krolsquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:50 schreef Toverheks het volgende:
zonnetje schijnt het leven is mooi als je zo naar buiten kijkt, ga straks weer boodschappen halen, de werkster uit hangen maar oh wat geeft het het gaat allemaal lekker, behalve met Jaap die weet niet waar hij naar toe moet rennen, die lijkt wel hitsig met al dat lentegevoel
snap er niks van nog niet meegemaakt met hem en hij is geholpen Jaap is eigenlijk een meisje maar dat weet ie zelf nietquote:
Mijn twee jongste, jongetje en meisje van rond de 2, zijn ook veel 'hupsiger'. Maar die kunnen hun energie buiten kwijt, dat scheelt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
snap er niks van nog niet meegemaakt met hem en hij is geholpen Jaap is eigenlijk een meisje maar dat weet ie zelf niet
Heb nog een hele serie posts uit een discussie bewaard. Daar ging het over iets heel anders en omdat je je gram niet kon halen kwam je out of the blue daar ineens mee op de proppen. Dus niks lollig bedoeld!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is alleen maar plagerij, omdat jij vaak hoog opgeeft van je buurtslagertje met z'n lamsvlees, en over je kookkunsten.
En verder zit er niets achter.
Als jij dat opvat als iets met een racistische achtergrond, dan schiet het zijn doel volledig voorbij en zal ik er mee stoppen.
Het verbaast me wél enorm hoor, dat je dat zo interpreteert. Maar dat weet ik dan nu! En als ik oproep om minder kwetsend te zijn, moet ik daar zelf uiteraard in meegaan.
Deden ze hier maar eens iets, Daan is gewoon veeeeeeeeeel te dik. En maar rustig verderslapenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn twee jongste, jongetje en meisje van rond de 2, zijn ook veel 'hupsiger'. Maar die kunnen hun energie buiten kwijt, dat scheelt.
Dat las ik ja. Maar dieet vind ik zo zielig, ik zou voor lichaamsbeweging gaan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Deden ze hier maar eens iets, Daan is gewoon veeeeeeeeeel te dik. En maar rustig verderslapen
Onze kater van bijna 3 is nu ook weer de hele dag buiten, is maar aan het rennen en spelen met blaadjes en takjes en ligt alweer op het dak vd schuur in de zon.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn twee jongste, jongetje en meisje van rond de 2, zijn ook veel 'hupsiger'. Maar die kunnen hun energie buiten kwijt, dat scheelt.
Ze hebben nu dus 2 speeltjes waar ik brokjes in doe. Als ze die dingen omrollen vallen de brokjes eruit. Maar je moet niet denken dat ze dat snappen...... zucht.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat las ik ja. Maar dieet vind ik zo zielig, ik zou voor lichaamsbeweging gaan.
One kater is in de winter te dik, dan weegt ie zo 4,5 a 4,7 kilo. In de zomer loopt ie het er allemaal af en eet ie gewoon wat minder, dan weegt ie 3,7.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat las ik ja. Maar dieet vind ik zo zielig, ik zou voor lichaamsbeweging gaan.
Zo heeft elk beestje zijn voorkeurquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:04 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Onze kater van bijna 3 is nu ook weer de hele dag buiten, is maar aan het rennen en spelen met blaadjes en takjes en ligt alweer op het dak vd schuur in de zon.
Onze poes van 4 is nog de hele dag binnen aan het slapen, het liefst nog met de kachel flink aan. Ze is wel 's avonds weer vaker op pad, laat in de avond.
De mijne zijn te lief om andere beesten te vangen... of te weldoorvoedquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:07 schreef Juud79 het volgende:
[..]
One kater is in de winter te dik, dan weegt ie zo 4,5 a 4,7 kilo. In de zomer loopt ie het er allemaal af en eet ie gewoon wat minder, dan weegt ie 3,7.
De poes weegt altijd 3,5 max, winter en zomer.
Ze leven in de zomer ook meer van muizen en vogeltjes, dan geef ik ze ook weinig blikvoer.
Brokjes hebben ze de hele dag staan.
Die laserpen beweegt ze nog wel een beetje mee. En kattenkruid, dan gaat ze het speeltje gewoon kapotknuffelenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo heeft elk beestje zijn voorkeurMijn oudje komt helemaal nog niet buiten, die doet dat pas als de zon op haar warmst is.
Mootie, je had toch zo'n laserpen? En heb je al eens zakjes of speeltjes met kattenkruid geprobeerd?
Het lijkt mij ook aanleg. Moby weegt echt nooit een gram teveel. Daan eet volgens mij nog minder dan hem, ze is dan wel iets minder actief buiten. Hij loopt wel een rondje, zij gaat onder een struik zitten suffen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:09 schreef Disana het volgende:
[..]
De mijne zijn te lief om andere beesten te vangen... of te weldoorvoedHier staan altijd brokken en een keer per dag krijgen ze blikvoer. Niet een is te dik. Ik heb gewoon nog nooit een dikke kat gehad, het zal wel meespelen dat ze naar buiten kunnen.
Omdat je zo aandringt, mijn 2e zoon heeft net zn appel eruit gekotst.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:09 schreef Jian het volgende:
wat eten we vandaag en belangrijker nog wat eten de kinderen vandaag ?
Net nu het zo lekker loopt, moet jij weer komen provoceren.quote:
Morgen begin ik aan de cursus Normaal Doen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Net nu het zo lekker loopt, moet jij weer komen provoceren.
nee Jaap komt niet buiten, op het balkon maar komt er een reiger of zoiets of een paar duiven dan weet hij niet hoe snel hij moet bukken en naar binnen moet rennen, de schijtert.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeker op kosten van de belastingbetaler.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Morgen begin ik aan de cursus Normaal Doen.
Zakken? Dat is toch niet normaal? Ik ga gewoon voor een 6-jequote:Op woensdag 2 maart 2011 14:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeker op kosten van de belastingbetaler.
En dan drie keer zakken.
Er is niks mis met de VVD. Het is een gezonde, democratische partij.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:09 schreef Jian het volgende:
Nu dit allemaal gezegd is zal het er hier vast allemaal een stuk correcter er aan toe gaan. Gelukkig, lang leve de oer-Hollandse gezelligheid, waarmee ik natuurlijk niet bedoel dat mensen met een kleurtje niet gezellig kunnen zijn, want dat zijn ze natuurlijk wel. Niet allemaal natuurlijk, maar sommige wel degelijk. En met sommige bedoel ik natuurlijk niet een minderheid maar net als bij Nederlanders zeg maar een deel. En met Nederlanders bedoel ik dus niet alleen de blanke Nederlanders hè, maar ook de Nederlandse met een kleurtje, Surinaamse Nederlanders, Turkse Nederlanders, Antilliaanse Nederlanders, Marokkaanse Nederlanders etc. De groepen die ik niet genoemd heb, heb ik niet met een reden niet genoemd, maar gewoon omdat dit anders zo'n lang stuk wordt. Tis goed dat Gert ophoudt met wrange grapjes over de 2e wereldoorlog, Coos stopt met iedere blanke Nederlander met een Mercedes een Witte Boord crimineel te noemen en Remlof stopt met elke rechtsdenkende op zijn lijstje als bruinhemd bij te schrijven en over Teun zullen we het helemaal maar niet hebben, die zegt gewoon niks meer,behalve goedemorgen, het gaat vriezen, heerlijk die sneeuw en dat 365 dagen per jaar.
Heerlijk wat een vrede op Fok, wat eten we vandaag en belangrijker nog wat eten de kinderen vandaag ?
Veel vrede en veel plezier u allen![]()
![]()
en ik, ik ga stemmen; VVD, wel ja noem mij maar gewoon een NSB-er
Groot wel maar niet groots.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:29 schreef Copycat het volgende:
Een zesje is ook een voldoende. Normaal doen volgens de laagste normen, wie is er niet groot mee geworden.
Het is nog niet "een-je-weet-wel-Jaap?" Als dat zo is kun je je lol nog opquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:50 schreef Toverheks het volgende:
zonnetje schijnt het leven is mooi als je zo naar buiten kijkt, ga straks weer boodschappen halen, de werkster uit hangen maar oh wat geeft het het gaat allemaal lekker, behalve met Jaap die weet niet waar hij naar toe moet rennen, die lijkt wel hitsig met al dat lentegevoel
Die van ons vangen wel vogeltjes etc. maar die komen ze na ze vermoord te hebben binnen brengen. Ligt er weer een dood beessie in de eetkamer. Vorig jaar hebben ze zelfs kans gezien een vis uit de rivier te halen, maar opeten doen ze ze echt niet!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:09 schreef Disana het volgende:
[..]
De mijne zijn te lief om andere beesten te vangen... of te weldoorvoedHier staan altijd brokken en een keer per dag krijgen ze blikvoer. Niet een is te dik. Ik heb gewoon nog nooit een dikke kat gehad, het zal wel meespelen dat ze naar buiten kunnen.
Ik ken dat, alleen de huidige katten doen het niet. Het summum was een hele eend zonder kop.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:18 schreef spuitje het volgende:
[..]
Die van ons vangen wel vogeltjes etc. maar die komen ze na ze vermoord te hebben binnen brengen. Ligt er weer een dood beessie in de eetkamer. Vorig jaar hebben ze zelfs kans gezien een vis uit de rivier te halen, maar opeten doen ze ze echt niet!
zij is een hij maar zit in het verkeerde lichaam, ja komt ook bij katers voorquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:12 schreef spuitje het volgende:
[..]
Het is nog niet "een-je-weet-wel-Jaap?" Als dat zo is kun je je lol nog op
Oeps, wel dus. En hij is een zij![]()
Het is dus een hij die denkt dat hij een zij is? En hij/zij heeft ADHD?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zij is een hij maar zit in het verkeerde lichaam, ja komt ook bij katers vooren Disana als ik een kartonnen doos geef dan sloopt ie het en ben dan bang dat hij erin gaat plassen, ja hij heeft wel een muis en propjes maar moet dat dan weer in de gaten houden ( hij verstopt alles onder het kleed) want anders heeft de buurvrouw beneden geen nachtrust want dan gaat hij de hele nacht lopen rennen
En lekker even de zon inquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens stemmen en m'n nieuwe rijbewijsje ophalen. Maar dan andersom.
Dan ben je net te laat. Ik heb bijna een uur uit de wind in de zon gezeten maar nu begint het wat frisser te worden. Maar was wel effe lekker.quote:
Oh ik niet hoor, maar Scrute. Is het niet lekker meer dan? Hier in Groningen ziet het er nog heerlijk uit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan ben je net te laat. Ik heb bijna een uur uit de wind in de zon gezeten maar nu begint het wat frisser te worden. Maar was wel effe lekker.
Men lijkt al mea culpa-end over elkaar heen te duiken om toch vooral de martelaar te zijn. Dramaqueening to the max. Hilarisch, was het niet zo pathetisch.quote:
Net als Teun moet jij natuurlijk ook gewoon blijven.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:30 schreef remlof het volgende:
hondjes, sorry
Die opmerking van mij, gisteravond was niet persoonlijk bedoeld, maar kwam voort uit mijn mening dat de PVV een beweging is die een gevaar vormt voor onze samenleving.
Het was ook nooit de bedoeling dit allemaal zo te laten escaleren, en aangezien dit niet de eerste keer is, blijf ik maar gewoon weg uit deze SC.
Tabee
Als jullie me zoeken, weten jullie me wel te bereiken/te vinden.
Ik zal het ff terugscrollen....terwijl ik ondertussen naar belangrijkere dingen op tv kijk...ATWTquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Men lijkt al mea culpa-end over elkaar heen te duiken om toch vooral de martelaar te zijn. Dramaqueening to the max. Hilarisch, was het niet zo pathetisch.
Ik heb tomaatjes en colesla en geitenkaas ennnnnnnnn danish blue gehaald.....Door jouw tomaten salade....en ik heb al voor de 2e keer opquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:09 schreef Jian het volgende:
Nu dit allemaal gezegd is zal het er hier vast allemaal een stuk correcter er aan toe gaan. Gelukkig, lang leve de oer-Hollandse gezelligheid, waarmee ik natuurlijk niet bedoel dat mensen met een kleurtje niet gezellig kunnen zijn, want dat zijn ze natuurlijk wel. Niet allemaal natuurlijk, maar sommige wel degelijk. En met sommige bedoel ik natuurlijk niet een minderheid maar net als bij Nederlanders zeg maar een deel. En met Nederlanders bedoel ik dus niet alleen de blanke Nederlanders hè, maar ook de Nederlandse met een kleurtje, Surinaamse Nederlanders, Turkse Nederlanders, Antilliaanse Nederlanders, Marokkaanse Nederlanders etc. De groepen die ik niet genoemd heb, heb ik niet met een reden niet genoemd, maar gewoon omdat dit anders zo'n lang stuk wordt. Tis goed dat Gert ophoudt met wrange grapjes over de 2e wereldoorlog, Coos stopt met iedere blanke Nederlander met een Mercedes een Witte Boord crimineel te noemen en Remlof stopt met elke rechtsdenkende op zijn lijstje als bruinhemd bij te schrijven en over Teun zullen we het helemaal maar niet hebben, die zegt gewoon niks meer,behalve goedemorgen, het gaat vriezen, heerlijk die sneeuw en dat 365 dagen per jaar.
Heerlijk wat een vrede op Fok, wat eten we vandaag en belangrijker nog wat eten de kinderen vandaag ?
Veel vrede en veel plezier u allen![]()
![]()
en ik, ik ga stemmen; VVD, wel ja noem mij maar gewoon een NSB-er
Nog een keer uiensoep voorafquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |