Wist je dat dan al? Dat vind ik knapquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Even denken wat voor A. dat ook weer was...........ik denk dat ik even naar je Facebook trippel...
_edit- Oh ja!! Nu weet ik het weer!
Toen ik het las was er een herkenningsgevoel, dus ik had het ooit al eens gelezen. Was pas echt knap geweest als ik het nog had geweten zonder het op te zoeken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wist je dat dan al? Dat vind ik knap
Da's waarquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Toen ik het las was er een herkenningsgevoel, dus ik had het ooit al eens gelezen. Was pas echt knap geweest als ik het nog had geweten zonder het op te zoeken.
SPOILER: grrrOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Alweer?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:26 schreef Merel het volgende:
Ik heb een B.
Zo, net gestemd. En sorry, maar ik heb weer een idioot lijstje vandaag, liep niet helemaal zoals gepland.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef sigme het volgende:
SPOILER: grrrOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben ze nog steeds niet uitgevogeld wat het is??
Ja, custardpudding van custardpoeder (duh) met cacoapoeder. In de winter erg lekker om warm te eten met banaan erdoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef Blurred86 het volgende:
chocolade custard, maak je dat zelf? klinkt lekker
Nee. Voor kerst wilde de dokter -in overleg met een uroloog- eerst maar eens over anderhalve maand weer kijken. Omdat ik geen klachten heb. Eind januari ofzo weer eens gekeken, toen vonden ze itt eerder ook sporen van ontsteking. Dus toen moest ik eerst antibiotica en dan maar weer eens kijken. Bij dat weer eens kijken zijn we nu, morgen weten ze of er behalve bloed ook nog ontsteking is. Zo nee, dan denk ik dat ik naar de uroloog gestuurd ga worden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Hebben ze nog steeds niet uitgevogeld wat het is??
Kijken of je urinebuis niet te smal isquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee. Voor kerst wilde de dokter -in overleg met een uroloog- eerst maar eens over anderhalve maand weer kijken. Omdat ik geen klachten heb. Eind januari ofzo weer eens gekeken, toen vonden ze itt eerder ook sporen van ontsteking. Dus toen moest ik eerst antibiotica en dan maar weer eens kijken. Bij dat weer eens kijken zijn we nu, morgen weten ze of er behalve bloed ook nog ontsteking is. Zo nee, dan denk ik dat ik naar de uroloog gestuurd ga worden.
Eerlijk gezegd kan ik me niets voorstellen bij wat zo iemand hiermee kan. Piskijken?
Als je chocoladevla in combinatie met yoghurt lekker vindt, dan is koude chocoladepudding met yoghurt ook lekker.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:47 schreef MarMar het volgende:
Is dat lekker in combinatie met yoghurt?
En beterschap, hopelijk kan de dok wat voor je betekenen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Naja, morgen weer een dag.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:46 schreef Merel het volgende:
Balen sigme
O - niks in huis, dus op werk 2 blikjes chocomel
D - boterham filet americain, boterham brie, beker melk
T - paar partjes appel, 2 koekjes
D - een kipburger van de burgerking, 2 droge matzes
Dag liep niet helemaal zoals gepland. Alle keukenkastjes en de koelkast zijn leeg, en ik vind het te koud om nog de straat op te gaan
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:58 schreef sigme het volgende:
Oh, echo of scan lijkt me nog wel te overzien.
En m'n urinebuis is niet te smal.
Hoewel ik wel heb zitten denken aan beschadiging, ik ben ooit kneiterhard met m'n kruis op een gemeen ding geknald, waarbij het uiteinde van m'n urinebuis gebloed heeft als een rund.Auw!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En was zeker een man die dokter![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:58 schreef sigme het volgende:
Oh, echo of scan lijkt me nog wel te overzien.
En m'n urinebuis is niet te smal.
Hoewel ik wel heb zitten denken aan beschadiging, ik ben ooit kneiterhard met m'n kruis op een gemeen ding geknald, waarbij het uiteinde van m'n urinebuis gebloed heeft als een rund.Aauww!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ook kunnen dat de uroloog bijv. cystoscopie (inwendig onderzoek van de plasbuis en de blaas) gaat doen.Your body. Your soul. Your rituals.
Hmm. Dat klinkt alweer een stuk minder aangenaam.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Aauww!
Zou ook kunnen dat de uroloog bijv. cystoscopie (inwendig onderzoek van de plasbuis en de blaas) gaat doen.
Nee, niet op de route.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En onderweg naar huis kwam je geen Appie tegen?.
Ik heb er geen ervaring mee, maar het schijnt niet enorm pijnlijk te zijn wanneer je je zoveel mogelijk ontspant. Hoewel dat vast verschilt per persoon.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Dat klinkt alweer een stuk minder aangenaam.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:14 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee, maar het schijnt niet enorm pijnlijk te zijn wanneer je je zoveel mogelijk ontspant. Hoewel dat vast verschilt per persoon.
Eerst maar eens afwachten wat er morgen wordt gezegd. Dit speelt al een hele tijd nu hè? Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Sinds begin oktober dus. Ik geef me nooit weer op als vrijwilliger, komt gezeik van.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:02 schreef sigme het volgende:
Het onderzoek waarvoor ik nuchter op moest draven bleek een lading af te tappen bloed te zijn. In het kader van een wetenschappelijk onderzoek, niets mis met mij (voor zover ik weet dan). Voor datzelfde onderzoek heb ik 24 uur braaf in potjes gepiest maar dat mag opnieuw want het piesje van vanochtend was vervuild en dan kunnen ze niet goed meten.
Jaja, wat een mens al niet moet overhebben voor de vooruitgang.
wie is mamster?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mamster is dood![]()
En ik ben mn paspoort kwijt.
En ik heb mn sportles gemist.
Boeh
Wie is Mamster?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mamster is dood![]()
Boeh
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mamster is dood![]()
Boeh
Ik dácht het wel, maar ik wist het niet zeker!! Wassie oud? Ziek?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh sorry! Mn hamster, ik dacht dat jullie dat wisten
Oud wel, voor een roborovski hamster. Ruim 2 jaar! Die beestjes schijnen normaal 1,5-2 te worden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik dácht het wel, maar ik wist het niet zeker!! Wassie oud? Ziek?
*knuffel*
En zit je paspoort misschien nog in een tas die je mee had naar Engeland?
staat er nog, in de spoiler.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:35 schreef Ewelina het volgende:
progje, ik heb de link gemist. Mag ik 'm alsnog zien?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oud wel, voor een roborovski hamster. Ruim 2 jaar! Die beestjes schijnen normaal 1,5-2 te worden.
TenkjoeLaat ik jullie nog schrikken ook door de domme naam van mn hamster
Meuh. Ik schrok nog best, zag haar half liggen
Vriendje ging kijken en de ander had haar half opgegeten
toen schrok ik nog meer
En nee, ik heb hem geloof ik het laatst gebruikt bij mn KvK inschrijving! En toen mee naar huis genomen, dus hij zou hier ergens moeten liggen... Hele huis al overhoop gehaald
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mamster is dood![]()
Boeh
DM?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
Maria! Ben jij ergens toegankelijk voor chat?![]()
Hè getsiequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oud wel, voor een roborovski hamster. Ruim 2 jaar! Die beestjes schijnen normaal 1,5-2 te worden.
TenkjoeLaat ik jullie nog schrikken ook door de domme naam van mn hamster
Meuh. Ik schrok nog best, zag haar half liggen
Vriendje ging kijken en de ander had haar half opgegeten
toen schrok ik nog meer
En nee, ik heb hem geloof ik het laatst gebruikt bij mn KvK inschrijving! En toen mee naar huis genomen, dus hij zou hier ergens moeten liggen... Hele huis al overhoop gehaald
Oh, ik vind het wel handig!quote:
idd. Die van mij was aangevallen door een ekster of een kraai. Ook geen fijn gezicht. Brr voel me meteen weer naar nu ik eraan denkquote:
Welke?quote:
Oeh, wat ga je doen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Check m'n tagje!
Toch nog goed nieuws vandaag
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik zou echt niet weten waar ik op moet letten als ik een ereader koop. Dus als je klaar bent met je onderzoek, hoor ik het wel Syrena?
[/lui]
Sowieso eens met eis 1 en eis 2. Wat zijn epubs?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Eis 1: kunnen lezen in de zon. Eis 2: Epubs. Eis 3: Snel boeken erop kunnen zetten.
Oja, en onder de 200 euro.
Nu ga ik even de Bebook googlen
Leuuuuuuk!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
DVD's reviewen als het goed is!
Waarom nie? Zou niet weten waarom je niet slim genoeg zou zijn! Gewoon solliciterenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Leuuuuuuk!
Ik zat nog te twijfelen over het nieuwsposten voor dat subforum, maar ik vind mezelf dan nooit slim genoeg voor dat soort dingen
Wat rot!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef motorbloempje het volgende:
oh, de laatste kans om met een beurs naar York te gaan is ook zojuist verdwenen![]()
bah
Liefquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
sigme, maria en mo![]()
![]()
Ik wens jullie alledrie betere tijden, een goede gezondheid en veel geluk.
Nop. Morgen naar de dokter. Ik heb het nu ook nog benauwd en kan niet goed meer lopenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
LiefIk wens jou hetzelfde toe! Gaat het met jou al wat beter nu?
Liefquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
sigme, maria en mo![]()
![]()
Ik wens jullie alledrie betere tijden, een goede gezondheid en veel geluk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |