Maar bij dit zinnetje denk ik dan: er wás dus toch iets...quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:55 schreef simmu het volgende:
maar sinds de ontdekking van het ganglicht hebben we dit ook niet meer gehad
Maar volgens die methode doet Miss dus juist het goede, door haar eruit te halen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil er nog wel aan toevoegen dat conditioneren (ik noem het maar even zo bij gebrek aan beter) niet gelijkstaat aan liefdeloosheid of het schenden van vertrouwen. Ook bij volwassenen die slecht slapen is conditioneren soms precies wat ze nodig hebben. Zo komt in de cursus Beter Slapen van de Teleac het advies voor om juist niet te lang in bed te blijven liggen maar om eruit te gaan als het niet lukt om te slapen. Dat kan op dat moment heel tegenintuïtief of vervelend voelen, maar over het algemeen is dat toch het beste om weer in het ritme te komen.
Als ik dat doe, dan moet ik zo enorm aan de poeperij of spugen.quote:
Oh, haha, ik ging uit van lijntechnisch enzo. Bij mij is honger dan meestal een goed teken, meestal houd ik dan wel weer wat binnen als ik wat eet. Een beschuitje of een crackertje inderdaad. Kippensoep zou ook goed zijn, heb ik van horen zeggen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:10 schreef oeke het volgende:
[..]
Als ik dat doe, dan moet ik zo enorm aan de poeperij of spugen.![]()
Beschuit?
Truste Doei!
Het was me niet om het specifieke advies te doen, want ik denk niet dat je de adviezen aan volwassenen kunt projecteren op dreumesjes. De oorzaken van slaapproblemen zijn bij volwassenen daarvoor net iets te verschillend, stel ik me zo voor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:07 schreef oeke het volgende:
[..]
Maar volgens die methode doet Miss dus juist het goede, door haar eruit te halen.
Ik heb honger.En ik weet dat ik gewoon beter niets kan eten, maar bah!
toch proberen! zelfs al komt het eruit, dan nog neem je een beetje op! beterschap julliequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:07 schreef oeke het volgende:
[..]
Maar volgens die methode doet Miss dus juist het goede, door haar eruit te halen.
misschien wat beschuitjes geweekt in thee? is lekker zompig en licht!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:10 schreef oeke het volgende:
[..]
Als ik dat doe, dan moet ik zo enorm aan de poeperij of spugen.![]()
Beschuit?
Truste Doei!
ik ook!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:07 schreef oeke het volgende:
[..]
Toen ik die buikgriep had hield ik water niet eens binnen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:11 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Oh, haha, ik ging uit van lijntechnisch enzo. Bij mij is honger dan meestal een goed teken, meestal houd ik dan wel weer wat binnen als ik wat eet. Een beschuitje of een crackertje inderdaad. Kippensoep zou ook goed zijn, heb ik van horen zeggen.
Jep. Al is er ook net één aan de bovenkant door. Vandaag vond ik Ivan voor het eerst sinds een lange tijd weer echt in goede doen. Hij wilde ook meteen zijn tweede slaapje niet meer doen, dus ik denk dat we zijn ochtendslaapje weer moeten schrappen en op één slaapje over moeten gaan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:18 schreef Twinkly het volgende:
Niels slaapt nu net een kwartierHij heeft zo'n last van doorkomende kiesjes. I heb het idee dat het hem meer pijn doet deze keer nu ze in zijn onderkaak doorkomen, is dat herkenbaar?
Lekker ontspannend.quote:Vrijdag gaan we 3 uur met het OV naar Centerparks met schoonfamilie, ik maak me nu al druk over het slapen daar in het huisjeOp een vreemde plek en dan ook nog kiesjes die doorkomen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |