dan ook de meest spannende van het stel. Als Gerard vanmiddag een ruzie maakt dan staat fok te juichen als Servio ruzie maakt is het een relnicht.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:26 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Doe eens deaud!quote:
Tja... die missie's zijn wel van het niveau lik me vessie... "Bak een taart", "Maak een t-shirt", "Playbacken", "de Popquiz"... spannend. Echt wat voor Maik allemaal.quote:
quote:
I'm not your friend, buddy!quote:
Weet niet hoe dat moet. Doetus voorquote:
Net als nicht zijn en mongool...volgens Joquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:37 schreef pietpaniek het volgende:
Hihihihhihih ze kan niet spellen, nee ze is dyslekties kan ze niets aan doendusss
Alleen naar het verkeerde geheim!quote:
hahahahahahahaquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:37 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Ik heb net ook gestemd via UPC. Ik zie die kop van m'n vent al als we eind van de maand de rekening krijgen.
Een beetje voetbalwedstrijd kost ook al 6 euroquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:37 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Ik heb net ook gestemd via UPC. Ik zie die kop van m'n vent al als we eind van de maand de rekening krijgen.
Zal Beatrix ook stemmen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:38 schreef woodyinthemix het volgende:
Heerlijk als Servio er uit gaat, maar ik gruwel nu al van de zelfingenomenheid waarmee Alex zijn 50+ % gaat interpreteren...
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:37 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Heb je geen kinderen die je de schuld kan geven?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:37 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Alstu:quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Weet niet hoe dat moet. Doetus voor.
Die mag de volgende keer weg. Nà Servio!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:38 schreef woodyinthemix het volgende:
Heerlijk als Servio er uit gaat, maar ik gruwel nu al van de zelfingenomenheid waarmee Alex zijn 50+ % gaat interpreteren...
Rode knop op de Abquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:39 schreef xdiashalizx het volgende:
call me a fool...maar hoe kan ik stemmen via UPC??
Op "Rood" drukken als je naar kanaal 14 kijktquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:39 schreef xdiashalizx het volgende:
kanaal 14 drukken op de rode knopquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:39 schreef xdiashalizx het volgende:
Doodsverwensing! Ban!quote:
me toquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
om servio eruit te krijgen, stem ik zelfs op maik!
Dat dus. Het is dus niet dat ik alex wil zien winnen maar dit is meer een statement richting de groep an sich die bij voorbaat al denken dat alex er uitligtquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:39 schreef Day het volgende:
[..]
Die mag de volgende keer weg. Nà Servio!
Mwah, alex die te horen krijgt dat hij boven de 50% heeft gescoord bij de kijkers.. en dat hij dit bij Joanna kan aankaarten.. keer op keer op keer op keer...quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:38 schreef woodyinthemix het volgende:
Weet niet of het nu nog kan. Maar tijdens de uitzending moet je op de rode knop drukken. Krijg je een menuutje met de 3 genomineerden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:39 schreef xdiashalizx het volgende:
Vragen om een ban is ?? ?? nou ??quote:
100 miljoen keerquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah, alex die te horen krijgt dat hij boven de 50% heeft gescoord bij de kijkers.. en dat hij dit bij Joanna kan aankaarten.. keer op keer op keer op keer...
![]()
![]()
![]()
quote:
Voorheen werden de UPC stemmen nog wel eens apart vermeld. Hoe weet je of nu je stem erbij zit?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:41 schreef Day het volgende:
[..]
Weet niet of het nu nog kan. Maar tijdens de uitzending moet je op de rode knop drukken. Krijg je een menuutje met de 3 genomineerden.
detailsquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vragen om een ban is ?? ?? nou ??
Opschepperij natuurlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:42 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Maik heeft door z'n condoom geschoten
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
U heeft nu een abonnement afgesloten voor 20 euro per maand, dank u.
Heb al op het nzb knopje gedrukt!quote:
Ze vertelde wel in de bewuste nacht dat ze eigenlijk samen hadden moeten slapen aan Guido dat ze nog nooit een woord verkeerd had geschreven. Misschien doet ze dit gewoon express.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:37 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik vind het zielig voor LauraDit verdient ze ook niet
NSBerquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb al op het nzb knopje gedrukt!
Zou erg slim van haar zijn maar ik vrees het ergste... maar dan nog, het is niet haar huidige geheim dus geen problemenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:43 schreef marky het volgende:
[..]
Ze vertelde wel in de bewuste dat ze eigenlijk samen hadden moeten slapen aan Guido dat ze nog nooit een woord verkeerd had geschreven. Misschien doet ze dit gewoon express.
Wil je ZIJN texten downen dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb al op het nzb knopje gedrukt!
Je gaat toch niet vragen wat er gebeurd is tot nu toe he?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:45 schreef LastRequest het volgende:
Ik wilde net zeggen kijk voor het eerst en maar 2 schermen doen het
Goh.. van alle lesbo's , valsche nichten, limburgers en boeren ben uitgerekend jij degene die het wel zietquote:
Komt denk omdat jij me dat usenet hebt aangesmeerdquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goh.. van alle lesbo's , valsche nichten, limburgers en boeren ben uitgerekend jij degene die het wel ziet
Hey, ze heeft net een uurtje een shirt versierd! Weet je wel hoe fakking vermoeiend dat is?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:45 schreef versabommie het volgende:
Batterijen wisselen... en wie zucht er weer keihard .. Mootje.. NJA NJAJA!
Als je ald e hele dag geen reet hoeft te doen is het dan zo enorme opgave om die FAKKING batterijen te wisselen, blonde limburgse kutkoe!
Nee heb het wel vanaf het begin gevolgdquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vragen wat er gebeurd is tot nu toe he?
ghehehequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
Monique en Sofia hopen dat Alex weggaat
Ow als ze eens wisten hoe de tussenstand was
WTF echtquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:48 schreef Flashbox het volgende:
@alphons22 Alle vier de streams gaan zo op het oog, we hebben beelden nodig voor de live uitzending ? #sstnl
![]()
NJA HMM HMMMM NJAJA HMMM NJA!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:48 schreef Day het volgende:
[..]
Hey, ze heeft net een uurtje een shirt versierd! Weet je wel hoe fakking vermoeiend dat is?
Aw, hij kondigt het wel netjes aanquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:48 schreef Flashbox het volgende:
@alphons22 Alle vier de streams gaan zo op het oog, we hebben beelden nodig voor de live uitzending ? #sstnl
![]()
En nu maar hopen dat de stand zo blijft...Verleden week had ik het idee dat er tijdens de live een heel andere stand uit zou komen, maar dit viel gelukkig mee! Heb wel anders meegemaakt met RLS..quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
Monique en Sofia hopen dat Alex weggaat
Ow als ze eens wisten hoe de tussenstand was
alle 4 lijkt me ietwat overdrevenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Aw, hij kondigt het wel netjes aan
(Maar wáárom in godsnaam alle vier)
Check de bronquote:
Ik keek net op z'n twitter en daar stond dat iig nietquote:
Volgens mij een geintje want ik zie de tweet nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Aw, hij kondigt het wel netjes aan
(Maar wáárom in godsnaam alle vier)
Get you're facts straigt: het probleem is net dat ze onder de grond verdreven zijn en nu boven de grond geen flauw idee hebben wat te doen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
NJA HMM HMMMM NJAJA HMMM NJA!!
limburgers
![]()
Het zijn verdomme net zukke boeren als Rotterdammers alleen dan onder de grond!
Wat denk je zelf beelden voor de LIVE uitzendingquote:
Oeh! Een limbo-basher! Me like!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:50 schreef Ifa het volgende:
[..]
Get you're facts straigt: het probleem is net dat ze onder de grond verdreven zijn en nu boven de grond geen flauw idee hebben wat te doen.
Kon toch zijn dat er in de KvdW filmpjes werden opgenomen van de bewoners over de genomineerden die ze dan morgen tussendoor uitzenden ofzo of aan de genomineerden laten zienquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:51 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wat denk je zelf beelden voor de LIVE uitzending
Zijn er nog "mensen" die het gaan lopen checken ookquote:
beetje walletjesquote:
LOL ik gisteren ook .... maar goed ik ken bommie dan ook nog niet. Volgende keer zal ik niet zo snel toehappenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zijn er nog "mensen" die het gaan lopen checken ook
Dan denken ze toch dat het een missie is voor iemand, of gemanipuleerd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef md89 het volgende:
Ik wou dat die tussenstand even op het scherm kwam te staan..Stel dat Stervio er morgen uit moet dan kunnen we maar eventjes 'genieten' van zijn afgang. Als ze vandaag de tussenstand bekend maken hebben we er langer plezier van
OF, je hebt gewoon meteen door dat het een poging is om met je te fuckenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Kon toch zijn dat er in de KvdW filmpjes werden opgenomen van de bewoners over de genomineerden die ze dan morgen tussendoor uitzenden ofzo of aan de genomineerden laten zien
Dat heb ik Day en Greys ook wel eens horen zeggen geleuf ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
LOL ik gisteren ook .... maar goed ik ken bommie dan ook nog niet. Volgende keer zal ik niet zo snel toehappen
Joh doe ff normaal, echtquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
OF, je hebt gewoon meteen door dat het een poging is om met je te fucken
we zullen zien ...quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat heb ik Day en Greys ook wel eens horen zeggen geleuf ik
flugel niet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat heb ik Day en Greys ook wel eens horen zeggen geleuf ik
Beloof niets, maar zal mn best doen oke?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Joh doe ff normaal, echt![]()
Je zet jezelf meer voor schut met dit gedrag dan dat ik net deed door er in te trappen hoor.
Ja, die wil ik zien!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:58 schreef Urb het volgende:
Stream 4 heeft geluid van Alex, Karim en Gerard.
Die heb ik lekker in de kou laten staan door net te doen of ik met haar ging lunchenquote:
Vieze stoker!quote:
Je haalt me de woorden uit de mondquote:
Een poging zou al leuk zijn!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
Beloof niets, maar zal mn best doen oke?![]()
Bronvermelding gaarnequote:
Wanneer ga jij weer modje worden met Flugel? Dan kan die Gert en dat snotjong van een Pietje weg en kan ik weer over de grens van het postenquote:
Alwéér ja?quote:
Ik kliktequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hiero:
Uitputtende nachtmissie Secret Story 2-3-2011
ik ben een idiootquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hiero:
Ja tuurlijk ..... hehehe zo snel hap ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hiero:
Wat had ie er dit keer achter verstopt?quote:
Wilde je nog steeds es vragen waar je deze foto nou vandaan had De deelnemers: Maik Bos (25)quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hiero:
een of andere google page met: you're an idiotquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wat had ie er dit keer achter verstopt?
Joh, ik ben nog steeds in therapie van dat jaartje modden!quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer modje worden met Flugel? Dan kan die Gert en dat snotjong van een Pietje weg en kan ik weer over de grens van het posten
En dan biecht Maik z'n geheim op aan Mo en breekt ook d'r andere klomp.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:02 schreef Niki.P het volgende:
Oke, wat gaat er morgen gebeuren, Alex mag als eerste terug, iedereen in rep en roer Monique stort in, uit eindelijk komt toch Maik door de deur moniqeu huilend in zijn zijn armen, Sofia vraagt 24 uur aan omdat ze niet aan en programma wil mee doen die Servio er uit stemmen. Ik zeg top avond!!!!
Van SBS gekregen via de mail en daarna op FOK! geuploadquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wilde je nog steeds es vragen waar je deze foto nou vandaan had De deelnemers: Maik Bos (25)
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hiero:
Volgens mij nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:04 schreef D. het volgende:
Weet iemand of er bij de eerste exit ook gezegd werd tegen de bewoners hoeveel procent van de stemmen men had?
Dacht het wel maar weet het niet zeker.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:04 schreef D. het volgende:
Weet iemand of er bij de eerste exit ook gezegd werd tegen de bewoners hoeveel procent van de stemmen men had?
hier ook een script meldingquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:03 schreef sjampoeh het volgende:
hoezo WEER een nachtmissie ? Heb ik nog niet eerder gezien![]()
btw: dit forum is wel erg traaag ? krijg ook steeds een scriptmelding, ligt dat aan mijn laptop of hebben meerdere mensen hier la last van ?
FYI : sjerron doe je haar vast !!!![]()
![]()
Maar maar, we zijn toen toch heel lief geweest?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:04 schreef Day het volgende:
[..]
Joh, ik ben nog steeds in therapie van dat jaartje modden!![]()
En Gert en Pietje doen het prima!![]()
En Servio blijft maar herkauwen!
En dat zou maik zijn?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Van SBS gekregen via de mail en daarna op FOK! geupload
Volgens mij werd het de bewoners wel bekend dat er maar 1% tussen Jurien en Gerard zat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:04 schreef D. het volgende:
Laura wist toch dat ze 50 % had, dus lijkt me welquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:04 schreef D. het volgende:
Nee, er stond bij 'Dit is de man die de borstverkleining heeft gehad'.quote:
Ja laat iemand 't twitterenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Kan iemand ff Alphons vertellen dat ze dat morgen zeker niet moeten vergeten
De eerste, dat waren de mannenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:06 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Laura wist toch dat ze 50 % had, dus lijkt me wel
killer whalequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:07 schreef secretannie het volgende:
Sharron wil naar Alaska....arme zeehondjes....
Zooo mee eensquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:22 schreef pietpaniek het volgende:
Nou het was ook Laura haar 1st geheim dat ze dislekties dyslextiesch dyslektoise is toch? Ik heb het ook en mensen iets goed spellen is zoooo 1999
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |