Was te verwachten tochquote:
+1quote:
Aiquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:06 schreef missbehavin het volgende:
Potverdorie. Kleine man is buiten en nu wordt het eten koud.
Mjah, loop nu al een half uur te roepen... En de afspraak is dat als hij bij een vriendje binnen gaat spelen, hij dat doorgeeft. Dus nu ben ik maar gaan eten en warm ik zijn eten maar op als hij er een keer is. Al de zoveelste keer, ik blijf niet aan de gang.quote:
Bah.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, loop nu al een half uur te roepen... En de afspraak is dat als hij bij een vriendje binnen gaat spelen, hij dat doorgeeft. Dus nu ben ik maar gaan eten en warm ik zijn eten maar op als hij er een keer is. Al de zoveelste keer, ik blijf niet aan de gang.
Naja streng.. Ik had geen zin in opgewarmde boerenkool.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bah.
Dat is niet fijn nee. Streng zijn kan indeze misschien wel helpen...
Okeequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja streng.. Ik had geen zin in opgewarmde boerenkool.Het is niet zo dat hij nu geen eten krijgt ofzo.
Ik kon t echt vergeten hoor, of ik moest t koud etenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja streng.. Ik had geen zin in opgewarmde boerenkool.Het is niet zo dat hij nu geen eten krijgt ofzo.
Dat dus, ik zou ook gewoon pech hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kon t echt vergeten hoor, of ik moest t koud etendan leer je t wel af
Nu ik hier weer tijdelijk woon, te laat = zelf eten regelen als t op isquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dus, ik zou ook gewoon pech hebben
Dat wil ik niet zeggen je moet je kind opvoeden zoals jij denkt dat het beste voor hem is.quote:
Ja ik ben echt een vreselijke moeder hequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu ik hier weer tijdelijk woon, te laat = zelf eten regelen als t op is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig ben je wel lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ben echt een vreselijke moeder he
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:27 schreef xFriendx het volgende:
Hoi Singles, getrouwden, wippers en vreselijke moeders
Je bent me voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:27 schreef xFriendx het volgende:
Hoi Singles, getrouwden, wippers en vreselijke moeders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Heeft die kleine deugniet wat uitgehaald?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:30 schreef missbehavin het volgende:
Hij is thuis, schuldbewust en blij dat hij nog eten krijgt
Teruglezen jijquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heeft die kleine deugniet wat uitgehaald?
Heel goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:30 schreef missbehavin het volgende:
Hij is thuis, schuldbewust en blij dat hij nog eten krijgt
Done.quote:
Met knoopjes?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:36 schreef Samzz het volgende:
Zo. Net gestemd en nu bed opmaken en niks meer doen
Oh ja, nieuwe kleren gekocht
Boerenkoolquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:36 schreef missbehavin het volgende:
Toen hij binnenkwam en hoorde dat hij het eten gemist had, keek hij helemaal bummed, aangezien het ook nog eens een van zijn lievelingsmaaltjes is.
Nog meer? Straks pas je helemaal nergens meerquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:40 schreef Tally het volgende:
Even uitbuikenEn dan weg.. Stampen met de koeien!
Wat gaat het worden?quote:
Ik las uitblinken... Ik vroeg me al af waar je in wilt uitblinkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:40 schreef Tally het volgende:
Even uitbuikenEn dan weg.. Stampen met de koeien!
Ik keek vanmiddag in de spiegel en schrok er vanquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog meer? Straks pas je helemaal nergens meer
Je loopt er alleen maar hele dagen achterquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik keek vanmiddag in de spiegel en schrok er van
Wat een toeter. Me niet eerder opgevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |