quote:
Eet je dan wel genoeg?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:59 schreef PeuRac het volgende:
Kijk ik heb om half 6 gegeten met mn ouders en nu heb ik dus weer honger
straks ben je dik, gatverdammequote:
Ik neem idd wel altijd 's avonds tussen 20 en 21 een kleine maaltijd, anders is de avond echt te lang. Stokbroodje kruidenkaas, broodje gebakken ei, zoiets. Ik heb nu nog ketjapkip over voor vanavond, kijk er nu al naar uit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom eet ik om half 5/5u en dan om 7u/ half 8 weer
Ik ookquote:
Ik doe dat echt elke dag. Uit werk even langs de supermarkt. Eten, direct afwassen en alles opruimen. Eventueel was ophangen (die draai ik dan terwijl ik eten maak) en dan zo rond een uur of 7 kan ik doen wat ik wilquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend.
Hoewel het vandaag wel goed beviel. Uit m'n werk direct boodschappen doen, heel kort zitten, daarna de keuken in en nu dus alles al af hebben.
Ik kook ook altijd samen met Peuter, dus ik kan niet wachten tot na 20'en.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog een vroege eter! We zijn zeldzaam geloof ik.
alleen als het hard waaitquote:
Ik ook. Maar ik heb meestal rond vijf uur en half zes dat m'n maag als een gek tekeer gaat. Dus rond zessen eten wij meestal.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:02 schreef Royco1 het volgende:
Ik kan eigenlijk op elk tijdstip wel eten.
ik vrees dat ik dat dan veel eerder had moeten bedenken. nu moet ik vooral al m'n papieren weer induiken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het slim om hulp van een professional in te schakelen in dezen?
Ik ook. Eten = heerlijk!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:02 schreef Royco1 het volgende:
Ik eet meer dan mn ouders bij elkaar.quote:
Mijn maag moet niet zeuren, ik eet als ik tijd heb.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb meestal rond vijf uur en half zes dat m'n maag als een gek tekeer gaat. Dus rond zessen eten wij meestal.
Als zij samen twee aardappels eten is dat nog niet veel. Dus je antwoord is onduidelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik eet meer dan mn ouders bij elkaar.
quote:
Dat zegt nog nietsquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:
Dan eten je ouders bijna niks, want zo extreem veel eet jij nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Luisteren naar je lichaam, damn you!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn maag moet niet zeuren, ik eet als ik tijd heb.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:02 schreef Royco1 het volgende:
Same here.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik maak ook van alles wat lekkers. Zomaar een boterham heb ik nooit, maak er altijd wat lekkers van.
Daarom. Ik weet niet wat het kost, maar de kans dat het fout gaat is gewoon heel klein als je het laat doen. Lijkt me het overwegen waard.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik vrees dat ik dat dan veel eerder had moeten bedenken. nu moet ik vooral al m'n papieren weer induiken.
Maar dat moet ik ook als ik een professional inschakel natuurlijk
Eet soms de hele dag niet omdat ik mezelf de tijd er niet voor gun.quote:
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Ik weet niet wat het kost, maar de kans dat het fout gaat is gewoon heel klein als je het laat doen. Lijkt me het overwegen waard.
Ligt er maar net aan wat je lekker vindt. Ik vind een bruine boterham met een plak kaas echt heerlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik maak ook van alles wat lekkers. Zomaar een boterham heb ik nooit, maak er altijd wat lekkers van.
Gaat me niet om je maag, maar je lichaam eten onthouden terwijl het aangeeft daar behoefte aan te hebben is gewoon niet goed.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eet soms de hele dag niet omdat ik mezelf de tijd er niet voor gun.
en heb soms dagen dat ik de hele dag door eet.
Mijn maag is er wel aan gewend
Oh, okequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld
idem. hoeft niet, maar mag welquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je lekker vindt. Ik vind een bruine boterham met een plak kaas echt heerlijkHoeft van mij geen meuk bij op.
en wat als je lichaam na 14 uur geleden voor het laatst gegeten te hebben dat niet doet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Gaat me niet om je maag, maar je lichaam eten onthouden terwijl het aangeeft daar behoefte aan te hebben is gewoon niet goed.
Dan heb je iets genaamd verstand, waardoor je enig besef dient te hebben dat je nu toch eens wat binnen moet krijgen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en wat als je lichaam na 14 uur geleden voor het laatst gegeten te hebben dat niet doet?
Nee is het ook niet, maar je valt er wel van afquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Gaat me niet om je maag, maar je lichaam eten onthouden terwijl het aangeeft daar behoefte aan te hebben is gewoon niet goed.
is weer eens wat anders dan seksquote:
Ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee is het ook niet, maar je valt er wel van af
Ja, en als je dat te vaak doet kom je er weer keihard van aan als je wel een keer eetquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
verstand, nee dat heb ik ook nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan heb je iets genaamd verstand, waardoor je enig besef dient te hebben dat je nu toch eens wat binnen moet krijgen.
Juist niet, want eerstvolgende keer dat je eet slaat je lichaam meer op, dus wordt je juist dikker..quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eet soms de hele dag niet omdat ik mezelf de tijd er niet voor gun.
en heb soms dagen dat ik de hele dag door eet.
Mijn maag is er wel aan gewend
Op een hele slechte manierquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
12kg inmiddelsquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van seks krijg je honger en zo kom je weer bij eten uit. Eten is voor sommige mensen net seks. Tsjaquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is weer eens wat anders dan seks
hoewel...het is te combineren
Dat gebeurt niet na één keer hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Juist niet, want eerstvolgende keer dat je eet slaat je lichaam meer op, dus wordt je juist dikker..
Dat dusquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Juist niet, want eerstvolgende keer dat je eet slaat je lichaam meer op, dus wordt je juist dikker..
Altijd heel geil zo'n steak van een mooie vrouw af eten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is weer eens wat anders dan seks
hoewel...het is te combineren
Hmm, flamberen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van seks krijg je honger en zo kom je weer bij eten uit. Eten is voor sommige mensen net seks. Tsja
Oh, daar weet ik niets van.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |