@Winka, Ik herken het mezelf gek maken helemaal. De vorige periodes ook spontaan ongesteld geworden in bijna de minuut nadat ik negatief plaste. Om die reden ook gewoon op de nod gewoon getest. Je schreef ook dat je felle steken in je zei had, ik dacht dat je mikte op een aankomende menstruatie, maar toevallig las ik de openingspost net en je NOD duurt nog wel eventjes. Het zou dus heel mooi een eisprongsteeks geweest kunnen zijn. Dus mocht je kuurtje er al op zitten dan hoeft het niet helemaal een verspilde maand geweest te zijn.

@Lollypops, dat is wel behoorlijk shit, helemaal als je dan achteraf zo duidelijk een boosdoener kan aanwijzen (waar je natuurlijk op het moment zelf niet aan denkt). De volgende ronde word voor je gewoon een normale met gewoon netjes op dag 35 een tweede streepje

@JuffrouwJannie, Nu zit ik natuurlijk heel erg op positief nieuws te wachten voor je, het zou wel super mooi zijn als het raak is en je symptomen ergens op slaan. Je zou er maar achter komen dat je brinta normaal eigenlijk ook lekker vind

:P
Het is overigens niet voor niets dat ze testen pas aanraden op de dag van je nod omdat dit echt het verschil kan maken tussen wel/niet streepje zien, en als je negatief test (of niet duidelijk) positief je het 2 dagen later nog eens moet proberen. Een vaag streepje klink natuurlijk al fijn, hopelijk betekend het ook dat je vandaag een dikke vette streep ziet en niet dat je deze opmerking van me teleurgesteld hoeft te lezen. Ik zag iig echt geen streep, niet eens een streep van de tesstrip oid die doordrukte die dubbel geinterpreteerd kon worden, nee gewoon niets

. Dus jou streepje wordt gewoon een dikke streep.
@Frummeltje, Dat klinkt iig wel super positief dat je een aantal dagen terug duidelijk een positieve ovulatie test had en nu steek in je buik. Je LH piekt (iets) voor de eisprong. Dus dat kan zeker samenvallen. Nu maar hopen dat je goed geklust hebt

. Zo niet dan is het iig fijn voor je dat hiermee ook een einde komt aan die lange cyclus van je. Stel dat er nu geen einde aan komt dan zou ik iig eens over 14 dagen testen. In het geval van een negatieve test heb je iig wel iets om voor te leggen aan de huisarts als je zou willen. Mocht je Nod nu mooi rond 14 dagen komen dan kan het ook een mooi teken van je lichaam zijn dat je cylus nu goed opgang komt.
@bitterend, het geeft natuurlijk niets dat je niet overal op kan reageren. Ik merk zelf ook dat ik daar niet altijd evenveel tijd voor heb. Maar juist die berichtjes tussendoor van iedereen maken het topic toch wel van iedereen. (tenminste zo ervaar ik het). Alleen al dat je ons fijne klusdagen wenst geeft aan dat we allemaal toch meedenken/lezen. Ik weet even niet meer waar jij in je periode zit :$, maar hoop vooral dat je je klustijd een beetje zonder te veel last doorkomt.
@GGB,

balen dat het niet gaat gebeuren deze ronde. Het klinkt gelukkig wel alsof ze redelijk goed raad weten met je PCOS en er dus gericht op in kunnen spelen. Nu weet ik om eerlijk te zijn niet wat dit voor prognose geeft als het gaat om zwangerschaps kans, maar ik hoop dat de nieuwe medicijnen gewoon snel dat gaan doen wat ze moeten doen. Het is jou en alle andere dames in het AZW/BNZMG topic echt enorm gegund.
Ik voel me nu spontaan egoïstisch omdat het een maandje niet zo loopt als ik eigenlijk had verwacht. Ondanks dat het heel onwerkelijk blijft hoe het voor jou/jullie daar moet zijn heb ik wel een heel dikke knuffel en een

voor jou/jullie en hoop ik ook echt dat bij jullie allemaal de wetenschap of iemand van bovenaf snel een handje gaat helpen.