Was te verwachten tochquote:
+1quote:
Aiquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:06 schreef missbehavin het volgende:
Potverdorie. Kleine man is buiten en nu wordt het eten koud.
Mjah, loop nu al een half uur te roepen... En de afspraak is dat als hij bij een vriendje binnen gaat spelen, hij dat doorgeeft. Dus nu ben ik maar gaan eten en warm ik zijn eten maar op als hij er een keer is. Al de zoveelste keer, ik blijf niet aan de gang.quote:
Bah.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, loop nu al een half uur te roepen... En de afspraak is dat als hij bij een vriendje binnen gaat spelen, hij dat doorgeeft. Dus nu ben ik maar gaan eten en warm ik zijn eten maar op als hij er een keer is. Al de zoveelste keer, ik blijf niet aan de gang.
Naja streng.. Ik had geen zin in opgewarmde boerenkool.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bah.
Dat is niet fijn nee. Streng zijn kan indeze misschien wel helpen...
Okeequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja streng.. Ik had geen zin in opgewarmde boerenkool.Het is niet zo dat hij nu geen eten krijgt ofzo.
Ik kon t echt vergeten hoor, of ik moest t koud etenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja streng.. Ik had geen zin in opgewarmde boerenkool.Het is niet zo dat hij nu geen eten krijgt ofzo.
Dat dus, ik zou ook gewoon pech hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kon t echt vergeten hoor, of ik moest t koud etendan leer je t wel af
Nu ik hier weer tijdelijk woon, te laat = zelf eten regelen als t op isquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dus, ik zou ook gewoon pech hebben
Dat wil ik niet zeggen je moet je kind opvoeden zoals jij denkt dat het beste voor hem is.quote:
Ja ik ben echt een vreselijke moeder hequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu ik hier weer tijdelijk woon, te laat = zelf eten regelen als t op is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig ben je wel lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ben echt een vreselijke moeder he
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:27 schreef xFriendx het volgende:
Hoi Singles, getrouwden, wippers en vreselijke moeders
Je bent me voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:27 schreef xFriendx het volgende:
Hoi Singles, getrouwden, wippers en vreselijke moeders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Heeft die kleine deugniet wat uitgehaald?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:30 schreef missbehavin het volgende:
Hij is thuis, schuldbewust en blij dat hij nog eten krijgt
Teruglezen jijquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heeft die kleine deugniet wat uitgehaald?
Heel goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:30 schreef missbehavin het volgende:
Hij is thuis, schuldbewust en blij dat hij nog eten krijgt
Done.quote:
Met knoopjes?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:36 schreef Samzz het volgende:
Zo. Net gestemd en nu bed opmaken en niks meer doen
Oh ja, nieuwe kleren gekocht
Boerenkoolquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:36 schreef missbehavin het volgende:
Toen hij binnenkwam en hoorde dat hij het eten gemist had, keek hij helemaal bummed, aangezien het ook nog eens een van zijn lievelingsmaaltjes is.
Nog meer? Straks pas je helemaal nergens meerquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:40 schreef Tally het volgende:
Even uitbuikenEn dan weg.. Stampen met de koeien!
Wat gaat het worden?quote:
Ik las uitblinken... Ik vroeg me al af waar je in wilt uitblinkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:40 schreef Tally het volgende:
Even uitbuikenEn dan weg.. Stampen met de koeien!
Ik keek vanmiddag in de spiegel en schrok er vanquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog meer? Straks pas je helemaal nergens meer
Je loopt er alleen maar hele dagen achterquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik keek vanmiddag in de spiegel en schrok er van
Wat een toeter. Me niet eerder opgevallen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik keek vanmiddag in de spiegel en schrok er van
Wat een toeter. Me niet eerder opgevallen
Zwanger zijn. De meeste van ons hier zijn het namelijk nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las uitblinken... Ik vroeg me al af waar je in wilt uitblinken
Heb je nog iets gehoord van je 75 of iets anders in die richting Peu?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je loopt er alleen maar hele dagen achter
Pastte het allemaal wel op de foto of viel het nog mee met mini-puber opgesloten in mams?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je straks eens foto's van jezelf nu bekijken, schrik je je helemaal de tyfus. Ik zag later een foto van een afstandje genomen, damn, maar goed dat ik toen niet wist hoe mijn reet eruit zag.
Geroosterde aardappeltjes, spinazie à la creme en een pepersteakquote:
Volgens mij is Tally idd de enige. Niet iets waarin ik met haar de competitie wil aangaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zwanger zijn. De meeste van ons hier zijn het namelijk niet
Ik kijk er boven op. Dus heb je wel door dat je buik groeit maar als je hem van de zijkant zit zie je pas hoe ver die uitsteektquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je loopt er alleen maar hele dagen achter
Mja ik heb geen reet. Dus misschien heb ik nu eindelijk een beetje een kont (NOT!).quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je straks eens foto's van jezelf nu bekijken, schrik je je helemaal de tyfus. Ik zag later een foto van een afstandje genomen, damn, maar goed dat ik toen niet wist hoe mijn reet eruit zag.
Hij was niet zo groot toen hequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Pastte het allemaal wel op de foto of viel het nog mee met mini-puber opgesloten in mams?
Oeh, spinazie à la crèmequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geroosterde aardappeltjes, spinazie à la creme en een pepersteak
Dat snap ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is Tally idd de enige. Niet iets waarin ik met haar de competitie wil aangaan
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kijk er boven op. Dus heb je wel door dat je buik groeit maar als je hem van de zijkant zit zie je pas hoe ver die uitsteektEn daar schrok ik dus van
[..]
Mja ik heb geen reet. Dus misschien heb ik nu eindelijk een beetje een kont (NOT!).
Maar die buik joh![]()
Hoe dan ook was je elastisch want alles is prima teruggesprongen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij was niet zo groot toen heIk vond het natuurlijk niet meevallen
maar dat deed het wel.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoe dan ook was je elastisch want alles is prima teruggesprongen.
Lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geroosterde aardappeltjes, spinazie à la creme en een pepersteak
Nope, rij nu in de Volvoquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je nog iets gehoord van je 75 of iets anders in die richting Peu?
Ja, ik heb er ook echt trek inquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, spinazie à la crème
Hoe is het verders?
23quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
hehehe, ja wel 23 kg wat er bij was gekomen he
Goed zoquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook echt trek in
Verders gaat het z'n gangetje![]()
Paar wat minder leuke dingen, maar daar staat tegenover dat m'n werk echt steeds leuker wordt
Heb het idee van jou gejat hequote:
Ik nu bijna de helftquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
hehehe, ja wel 23 kg wat er bij was gekomen he
Ik voelde me een kamerolifantjequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
23En dat op dames die vaak al niet heel zwaar zijn in gewicht, procentueel is dat nogal wat.
Kan me voorstellen dat wanneer je soms nog een ommetje ging maken je dacht: wat stamp ik toch hard![]()
Wat weten zij er dan ook van?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik nu bijna de helftEn men roept dat ik een bescheiden buikje heb, maar die kijken gewoon niet goed
Vandaag was echt een dramatische dagquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zoLol hebben in je werk is wel belangrijk. Als je wat kwijt wilt, weet je me te vinden he!
Van mij? Hoe dat?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb het idee van jou gejat heHad toch nog aardappelpartjes over
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vandaag was echt een dramatische dagIk heb gisteren training gehad voor Premie e.d., en vandaag eerste dag bellen onder begeleiding. Ik heb nog nooit zoveel echtscheidingszaken en boze mensen aan de lijn gehad
Maar volgens mijn trainster ben ik goed in slecht nieuws gesprekken. En dat was wel ff tof om te horen
Komt goedThanks meis
Inderdaad. Als je bij de kraamzorg werkt betekend dat nog niet dat je expert ben ofzoquote:
Ik kan me een zekere zaterdag herinneren dat jij me dwong te eten...quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je bij de kraamzorg werkt betekend dat nog niet dat je expert ben ofzo
Echtscheidingen? Ik dacht dat jij zorgverzekeringen deedquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vandaag was echt een dramatische dagIk heb gisteren training gehad voor Premie e.d., en vandaag eerste dag bellen onder begeleiding. Ik heb nog nooit zoveel echtscheidingszaken en boze mensen aan de lijn gehad
Maar volgens mijn trainster ben ik goed in slecht nieuws gesprekken. En dat was wel ff tof om te horen
Komt goedThanks meis
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je bij de kraamzorg werkt betekend dat nog niet dat je expert ben ofzo
oohjaquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan me een zekere zaterdag herinneren dat jij me dwong te eten...
Toen aten we dit ookAlleen ander vlees
Scheidingen zijn briljant. Mensen komen er dan pas achter hoe slecht ze zaken hebben geregeld en worden dan boos als je t niet kan oplossen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Komt goedThanks meis
Ook zonder babypens heb ik die buik nog nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:51 schreef Watertornado het volgende:
Hmm, over een uur krijg ik visite maar ik moet hier nog echt met een puinruimer tekeer gaan.
En, omdat het toch over buiken gaat:
[ afbeelding ]
Polissen die gescheiden worden... En dan gebeuren er een hoop dingen met premies die mensen helemaal niet snappenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echtscheidingen? Ik dacht dat jij zorgverzekeringen deed
Het is inderdaad prettig om te horen dat je het goed doet
Lijkt op de buik van een oud huisgenootjequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook zonder babypens heb ik die buik nog niet![]()
Waarom wilde jij gisteren patat eten?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:51 schreef Watertornado het volgende:
Hmm, over een uur krijg ik visite maar ik moet hier nog echt met een puinruimer tekeer gaan.
En, omdat het toch over buiken gaat:
[ afbeelding ]
om jou dik te makenquote:
Oooh, ik dacht alquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Polissen die gescheiden worden... En dan gebeuren er een hoop dingen met premies die mensen helemaal niet snappen
Of een vrouw die verzekeringnemer wordt van haar zoon - terwijl haar ex-man daar niets van af weet
quote:
Heul nietquote:
Er wordt deze week weer een echtscheidingsadvocaat gebeld weet ik alquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht alTypisch, echtscheiding advocaten hebben het behoorlijk zwaar momenteel.
Makkelijk cashen op dit momentquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Heul niet
[..]
Er wordt deze week weer een echtscheidingsadvocaat gebeld weet ik al
Ik geloof dat die van jou tot de slankste hier behoort, niet zo jankenquote:
Oh, ze zijn er ook wel. Maar steeds minder, het kost gewoon te veel en dan is het via een internetsite makkelijker of zo... Ik weet 't niet precies, had het er van de week met een collega op stage over, zij zit in het familierecht.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Heul niet
[..]
Er wordt deze week weer een echtscheidingsadvocaat gebeld weet ik al
Juist niet. Scheiden met behulp van een advocaat is te duur.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Makkelijk cashen op dit momentTot de economie weer goed draait, dan gaat iedereen weer trouwen
Zorgen dat je van te voren alles goed regelt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juist niet. Scheiden met behulp van een advocaat is te duur.
Wij hebben dezelfde tietenquote:
Ik heb nogal veel boerenkool opquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geloof dat die van jou tot de slankste hier behoort, niet zo janken
Alleen snap ik wel dat mensen dat niet zo willen aangezien je daarmee reeds twijfel uit over het voortbestaan van de relatie.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zorgen dat je van te voren alles goed regelt.
Ja, duh. Maar dat gebeurt dus niet altijd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zorgen dat je van te voren alles goed regelt.
Of je zorgt dat wanneer een van de twee in de shit raakt, de ander er niet direct hinder van heeft.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alleen snap ik wel dat mensen dat niet zo willen aangezien je daarmee reeds twijfel uit over het voortbestaan van de relatie.
Die koe dusquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij ook geen tieten?
Of bedoel je die koe?
Eet smakelijkquote:
Nu nog in je maagquote:
Iets met aardappelen en snotspinaziesmurrie geloof ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eet smakelijk![]()
Wat ben je aan het eten?
Warmed up man, covered in some chocolate and strawberries at nice places.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eet smakelijk![]()
Wat ben je aan het eten?
ooh, zoveel eet je verder toch nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb nogal veel boerenkool op
Deels, inmiddelsquote:
Spinazie, aardappeltjes (geroosterd) en pepersteakquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eet smakelijk![]()
Wat ben je aan het eten?
Ik gok dat er nu een paar gaan kwijlenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Warmed up man, covered in some chocolate and strawberries at nice places.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Warmed up man, covered in some chocolate and strawberries at nice places.
Hoeveel suiker zit in die energiedrankjes? Of zijn dat sacharine of andere suikervangers?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel suiker zit in die energiedrankjes? Of zijn dat sacharine of andere suikervangers?
Vleermuispoep.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel suiker zit in die energiedrankjes? Of zijn dat sacharine of andere suikervangers?
Ben en Jerry's. Dat zijn dus minimaal 3 mannen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik bedenk me net dat ik nog Ben en Jerry's heb staan!
Ik ga zo maar eens een lekker bakje maken
Echt hequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben en Jerry's. Dat zijn dus minimaal 3 mannen.
Mazzelaarster.
En ik hoef er maar 1, en die krijg ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben en Jerry's. Dat zijn dus minimaal 3 mannen.
Mazzelaarster.
Hey Joequote:
L-Equote:
ik werd door 2 mensen begroetquote:
niet overdrijvenquote:
Sorry ik zat niet op te lettenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:20 schreef L-E het volgende:
Ik mis de tijd dat er continu een welkomstcomité klaar stond om mij uitbundig te begroeten.
Groot gelijk heb jequote:
Heb je em de groetjes al gedaan?quote:
Waarvan 1 zegt: Hoi L-E lieve chocoladetaartdamequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:23 schreef L-E het volgende:
Even wat doen hier. Ik kom terug over tien minuten, dus dan zijn er ongeveer drie posts bij.
L-E!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:20 schreef L-E het volgende:
Ik mis de tijd dat er continu een welkomstcomité klaar stond om mij uitbundig te begroeten.
Jaquote:
hmmm, ijs, bevroren, hoe gekquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja
Het was wel een crime om dat ijs uit de bak te krijgen, stijf bevroren
Waar heb jij mij zien beweren dat ik het gek vond?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ach, ook ijs smelt in gezelschap van Samzz.
Sorry, dat ben ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wie is Robin Kloer nou weer![]()
Stomme onbekenden die op m'n msn lijst willen
Je kan je ook omkleden en relaxen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:52 schreef Yuki het volgende:
Het is 10 voor 8, ik heb gegeten, de afwas is gedaan en het enige dat mij nog rest is me omkleden om te kunnen gaan slapen.
Ik lijk wel ziek
Wow, dat is op tijd, je weet dat onze serie niet is geweest afgelopen nachtquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:52 schreef Yuki het volgende:
Het is 10 voor 8, ik heb gegeten, de afwas is gedaan en het enige dat mij nog rest is me omkleden om te kunnen gaan slapen.
Ik lijk wel ziek
Eet smakelijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Doe ik nu je krijgt de groetjes terug, en nu moet ik eten en afsluiten dus doeidoei
Dat is wat ik heb gedaanquote:
Wat in het verhaal is dan zo gek voor jou?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:52 schreef Yuki het volgende:
Ik lijk wel ziek
Dat is ook wel het idee ja.quote:
Ik eet zelden voor 8 uur, en de afwas doe ik ook lang niet altijd dezelfde avond nogquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat in het verhaal is dan zo gek voor jou?
Deze zin loopt niet logischquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wow, dat is op tijd, je weet dat onze serie niet is geweest afgelopen nacht
Yukiquote:
Zo je bent ziekquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:52 schreef Yuki het volgende:
Ik lijk wel ziek
Heb je dan niet enorme honger als je eindelijk eet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik eet zelden voor 8 uur, en de afwas doe ik ook lang niet altijd dezelfde avond nog
Ik ben niet anders gewend.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je dan niet enorme honger als je eindelijk eet?
Ik kom om 16.30 thuis van werk en begin direct met koken omdat ik dan bang ben te stervan van de honger. Nee, dat is niet overdreven!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend.
Hoewel het vandaag wel goed beviel. Uit m'n werk direct boodschappen doen, heel kort zitten, daarna de keuken in en nu dus alles al af hebben.
Daarom eet ik om half 5/5u en dan om 7u/ half 8 weerquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kom om 16.30 thuis van werk en begin direct met koken omdat ik dan bang ben te stervan van de honger. Nee, dat is niet overdreven!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kom om 16.30 thuis van werk en begin direct met koken omdat ik dan bang ben te stervan van de honger. Nee, dat is niet overdreven!
Trek er maar een dag voor uitquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef JoeBravo het volgende:
2010: scheiding + huis verkopen --> belastingaangifte is een RAMP!![]()
Hier nog eentjequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog een vroege eter! We zijn zeldzaam geloof ik.
Ik ben van huis uit gewend zo laat te eten zolang ik me kan herinneren. Mijn ritme ligt gewoon heel andersquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:56 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:
Is het slim om hulp van een professional in te schakelen in dezen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef JoeBravo het volgende:
2010: scheiding + huis verkopen --> belastingaangifte is een RAMP!![]()
Ik ga over een half uur pas eten ofzo, altijd ergens tussen 8 en 9..quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe eerder ik eet, hoe eerder het weer weg isquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga over een half uur pas eten ofzo, altijd ergens tussen 8 en 9..
eet dan nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe eerder ik eet, hoe eerder het weer weg isvoor mijn gevoel dan.
ik eet aan tafelquote:
quote:
Eet je dan wel genoeg?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:59 schreef PeuRac het volgende:
Kijk ik heb om half 6 gegeten met mn ouders en nu heb ik dus weer honger
straks ben je dik, gatverdammequote:
Ik neem idd wel altijd 's avonds tussen 20 en 21 een kleine maaltijd, anders is de avond echt te lang. Stokbroodje kruidenkaas, broodje gebakken ei, zoiets. Ik heb nu nog ketjapkip over voor vanavond, kijk er nu al naar uit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom eet ik om half 5/5u en dan om 7u/ half 8 weer
Ik ookquote:
Ik doe dat echt elke dag. Uit werk even langs de supermarkt. Eten, direct afwassen en alles opruimen. Eventueel was ophangen (die draai ik dan terwijl ik eten maak) en dan zo rond een uur of 7 kan ik doen wat ik wilquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend.
Hoewel het vandaag wel goed beviel. Uit m'n werk direct boodschappen doen, heel kort zitten, daarna de keuken in en nu dus alles al af hebben.
Ik kook ook altijd samen met Peuter, dus ik kan niet wachten tot na 20'en.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
alleen als het hard waaitquote:
Ik ook. Maar ik heb meestal rond vijf uur en half zes dat m'n maag als een gek tekeer gaat. Dus rond zessen eten wij meestal.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:02 schreef Royco1 het volgende:
Ik kan eigenlijk op elk tijdstip wel eten.
ik vrees dat ik dat dan veel eerder had moeten bedenken. nu moet ik vooral al m'n papieren weer induiken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het slim om hulp van een professional in te schakelen in dezen?
Ik ook. Eten = heerlijk!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:02 schreef Royco1 het volgende:
Ik eet meer dan mn ouders bij elkaar.quote:
Mijn maag moet niet zeuren, ik eet als ik tijd heb.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb meestal rond vijf uur en half zes dat m'n maag als een gek tekeer gaat. Dus rond zessen eten wij meestal.
Als zij samen twee aardappels eten is dat nog niet veel. Dus je antwoord is onduidelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik eet meer dan mn ouders bij elkaar.
quote:
Dat zegt nog nietsquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:
Dan eten je ouders bijna niks, want zo extreem veel eet jij nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Luisteren naar je lichaam, damn you!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn maag moet niet zeuren, ik eet als ik tijd heb.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:02 schreef Royco1 het volgende:
Same here.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik maak ook van alles wat lekkers. Zomaar een boterham heb ik nooit, maak er altijd wat lekkers van.
Daarom. Ik weet niet wat het kost, maar de kans dat het fout gaat is gewoon heel klein als je het laat doen. Lijkt me het overwegen waard.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik vrees dat ik dat dan veel eerder had moeten bedenken. nu moet ik vooral al m'n papieren weer induiken.
Maar dat moet ik ook als ik een professional inschakel natuurlijk
Eet soms de hele dag niet omdat ik mezelf de tijd er niet voor gun.quote:
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Ik weet niet wat het kost, maar de kans dat het fout gaat is gewoon heel klein als je het laat doen. Lijkt me het overwegen waard.
Ligt er maar net aan wat je lekker vindt. Ik vind een bruine boterham met een plak kaas echt heerlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik maak ook van alles wat lekkers. Zomaar een boterham heb ik nooit, maak er altijd wat lekkers van.
Gaat me niet om je maag, maar je lichaam eten onthouden terwijl het aangeeft daar behoefte aan te hebben is gewoon niet goed.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eet soms de hele dag niet omdat ik mezelf de tijd er niet voor gun.
en heb soms dagen dat ik de hele dag door eet.
Mijn maag is er wel aan gewend
Oh, okequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld
idem. hoeft niet, maar mag welquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je lekker vindt. Ik vind een bruine boterham met een plak kaas echt heerlijkHoeft van mij geen meuk bij op.
en wat als je lichaam na 14 uur geleden voor het laatst gegeten te hebben dat niet doet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Gaat me niet om je maag, maar je lichaam eten onthouden terwijl het aangeeft daar behoefte aan te hebben is gewoon niet goed.
Dan heb je iets genaamd verstand, waardoor je enig besef dient te hebben dat je nu toch eens wat binnen moet krijgen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en wat als je lichaam na 14 uur geleden voor het laatst gegeten te hebben dat niet doet?
Nee is het ook niet, maar je valt er wel van afquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Gaat me niet om je maag, maar je lichaam eten onthouden terwijl het aangeeft daar behoefte aan te hebben is gewoon niet goed.
is weer eens wat anders dan seksquote:
Ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee is het ook niet, maar je valt er wel van af
Ja, en als je dat te vaak doet kom je er weer keihard van aan als je wel een keer eetquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
verstand, nee dat heb ik ook nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan heb je iets genaamd verstand, waardoor je enig besef dient te hebben dat je nu toch eens wat binnen moet krijgen.
Juist niet, want eerstvolgende keer dat je eet slaat je lichaam meer op, dus wordt je juist dikker..quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eet soms de hele dag niet omdat ik mezelf de tijd er niet voor gun.
en heb soms dagen dat ik de hele dag door eet.
Mijn maag is er wel aan gewend
Op een hele slechte manierquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
12kg inmiddelsquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van seks krijg je honger en zo kom je weer bij eten uit. Eten is voor sommige mensen net seks. Tsjaquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is weer eens wat anders dan seks
hoewel...het is te combineren
Dat gebeurt niet na één keer hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Juist niet, want eerstvolgende keer dat je eet slaat je lichaam meer op, dus wordt je juist dikker..
Dat dusquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Juist niet, want eerstvolgende keer dat je eet slaat je lichaam meer op, dus wordt je juist dikker..
Altijd heel geil zo'n steak van een mooie vrouw af eten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is weer eens wat anders dan seks
hoewel...het is te combineren
Hmm, flamberen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van seks krijg je honger en zo kom je weer bij eten uit. Eten is voor sommige mensen net seks. Tsja
Oh, daar weet ik niets van.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch wel. Zodra je weer gaat eten slaat het lichaam automatisch meer op. Je ziet het niet meteen, maar het gebeurt wel.quote:
Nee man, moet toch juist een beetje bloed uitvloeien.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd heel geil zo'n steak van een mooie vrouw af eten.
alleen een beetje oppassen met snijden.
Sushiquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik heb altijd moeite met de champignons aan mijn vork prikken op zo'n vrouwenlichaamquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pakte gisteravond pas om 12 uur mijn eerste biertje.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
uhuh, vooral al die alcohol he.
Je basaalmetabolisme verandert niet significant na 1 dag nauwelijks tot niets eten. Daar is echt wel iets langer voor nodig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch wel. Zodra je weer gaat eten slaat het lichaam automatisch meer op. Je ziet het niet meteen, maar het gebeurt wel.
Het recept klonk erg lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef L-E het volgende:
Mijn chocoladetaart was meesterlijk trouwens.
niks van gemerkt maar ik sport ook iedere dag een uur sinds een maand of anderhalf. Gaat best lekker tot nu toequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch wel. Zodra je weer gaat eten slaat het lichaam automatisch meer op. Je ziet het niet meteen, maar het gebeurt wel.
Was een half jaartje voor nodig om 15 kg af te vallenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je basaalmetabolisme verandert niet significant na 1 dag nauwelijks tot niets eten. Daar is echt wel iets langer voor nodig.
Idd. Anders zouden we allemaal dik worden na een griep, zo werkt het niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je basaalmetabolisme verandert niet significant na 1 dag nauwelijks tot niets eten. Daar is echt wel iets langer voor nodig.
Veel succes als je weer normaal gaat etenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was een half jaartje voor nodig om 15 kg af te vallen
Ik maak eruit op dat hij het niet een dag doet, maar regelmatig. Dan ga je het echt wel merken zodra je weer normaal gaat etenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doe ik al een hele tijd weer redelijk, zolang ik niet te vet eet kom ik niet heel veel aan, en sport er nu weer bij.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Veel succes als je weer normaal gaat eten
Je warmt het op tot je 'ping' hoort?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van seks krijg je honger en zo kom je weer bij eten uit. Eten is voor sommige mensen net seks. Tsja
Ik gaf aan, als reactie op jofu, dat het niet in 1 keer gebeurd. Hij had het namelijk over de eerstvolgende keerquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak eruit op dat hij het niet een dag doet, maar regelmatig. Dan ga je het echt wel merken zodra je weer normaal gaat eten
Ik heb nog een recept voor je.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
Afvallen dat heb ik niet nodigik moet eerder aankomen
Ja dan is mijn tijd om en moet ik betalen en weer weggaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je warmt het op tot je 'ping' hoort?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dan is mijn tijd om en moet ik betalen en weer weggaan
PM maarquote:
Oh, zo. Dan heb ik het iets verkeerd gelezen...quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik gaf aan, als reactie op jofu, dat het niet in 1 keer gebeurd. Hij had het namelijk over de eerstvolgende keer
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dan is mijn tijd om en moet ik betalen en weer weggaan
Ik houd van mijn ovenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
PM maarhelaas heb ik geen oven
dus kan ik het zelf niet maken
Koop een oven!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
PM maarhelaas heb ik geen oven
dus kan ik het zelf niet maken
Mijn oven is echt mijn meest gebruikte keukenapparaat. Na de koelkast dan.quote:
Nodig die jongen uit om bij jou te komen eten!quote:
Nee!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nodig die jongen uit om bij jou te komen eten!
Hier ook. Is ook wel te zien aan hoe smerig dat ding is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn oven is echt mijn meest gebruikte keukenapparaat. Na de koelkast dan.
Dat kan niet, want ze nodigt mij al uitquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nodig die jongen uit om bij jou te komen eten!
ik frituur allesquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:19 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan je nou geen oven of een magnetron met oven functie hebben?
Dan kan je toch heel veel gerechten gewoon niet maken.
Ik heb 'm zondag schoongemaaktquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier ook. Is ook wel te zien aan hoe smerig dat ding is.
Da's goed voor de lijn jaquote:
Ik kom altijd extra aan als ik ziek ben geweest. Raak alleen wat vocht kwijt en zodra ik weer normaal ga eten word ik zwaarder dan voor ik ziek werd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Idd. Anders zouden we allemaal dik worden na een griep, zo werkt het niet.
Alles, heerlijk knapperig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's goed voor de lijn ja
Maar, lasagna frituren? Pizza frituren? Ovenschotel frituren?
Meestal heb ik er pizza of stokbrood kruidenboter in, maar na elke keer gebruiken maak ik em meteen schoon zodra die afgekoeld is, zodat het geen zwarte tunnel zal wordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier ook. Is ook wel te zien aan hoe smerig dat ding is.
Dan moet ik mijn hele keuken verbouwen en daar heb ik geen geld voor op dit momentquote:
ok, dan nodig je mij uitquote:
Ik vind jou een beetje een clean freakquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Meestal heb ik er pizza of stokbrood kruidenboter in, maar na elke keer gebruiken maak ik em meteen schoon zodra die afgekoeld is, zodat het geen zwarte tunnel zal worden![]()
met een frituurquote:
Klopt, maar ik mis het niet een oven.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:19 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan je nou geen oven of een magnetron met oven functie hebben?
Dan kan je toch heel veel gerechten gewoon niet maken.
erin gooien, op 190 graden zetten, 5 minuten wachten en er weer uitscheppen.quote:
Je hebt van die mini-ovens, van die losse apparaten. Is dat niet wat?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn hele keuken verbouwen en daar heb ik geen geld voor op dit moment
Beetje frituurvet er overheen als het op je bord ligt, voor de finishing touch.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
erin gooien, op 190 graden zetten, 5 minuten wachten en er weer uitscheppen.
Probeer het maar, succes gegarandeerd.
Beste is oud vet erin, wat al een half jaar niet vernieuwd is.
Mwah, tis niet heel overdreven, maar ik hou wel graag mijn boeltje schoon ja.quote:
Dat zou een optie zijn. Mits ik plaats heb. Ik weet nu soms al niet als ik aan het koken waar ik mijn rommel moet laten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt van die mini-ovens, van die losse apparaten. Is dat niet wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |