Nee hoor, je mag meer meenemen uit de VS. Dus geen probleem.quote:
Zolang 't bij die ene iPad blijft wel idd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:10 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag meer meenemen uit de VS. Dus geen probleem.
Wel raar, dan keer ik terug met 2 ipads en een netbook
Volgens mij is het principe altijd hetzelfde gebleven. Functionaliteit zonder geen vrijheid, en maar cashen met de winstmarges. Doet me denken aan Saoudi-Arabië.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:00 schreef Qunix het volgende:
One more thing zou iOS 5 kunnen zijn, of iPhone 5, of Mac OS Lion, of ze gaan iets totaal nieuws doen met een nieuw apparaat.
Zonder geen vrijheid.. Is dat de hippe variant van het 'met zonder' van de basisscholen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Volgens mij is het principe altijd hetzelfde gebleven. Functionaliteit zonder geen vrijheid, en maar cashen met de winstmarges. Doet me denken aan Saoudi-Arabië.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Volgens mij is het principe altijd hetzelfde gebleven. Functionaliteit zonder geen vrijheid, en maar cashen met de winstmarges. Doet me denken aan Saoudi-Arabië.
En toch geen andere producent die het lukt om ermee te concurreren...quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Zou je denken?quote:"I think we stand a pretty good chance of being competitive in this market."
Want?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Doet me denken aan Saoudi-Arabië.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En toch geen andere producent die het lukt om ermee te concurreren...
Jij doet me denken aan een hoop mest.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:14 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Doet me denken aan Saoudi-Arabië.
iddquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Store is up, maar staat de oude iPad nog
goedkoopste is nu 379,-quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef Dragonwizard het volgende:
De "ouwe" iPads zijn in prijs verlaagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |