Ik moest dus hardop lachenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zie nu dus gewoon een kikkertje in een bijenpakje voor me![]()
Service unavailablequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:16 schreef Dementor het volgende:
http://www.engadget.com/2011/03/02/live-from-apples-ipad-2-event/
Werkt hier prima hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Service unavailable. Zag wat pics voorbij komen, 2x sneller CPU en 9x sneller graphics. Stuk dunner ook.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:28 schreef Copycat het volgende:
Ik ben een vriend aan het wijsmaken dat ik een 2 krijg als vervanger voor mijn iPad.
Ik had hem slimmer ingeschat.
LOLquote:
ik mis er toch nog wel een paarquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:31 schreef Laysa het volgende:
wat een heerlijke verscheidenheid aan ava's op deze pagina
weet ik, zeg ik ook niet, wilde alleen even aangeven dat ik er nog een paar misquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat iedereen dr is...maar gelukkig blijft niet iedereen weg
Zeg, ik was sociaal aan het doen tegen jou....quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh, is het weer leegloop ja? Wat heb ik gemist
Ik denk het...quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:02 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik denk het...
Ow en voor de volledigheid. Wij aten vandaag Toscaanse worstjes, met sperziebonen en gebakken aard schijfjes, met een dotje Zaanse mayo.![]()
Die worstjes had ik nog niet eerder gehaald, maar waren echt heel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |