Inderdaad. Dit topic moet wel zichzelf blijven en geen AJE topic.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:22 schreef bokaal het volgende:
[..]
Doe deze er dan ook weer gezellig bij[ afbeelding ]
Dat deed ik eerst, maar dat account had problemen met bandbreedte en ga niet iedere keer een nieuw account aanmaken. Andere suggesties zijn welkom.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:28 schreef Nibb-it het volgende:
Nog meer suggesties? Links?
Bokaal zou je die plaatjes misschien op Tinypic of Photobucket kunnen gooien? Die hebben wat snellere servers als Dropbox
Speech terug te lezen op The Guardian.quote:3.17pm: Peter Beaumont has just returned from listening to Muammar Gaddafi's three hour speech to the Libyan People's Congress. We believe Peter will fully recover in time.
Dat wordt mij wat te gek.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Speech terug te lezen op The Guardian.
Staat erinquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:30 schreef Bartholomaeus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze prachtige foto graag weer in de OP hebben.
Stond er eerst ook in. Weet niet wie 'm er heeft uitgehaald?
mooi meid jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:30 schreef Bartholomaeus het volgende:
[ afbeelding ]
nee mijn batterij begaf hetquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:27 schreef bokaal het volgende:
Heeft iemand opnames van de speech van Qadhafi?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:38 schreef Nibb-it het volgende:
Heeft iemand voor mij een wit FOK! logootje?
Krijgt Khaddafi ook nog gelijk: binnen 2 dagen is alles weer zoals het was.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:40 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
moet wel heel rustig zijn in libie gezien de postings
oh maar gadaffi heeft ook vaak gelijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:41 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Krijgt Khaddafi ook nog gelijk: binnen 2 dagen is alles weer zoals het was.
Dank.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Guardian heeft een mooi stukje plattegrond.
http://www.guardian.co.uk(...)i-unrest-gaddafi-map
En dit was een uur geleden: (GB is het een uur vroeger)
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:30 schreef Bartholomaeus het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft wel witte tanden.quote:
Mooi mooi mooi!quote:
Als hij dat echt zou doen, dan zijn de rapen natuurlijk wel gaar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:47 schreef Dance99Vv het volgende:
NicRobertsonCNN #Gadhafi threatened attacks on US 6th Fleet and warned there will be no peace in the Mediterranean if there is no peace in #Libya.
about 1 hour ago via web
Ik pruts vrolijk verderquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:49 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Mooi mooi mooi!
Prachtig!
Maar kun je er misschien nog 2 plaatjes bij doen? Die er ook bij de eerste header werden gebruikt? Zo'n hoofd alleen is ook zo 'kaal'.
Onzin, de regio moet zich schamen dat ze niet eerder hebben ingegrepen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:50 schreef rakotto het volgende:
Sowieso, Amerika maakt vijanden met hele regio als zij daadwerkelijk militair gaan invallen.
Ik vind alleen met die dame wel strak eigenlijkquote:
REVOLUTIE VOLKSOPSTANDquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:06 schreef Dekatria het volgende:
FreeLibyan87 Free libya
by ChangeInLibya
To all media there is NO civil war in #Libya and it will NOT ever happen. plz stop calling it that
Ik zit gewoon wat te rommelen, zal 'm er wel even bij doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Meisje lijkt nu wel een spookdoe ook dat LIVE FOK FORUM dingetje erbij, voor extra effect!
Ziet er prima uit hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:13 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik zit gewoon wat te rommelen, zal 'm er wel even bij doen
Misschien kan je de kleuren van haar gezicht gewoon naar links doortrekken als een vlag.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ziet er prima uit hoorhet wit aan de linkerkant hoeft alleen niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |