quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:45 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, weer terug van de dokter. Nadat ik ik halverwege mijn klachtenverhaal was (heb nog niet eens kunnenvertellen over de benauwdheid bijvoorbeeld), zat ik al in het prikkamertje. Testen op ontstekingen en reuma. Jeuh.
Lieve Siral, we muggenziften niet, maar proberen duidelijk te maken dat je echt op een andere manier met eten om kunt gaan. Je planning vind ik trouwens mooi.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:44 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja?Ik doe dat altijd al zo, ik vind twee keer een appelflap, of twee keer een stuk taart of whatever NAAST m'n gewone eten gewoon veel. Wat zit iedereen te muggenziften man. Zaterdag en zondag eet ik ookal gebak en andere lekkere dingen. Ik let gewoon op wat ik doe.
Lijstje voor vandaag
O: volkoren bth kipfilet, volkoren bth pindakaas
T: appel
L: Sla, met rauwkost en tonijn en een gekookt eitje
T: volkoren bth kipfilet en een cappuccino
D: gewoon avondeten, weet nog niet wat er op tafel komt
S: 75 min fitness, krach+cardio
T: Yoghurt met lepel jam en een eierkoek oid als ik echt nog trek heb.
En als mensen nu nog gaan zeggen dat dit weinig is weet ik het serieus niet hoor.
Net alsof ik mensen zit te trollen hierzo..![]()
Gelukkig maar, hopelijk vinden ze iets, maar is het niks ergs!quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:45 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, weer terug van de dokter. Nadat ik ik halverwege mijn klachtenverhaal was (heb nog niet eens kunnenvertellen over de benauwdheid bijvoorbeeld), zat ik al in het prikkamertje. Testen op ontstekingen en reuma. Jeuh.
Nou dat bedoel ik, volgens mij zegt de helft hier wel dat het makkelijk kan maar doen ze het zelf ook niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:47 schreef Rituals het volgende:
Overigens zou ik ook geen twee appelflappen eten hoor Siral, jarig of niet.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sigme, ik dacht dat jij linkser was dan loveli?![]()
En wat betreft mijn politieke orientatie, die is idd een stukje (flink stuk) rechtser dan die van de meesten hier. Ben wel benieuwd hoe die opmerking van sigme bedoeld isquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:52 schreef sigme het volgende:
Oh, dat denk ik niet, al denk ik dat de partijen waar ik op stem 'linkser' worden aangeslagen dan de partijen waarop ik gok dat zij stemt.
Nog beter! Een leven zonder lekker eten is geen leven (vind ik dan he?)quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:58 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nou zal ik je vertellen dat als ik me hieraan houd (lees: geen extra snoepjes enzo), dat ik dan afval? ik geloof dat als ik hetzelfde zou eten als de meeste van mijn vriendinnen en tenminste iets aan sport zou doen, ik maat 36 zou hebben. maar ja. Wilskracht he. En stiekem vind ik het wel best zo.
ja, maar jouw relatie met eten is ook niet je-van-het..quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:47 schreef Rituals het volgende:
Overigens zou ik ook geen twee appelflappen eten hoor Siral, jarig of niet.
Ik vind gewoon niet meer dan 1 appelflap pakken op een dag kei normaal, en helemaal niet apart?quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lieve Siral, we muggenziften niet, maar proberen duidelijk te maken dat je echt op een andere manier met eten om kunt gaan. Je planning vind ik trouwens mooi.
Niet om lullig te doen, maar het verbaast me niks dat Rituals dat ook niet zou doen, zeg maar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:48 schreef Siral het volgende:
[..]
Nou dat bedoel ik, volgens mij zegt de helft hier wel dat het makkelijk kan maar doen ze het zelf ook niet.
Ik snap echt niet wat er raar aan is? Je bent gewoon bewust met eten bezig, en verder heeft het er niks mee te maken imo.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar jouw relatie met eten is ook niet je-van-het..
Nou ik misschien ook als het daarbij bleef, maar zoals ik zeg, het weekend eet OOKal twee keer gebak. + andere lekkere dingen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen, maar het verbaast me niks dat Rituals dat ook niet zou doen, zeg maar.
En ik eet dus wel twee gebakjes op een verjaardag, als het zo uitkomt (en dus ook op verjaardagen die niet de mijne zijn).
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:47 schreef Merel het volgende:
Het zit niet goed met de collega. Meer kan ik er nog even niet over zeggen. Niet omdat ik er een dramatisch geheimzinnig verhaal van wil maken, maar ik weet zelf ook nog niet precies wat er aan de hand is. Vanavond weet ik meer. Maar ik denk eigenlijk dat het gewoon voorbij is. We zien wel.
Jeeeeeeeeeeeeezus, wat ontzettend kut!quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:47 schreef Merel het volgende:
Het zit niet goed met de collega. Meer kan ik er nog even niet over zeggen. Niet omdat ik er een dramatisch geheimzinnig verhaal van wil maken, maar ik weet zelf ook nog niet precies wat er aan de hand is. Vanavond weet ik meer. Maar ik denk eigenlijk dat het gewoon voorbij is. We zien wel.
moet je de mensen hier toch wat beter leren kennen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:48 schreef Siral het volgende:
[..]
Nou dat bedoel ik, volgens mij zegt de helft hier wel dat het makkelijk kan maar doen ze het zelf ook niet.
Een beetje té bewust, naar mijn smaak.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:51 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat er raar aan is? Je bent gewoon bewust met eten bezig, en verder heeft het er niks mee te maken imo.
Daar heb je gelijk in, maar mijn theoretische kennis over eten/afvallen/voeding is wel oké en ik weet wanneer lijstjes goed/slecht zijn. Ik vind het onnodig om twee appelflappen te eten op een dag en wat dat betreft snap ik dat Siral ervoor gekozen heeft om er één te eten. Waarmee ik overigens niet zeg dat ik achter haar dagelijkse eetpatroon sta.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar jouw relatie met eten is ook niet je-van-het..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |