Je gaat voortaan op je scooter ipv met de heli?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ehehe.. hij zal dat ding zo nu en dan gebruiken eens per week zal vaak zijn..
en ik iedere dag.. dus dat IK een betrouwbare nodig heb lijkt me duidelijk
i'm gonna give it a goquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaat wel hoor. Ik heb ook zin in volgende week ..
Hij trekt alles wat los of vast zit afquote:
Hai mopquote:
Naar kantoor in mariahoevequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je gaat voortaan op je scooter ipv met de heli?
Als je vragen hebt dan hoor ik het wel. Ik vond het inlezen een crime (onduidelijke handleidingquote:
Jaquote:
Goed doel? Driehonderd bier op carnaval een goed doelquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
[me=MPG] PMt rekeningnr.
[/me]
Als je de afschriften bewaart, kun je het nog van de belasting aftrekken als 'gift aan goed doel'.
Komen ze je daarvoor niet eens ophalen met de heli? Wat een slechte werkgever zegquote:
Ik weet het beter, Mart boekt alles over naar mij, trekt dat af van zijn belasting, ik neem 55% contant op en geef dat aan jou.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik dan eerst?Maar dan handje contantje, anders word ik gekort
DE VRIJHEID VAN MENINGSUITING WORDT BEKNOTquote:
Ja. Steun aan de noodlijdende kleine lokale horeca en brouwerij-industriequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed doel? Driehonderd bier op carnaval een goed doel
Daarom wilde ik met je trouwenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet het beter, Mart boekt alles over naar mij, trekt dat af van zijn belasting, ik neem 55% contant op en geef dat aan jou.
Win-win, toch?
toek sluit zijn adsl wel afquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DE VRIJHEID VAN MENINGSUITING WORDT BEKNOTDOOD AAN KOEN66
Banaanvraagquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DE VRIJHEID VAN MENINGSUITING WORDT BEKNOTDOOD AAN KOEN66
Maar het gaat al naar een goed doel: mijn spaarrekeningquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
[me=MPG] PMt rekeningnr.
[/me]
Als je de afschriften bewaart, kun je het nog van de belasting aftrekken als 'gift aan goed doel'.
neuh.. dan is het de bedoeling dat JIJ komt..quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom wilde ik met je trouwen
Het is maar goed dat je het woordje 'wilde' gebruiktquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom wilde ik met je trouwen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. dan is het de bedoeling dat JIJ komt..
Vrijheid van meningsuiting, hij mag willen wat ie wilquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BanaanvraagJij wilt zowel Toek als Koen dood hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |