ik had precies hetzelfdequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:03 schreef Laysa het volgende:
Ik heb gestemd....
Ik vroeg waar het hokje NSB was
dus die meneer wees me het witte vakje aan..
.daar heb ik mn rondje rood gekleurd en toen heb ik zelf de partij naam ingevuld....
Vervolgens ben ik blij en gelukkig naar buiten gehuppeld...
ik heb mn Burgerplicht gedaan..
Hoezee hoezee hoezeeeeeee
haha, nee echt niet, keek toevallig nu, meestal 's avonds wat later.quote:
Ik mocht stemmen op de islamitische school...dus een beetje raar keken ze welquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik had precies hetzelfde![]()
![]()
eet ze allemaal!
hehe, wist ik wel hoor. dat vakje van mij ook. leve het proletariaat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik mocht stemmen op de islamitische school...dus een beetje raar keken ze wel![]()
Disclaimer: mensen snappen natuurlijk wel dat ik een flauw grapje maak![]()
Niet over de school maar wel over het vakje....het was namelijk hertstikke rood
Heb jij aan den Pieter gesnuffeld????quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Pietje stinkt übrigens helegaar niet.
Vast meetonderdeel.quote:
Snuffelstagequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb jij aan den Pieter gesnuffeld????
Ik ben nu ook zwaar uit de school geklapt. Dat zal me duur komen te staan.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben nu ook zwaar uit de school geklapt. Dat zal me duur komen te staan.
Adieu!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben nu ook zwaar uit de school geklapt. Dat zal me duur komen te staan.
Adieu!
Jij solliciteert ook naar een notequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Houzee, houzee, houzee ... dit kabinet.... weg ermee
Hey, hoe is het met de nieuwe auto? Heb je al een beetje km gemaakt inmiddels en ging het goed?quote:
Ik vind het hier ook niet altijd even leuk. Ik ga dan meestal even wat anders doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij solliciteert ook naar een note![]()
Wat een gezeik allemaal!
Maar het goede nieuws is dat morgen iedereen het weer is vergeten.
Wat insinueer jij nu weer?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:31 schreef Laysa het volgende:
wat een heerlijke verscheidenheid aan ava's op deze pagina
Ik proef een venijnig ondertoontje. Maar dat kan ook door mijn gebakken aardappeltjes komen.quote:
Ik maak een garpje, hè!quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:37 schreef Disana het volgende:
Ik vind het nu ook niet gezellig.
Wat Cc zegt.
En wat Scrute zegt.
Dat komt dan door je aardappelsquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik proef een venijnig ondertoontje. Maar dat kan ook door mijn gebakken aardappeltjes komen.
Cool! Zou fijn zijn als ook jij er baat bij zou hebben!quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:39 schreef Laysa het volgende:
Dat komt dan door je aardappels![]()
![]()
![]()
Ow ik kom overal jouw honing antibioticum gebeuren tegen...ik ga dat dus echt vragen mocht het ooit nodig zijn
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cool! Zou fijn zijn als ook jij er baat bij zou hebben!
In Nieuw-Zeeland zijn ze ook heul van de honing. Manukahoning moet helemaal je-van-het zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
had dr nou maar een artikel overgeschreven....het is echt een hot onderwerp
Heb je het op?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:44 schreef mootie het volgende:
[..]
In Nieuw-Zeeland zijn ze ook heul van de honing. Manukahoning moet helemaal je-van-het zijn.
Yep, we zijn met de kinders naar een honingmaker oid geweest, kon je alle smaakjes proeven.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, we zijn met de kinders naar een honingmaker oid geweest, kon je alle smaakjes proeven.
En de cremes etc. roken zo lekker, die wilde je gewoon weer van je handen likken.
Niet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:58 schreef mootie het volgende:
[..]
En je kon je als bij verkleden, maar dat vond ik niet zo leuk
Ook zonder toverstafje best leukquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hadden wel een cool toverstafje, maar dat werkte niet.
Bij mijn nichtje van 3 stond het toch heel anders!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook zonder toverstafje best leuk
[ afbeelding ]
ik zie nu dus gewoon een kikkertje in een bijenpakje voor mequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:58 schreef mootie het volgende:
[..]
En je kon je als bij verkleden, maar dat vond ik niet zo leuk
Ik moest dus hardop lachenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zie nu dus gewoon een kikkertje in een bijenpakje voor me![]()
Service unavailablequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:16 schreef Dementor het volgende:
http://www.engadget.com/2011/03/02/live-from-apples-ipad-2-event/
Werkt hier prima hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Service unavailable. Zag wat pics voorbij komen, 2x sneller CPU en 9x sneller graphics. Stuk dunner ook.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:28 schreef Copycat het volgende:
Ik ben een vriend aan het wijsmaken dat ik een 2 krijg als vervanger voor mijn iPad.
Ik had hem slimmer ingeschat.
LOLquote:
ik mis er toch nog wel een paarquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:31 schreef Laysa het volgende:
wat een heerlijke verscheidenheid aan ava's op deze pagina
weet ik, zeg ik ook niet, wilde alleen even aangeven dat ik er nog een paar misquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat iedereen dr is...maar gelukkig blijft niet iedereen weg
Zeg, ik was sociaal aan het doen tegen jou....quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh, is het weer leegloop ja? Wat heb ik gemist
Ik denk het...quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:02 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik denk het...
Ow en voor de volledigheid. Wij aten vandaag Toscaanse worstjes, met sperziebonen en gebakken aard schijfjes, met een dotje Zaanse mayo.![]()
Die worstjes had ik nog niet eerder gehaald, maar waren echt heel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |