499, nog steeds ruim onder de concurrentie dus.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:08 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
En hoeveel gaat het kosten?
ben benieuwd waar ze deze keer mee aan komen durven zetten1,2k ofzo

Dat lezen gaat het niet meer worden he in 2011?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:08 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat lezen gaat het niet meer worden he in 2011?

Ze blazen die nu al helemaal wegquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef De_Hertog het volgende:
Apple zou de Galaxy Tab helemaal weg kunnen blazen door met een 399 7" iPad te komen trouwens.

quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:08 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

Zou best wel kunnen zijn jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
One more thing wordt Find My iPad denk ik: lame.

Find My Friends.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
One more thing wordt Find My iPad denk ik: lame.

Nee hoor, je mag meer meenemen uit de VS. Dus geen probleem.quote:

Zolang 't bij die ene iPad blijft wel idd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:10 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag meer meenemen uit de VS. Dus geen probleem.
Wel raar, dan keer ik terug met 2 ipads en een netbook

Volgens mij is het principe altijd hetzelfde gebleven. Functionaliteit zonder geen vrijheid, en maar cashen met de winstmarges. Doet me denken aan Saoudi-Arabië.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:00 schreef Qunix het volgende:
One more thing zou iOS 5 kunnen zijn, of iPhone 5, of Mac OS Lion, of ze gaan iets totaal nieuws doen met een nieuw apparaat.

Zonder geen vrijheid.. Is dat de hippe variant van het 'met zonder' van de basisscholen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Volgens mij is het principe altijd hetzelfde gebleven. Functionaliteit zonder geen vrijheid, en maar cashen met de winstmarges. Doet me denken aan Saoudi-Arabië.

quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Volgens mij is het principe altijd hetzelfde gebleven. Functionaliteit zonder geen vrijheid, en maar cashen met de winstmarges. Doet me denken aan Saoudi-Arabië.

En toch geen andere producent die het lukt om ermee te concurreren...quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]

Zou je denken?quote:"I think we stand a pretty good chance of being competitive in this market."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |