Je bent een schatquote:
Hey Bosquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:07 schreef Bos81 het volgende:
Zo al gestemd. Kon op het terrein van het werk stemmen. Ideaal
Dat is heerlijk!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:07 schreef Bos81 het volgende:
Zo al gestemd. Kon op het terrein van het werk stemmen. Ideaal
Ja. Dat is erg prettig ja. Hoewel het voor mij niet uitmaakt omdat ik er niet 8 uur op een dag werk. Maar voor al die mensen die het wel doen en hier in de stad wonen of hun pas hebben omgezet is het wel ideaal.quote:
Succes met shinen!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb besloten naar een bejaardentehuis te gaan. Niet voor permanent, maar om te stemmen.
Zal ik nu een traditionele FOK vraag stellen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo eerst nog naar een zusje van de vriendin van mijn zusje. Een of andere test invullen voor haar afstudeeropdracht. Ik word nogal op de proef gesteld dus.
Doe maar!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zal ik nu een traditionele FOK vraag stellen?![]()
Ik dacht aan een Ll-vraag. Zo zie je maar weerquote:
Die ken ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht aan een Ll-vraag. Zo zie je maar weer
Zo'n vraag die we laatst hadden over Bellushkaquote:
Doesn't ring a bellaquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo'n vraag die we laatst hadden over Bellushka
Of ze een date hadden of gewone vrienden zijnquote:
Oh Okee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of ze een date hadden of gewone vrienden zijn
Afstudeeropdracht, dan zal het geen 16 zijn denk ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh Okee.
Nee dit is een vriendendienst. En bij zusje van vriendin van zusje krijg ik een beeld van een 16-jarige
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:33 schreef Bellatrix het volgende:
Pisces, ik heb helemaal geen mening over jouw vagina, en ik heb daar dan ook niets over gezegd.
Switch for the shine, ikhouervanquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik voelde me eindelijk weer eens shinen in een stemlokaal. De lokaalswitch is goed uitgepakt, ik vertrok toen de 3 dames aan het schateren waren. Ik voelde me stem-up comedian. En er lag ook nog eens een schaal spekkies en mocht er 2!
Ik lag ook kapot te gaan met die schaamhaar discussie, echt goud gewoon.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik moest even nadenken, maar ik ben er
Ik lag vannacht wakker, ik had het echt niet meerquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik lag ook kapot te gaan met die schaamhaar discussie, echt goud gewoon.
Oh en Just Friends zoals Gavin DeGraw al eens zong!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of ze een date hadden of gewone vrienden zijn
Of ik switch voor de vibe, of omdat ik geïnteresseerd ben in een gebouw waar ik nog niet geweest ben (vorig jaar stadhuis, ff kieken naar de olieverf schilderijenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, had je nog niet verteld! Ik had dit veel eerder moeten doen, je moet toch geen naar gevoel aan stemmen overhouden door de dienders die er zitten.
Die spekkies ook, het was een teken!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, had je nog niet verteld! Ik had dit veel eerder moeten doen, je moet toch geen naar gevoel aan stemmen overhouden door de dienders die er zitten.
Ik kwam binnen en kon naar links of rechts en ineens zag ik rechts in het pad een tafel in het zicht staan. De vrouwen waren al blij dat ik niet alleen kwam om iemand te bezoeken. Maar toen ik aan het kletsen was bleek het toch best mee te vallen met jeugd en stemmen. (was bejaardentehuis)quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die spekkies ook, het was een teken!
Ik moest wel switchen deze keer. Ga niet 5 kilometer fietsen als er nog andere in de buurt zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz, ik moet trouwens wel een beetje (positief) lachen dat je geswitched bent van stembureau, ik switch zelf om de zoveel tijd, nu heb ik een soortgenoot![]()
De meesten switchen puur als het qua afstand te ver/onmogelijk is.
Ja. Eentje uit Geldropquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben jullie nog gekeken op welke persoon je daadwerkelijk hebt gestemd/gaat stemmen?
Mooi dat het meevielquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar toen ik aan het kletsen was bleek het toch best mee te vallen met jeugd en stemmen. (was bejaardentehuis)
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben jullie nog gekeken op welke persoon je daadwerkelijk hebt gestemd/gaat stemmen?
Ik weet mijn eerste keer niet meer zo goed eigenlijk. Toen was je nog verplicht om naar een bepaald lokaal te gaan natuurlijk. Moest iig naar een basisschool alleen weet niet meer of het mijn oude was of die daar tegenover (wisselde in die tijd steeds)quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi dat het meevielen tof dat ze blij waren dat je niet alleen kwam om iemand te bezoeken.
Leuk vind ik dat altijd, toen ik voor het eerst mocht stemmen zag ik ook zulke koppies bij een bejaardentehuis.
Gelijk heb jequote:Op woensdag 2 maart 2011 16:22 schreef Bos81 het volgende:
Ga niet 5 kilometer fietsen als er nog andere in de buurt zijn.![]()
Ik ook. Ook omdat ik de man wel ken via mijn werk. Dus dat maakte het niet zo moeilijk.quote:
Wat niet gaat, gaat niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb overigens 1 keer niet gestemd. 2 jaar terug (weet niet meer waarvoor), maar dat was ook in de periode dat ik psychisch echt diep en diep in de problemen zat
Ja smaakte wel goed, die van net ook wel weerquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat niet gaat, gaat niet.![]()
Hoe was je pizza gister eigenlijk? Nog een beetje gelukt?
quote:
Okeequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het gaat wel hoor, voel me alleen niet zo lekkerHeb denk ik wat te weinig gedronken vandaag
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee
Ik ga even lekker vroeg douchen en daarna waarschijnlijk lezen.
Marijkequote:Op woensdag 2 maart 2011 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh ja, stemmenZo maar meteen even doen
Hoe is het hier?
He kipjequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Marijke![]()
Kusje op je niet-lekker
![]()
Wat hebben we een mooie hoge opkomst hier in de SC
Ja ik ben vanochtend geweest. Ik hoorde dat de opkomst er goed uitziet, leukquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He kipjeLief
JaGoed he
Ben jij ook al geweest?
Ben benieuwd naar de uitslagquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik ben vanochtend geweest. Ik hoorde dat de opkomst er goed uitziet, leuk
Voetbalquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanavond FC Twente - FC Utrecht, ook wel enorm zin in!
Vooral mannen en voetbal ja, vreselijkquote:
Ik vind voetbal een beetje saaiquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vooral mannen en voetbal ja, vreselijk
Hoiquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan het best laten schieten voor andere leukheid hoor.
Je wilt inderdaad niet naast me zitten tijdens een wedstrijd van PSVquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vooral mannen en voetbal ja, vreselijk
Ik heb jaren in de Kuip gezeten, ik kan het handelenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je wilt inderdaad niet naast me zitten tijdens een wedstrijd van PSV
Ik vind je een goeie bijdrage, lekker assertief zijn richting de harem van Vadushi, kunnen we voor de nummers 1 + 2 gaan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
HoiZijn kippetje en ik leuk genoeg
Okee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb jaren in de Kuip gezeten, ik kan het handelen
Jawel, maar ik ga toch niet achter de pc zitten onder de wedstrijd!quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
HoiZijn kippetje en ik leuk genoeg
Leuk, gezellig!quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:52 schreef Bos81 het volgende:
Vaduz en ik hebben 2 keer samen in de Galgenwaard gezeten. Maar daar was ik nog wel rustig, volgens mij
Ik voorstanderquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind je een goeie bijdrage, lekker assertief zijn richting de harem van Vadushi, kunnen we voor de nummers 1 + 2 gaan?
Zware teleurstelling weerquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ga toch niet achter de pc zitten onder de wedstrijd!
Ja was het ook. 1 keer met zijn tweeen en de andere keer waren er 2 andere jongens bij (komen niet meer op FOK!)quote:
Kloptquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat vinden vrouwen vooral leuk om te zeggen.
Leuk, kennen jij en Vaduz elkaar via VBL?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja was het ook. 1 keer met zijn tweeen en de andere keer waren er 2 andere jongens bij (komen niet meer op FOK!)
Echt? Oh wat leukquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Yes, inmiddels al wel weer een jaar of 6 denk ik.
Ja ons MSN-contact is ergens in maart-april 2005 begonnen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Yes, inmiddels al wel weer een jaar of 6 denk ik.
Lekker slapen Bosquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook Heathers gezien, wat een rare film is dat. Maar echt niet slecht. Ik vind het moeilijk om er een twitterrecensie over te schrijven.
Marijkequote:Op donderdag 3 maart 2011 10:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Lekker geslapen kipje?
Maar ik vind je een kipjequote:
en ik blijf haar visje noemenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik vind je een kipje![]()
Een chika
![]()
Oh een chickie-kippie, daar doe ik het voorquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik vind je een kipje![]()
Een chika
![]()
Hey Bosquote:
Hai Bosquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh een chickie-kippie, daar doe ik het voor
Ik voel me nu even wat minder, maar dat komt wel goed. Dit soort dipjes ben ik wel gewend.quote:
Prima, alleen ben ik veuls te laat gaan slapen (te lang de uitslagen van de verkiezingen zitten neuzen), dus ik zit lichtelijk op standje zombiequote:
Moggehtjesquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik voel me nu even wat minder, maar dat komt wel goed. Dit soort dipjes ben ik wel gewend.
Goedemorgen Dushkaquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Prima, alleen ben ik veuls te laat gaan slapen (te lang de uitslagen van de verkiezingen zitten neuzen), dus ik zit lichtelijk op standje zombie![]()
![]()
Hoest met jou?
Lekker rustig aan doenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:35 schreef Marijke het volgende:
Herkenbaar wel
Ik zit ook op standje zombie nog steeds op bed
Ga er zo maar eens uit
Ik voel het dagelijkse bruggetje voorbij komen!quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Het lijkt nu net alsof ik dat gezegd heb.
Ja.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt irritant is dat, ben blij dat het je weer gelukt is.
Haha ja! Best vergelijkbaar ook, misschien de grillen van een topvoetballer in wording.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja.
Heb je trouwens al gelezen wat Zlatan heeft gezegd over het gedrag van Toivonen?
Ik ben benieuwd, was het een lang stuk?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja.
Heb je trouwens al gelezen wat Zlatan heeft gezegd over het gedrag van Toivonen?
Het rare is dat wanneer ik op het werk ben geweest en dan naar een winkel ga, heb ik er veel minder last van. Maar om op donderdag wat te doen te hebben, verplicht ik mezelf min of meer om op deze dag boodschappen te gaan doen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, was het een lang stuk?
En goed dat je je boodschappen weer gedaan hebt Bos!Ik hoop dat het over een tijdje makkelijker wordt voor je.
Ja, vanuit je werk zit je (misschien) al in een sfeer van mensen-buiten-drukte en vanuit huis opstarten op een "blanco" dag... dan stap je er weer "nieuw" in. Ik kan het me goed voorstellenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het rare is dat wanneer ik op het werk ben geweest en dan naar een winkel ga, heb ik er veel minder last van. Maar om op donderdag wat te doen te hebben, verplicht ik mezelf min of meer om op deze dag boodschappen te gaan doen.
Ik ga meteen kieken!quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit is em! http://www.voetbal4u.com/(...)gedrag-toivonen-toe/
Lekker getukt?
Dat is idd wel mooiquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Het opkomen voor collega's vind ik wel mooi, omdat je dat in de voetbalwereld niet zoveel ziet. Er wordt letterlijk en figuurlijk een hoop afgeschopt.
Ah gos, ben je op je enorme pik getrapt?quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah gos, ben je op je enorme pik getrapt?
BVO/Oidale vond ik toch net iets beterquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoorde het op de radio bij FF Ekdom, ik had het niet meer.
HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik doe nooit aan filmpjes volgens mij, maar deze moest ik ff posten
Ik kende hem nog niet![]()
Cums hót
Ik geloof het niet, ik denk dat hij bang is dat z'n oma kijktquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HAHAHAHAHALol, wat een sukkel
En dan serieus niet weten wat het is
Ja, precies, dat is toch ernstig?quote:
Ik geloof het ook bijna nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, ik denk dat hij bang is dat z'n oma kijkt
Ik dacht dat het woordenboek ook een excuus wasquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik geloof het ook bijna nietMaar misschien wist ie het bestaan van internet ook nog niet
Aangezien ie een woordenboek had gebruikt
"Ik ga toch éven naar JP"quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Die Lucille ook heel droog "maar -insert naam domoor- daar heb je toch helemaal geen woordenboek voor nodig?"
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het woordenboek ook een excuus wasMaar het zou idd kunnen
![]()
Ja, die omschrijving ookquote:
Ik heb em in nummer 4 gezetquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
Marijke, dit is al SC 3 waar het nu in staat![]()
En is het niet iets 'moois' dat hij van niks weet?Zoiets
Die van jou was nummer 3, het gaat hard zoquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb em in nummer 4 gezet
Ja eigenlijk wel touching![]()
Maar ook wel erg verontrustend dat wij als vrouwmens dan weer wel weten wat het is
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die van jou was nummer 3, het gaat hard zo
En nee als vrouw geen schaamte, voor het Joetjoeb-tijd met clippies downloaden, gezipt en wel, en bij het openen kwam je ineens bij cums die hot was
Mtv clippies, van rock tot pop, tot jaren '80 hiphopquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Drie maal is scheepsrecht
Hahaha, wat voor clippies downloade jij kipje?![]()
Oh echt?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mtv clippies, van rock tot pop, tot jaren '80 hiphop
Ik heb nog cd's vol met mpegs.
Eerst weet ze van niks en schuift ze hem door naar JPquote:
Ja, de schijnheilige trutquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eerst weet ze van niks en schuift ze hem door naar JP
Qua stemkeuze ws weinigquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kende de term ook niet trouwens. Maar Staphorst en Rijssen, wat is het verschil.
Wat heb je gegeten?quote:
Kebab (uit zo'n diepvries pak van de Aldi) Champignons, paprika en rijstquote:
Klinkt goed Bosquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kebab (uit zo'n diepvries pak van de Aldi) Champignons, paprika en rijst
Ik had pittig gekruide tofu, roerbakgroenten en aardappelpuree, was lekkerquote:
Je bent vegetarier?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had pittig gekruide tofu, roerbakgroenten en aardappelpuree, was lekker![]()
Ik had nog wel een toetje gelust, maar geen in huis, dus straks een lekkere kop chocomelk
Jepquote:
Okee.quote:
Ja dat klopt, valt ook onder mijn werkgebied.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:13 schreef Pisces29 het volgende:
Hey Vaduz, ik zie dat jij best dichtbij Hellendoorn zit
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee.
je dochter is toch Vissen van Sterrenbeeld, is die al jarig geweest?
Ja de 15equote:Op donderdag 3 maart 2011 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja![]()
Jij bent toch ook over korte tijd jarig?
Oh jij bent natuurlijk ook nog vissenquote:
Ik zit te denken wat er met Holten is, wie ik ken die daar woont, maar het komt nog niet binnen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja dat klopt, valt ook onder mijn werkgebied.
Mark Tuitert (is er opgegroeid), of een bekende van je?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit te denken wat er met Holten is, wie ik ken die daar woont, maar het komt nog niet binnen.
Hey jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mark Tuitert, of een bekende van je?
Ik hou wel enorm van z'n Buenoquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer dat je Bueno Mark niet persoonlijk kent.
quote:
Ja je moet er volgens mij wel echt van houden, typisch smaakjequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat blijft chocolade van een bijzonder kaliber, smaakt anders!
Was het nog leuk in het cafe?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:19 schreef Bos81 het volgende:
Zo weer naar het auti-cafe geweest. Nu even douchen en verder in mijn boek (waarschijnlijk krijg ik hem wel uit vanavond)
Het was deze keer helemaal niet druk, man of 15-20 schat ik. Was wel gezellig. Maar een uur is voor mij echt genoeg..quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was het nog leuk in het cafe?En hoe druk was het ongeveer?
Dat kan ik me voorstellen. En 15-20 is best een mooi aantalquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het was deze keer helemaal niet druk, man of 15-20 schat ik. Was wel gezellig. Maar een uur is voor mij echt genoeg..
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
Ik was iedereen ook kwijt
We waren samen zoek
Als jij dat niet weet dan was jij het dus nietquote:
Nee dat kloptquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als jij dat niet weet dan was jij het dus niet
In dat geval beweer ik dat ik puur en alleen gestemd heb in mn hokjequote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Eigenlijk waren die hokjes veel te breed voor 1 persoon.
Ik kon me met 2 breed maken, maar ik heb me wel af zitten vragen of de hokken nu gedraaid stonden of groter warenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou inderdaad. Ik heb me volgens mij opvallend breed proberen te maken. Ombewust had ik dat gevoel.
Yep. Naast Klaartje 65 en naast boerin Mien die knechtje Hans tot dekhengst van het jaar heeft benoemd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat mooi voor het idee. Stemhok krijgt een andere dimensie.
Nietesquote:
Nee, ik heb geen idee waar ie is. Maar het zou me niet verbazen.quote:
Damn, nu moet ik mijn beeldscherp schoonpoetsen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Yep. Naast Klaartje 65 en naast boerin Mien die knechtje Hans tot dekhengst van het jaar heeft benoemd.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Marseillefrisse allesreiniger moet me redden.
Mét vers gras, hoe is het mogelijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen idee waar ie is. Maar het zou me niet verbazen.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mét vers gras, hoe is het mogelijk
Welke?quote:
Okidoki!quote:
Laura?quote:
Tomboraider on the move, Thundercats are loosequote:
Hellotjesquote:
Watskebeurt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Films op DVD krijgen, wat een onhandigheid heb ik op dat vlak.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tomboraider on the move, Thundercats are loose
quote:
Die programma's zijn me veel te moeilijk. Al die settings en knopjes en balkjes. Ook met handleiding kan ik niet alles vinden.quote:
Om af te spelen? Of te branden of wat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Nero pakt maar een paar typen bestanden. Dat programma is simpel.
Mawnin' Marijke!
Branden, ik wil meer off pc zien.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Om af te spelen? Of te branden of wat?
Morning Dushkaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Nero pakt maar een paar typen bestanden. Dat programma is simpel.
Mawnin' Marijke!
Idd, of eentje die ook een DVD poort heeft, of een mediaplayer, of of of ofquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morning Dushka
Je kunt ook een 20 euro dvd speler kopen bij de Blokker of MediaMarkt die divx etc afspeeltKwestie van rewritable dvdtjes of meerdere films zo op een dvdtje plempen en gaan
Ik heb de mazzel dat mijn tv een USB poort heeft en divx snapt
Maar dat zijn duurdere optiesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Idd, of eentje die ook een DVD poort heeft, of een mediaplayer, of of of of
Opties genoeg iig
Je zou eens kunnen kijken naar een gratis open source brandprogramma? Ik gebruik zelf Windows alleen als het moet, dus als ik iets brand doe ik dat altijd onder Linux en dat gaat altijd heel gemakkelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga nog eens verder proberen. Mijn Nero pakt maar weinig op het oog goede DVD-bestanden. Ik zou mezelf namelijk wel een held vinden om The Filmmachine onder de knie te krijgen.
He Bosquote:
Ja redelijk. Zit nu op het werk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He BosVoel je je vandaag al iets beter?
En wat is er de 15e?
Ela kipjequote:
Oh, dat wist ik ergens ook welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja redelijk. Zit nu op het werk.
15 maart ben ik jarig
Ja preciesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik ergens ook welDan word je 30
Je kan in Nero toch gewoon kiezen voor DVD branden? En als je dan dus een film écht in DVD formaat hebt gedownload (ongeveer 4 tot 5 gig meestal), dan heb je gewoon in Nero 2 mapjes; VIDEO_TS en AUDIO_TS, en in je gedownloade film precies eender. Dus je pleurt gewoon de inhoud van je gedownloade film VIDEO_TS mapje in die map in Nero en zelfde met AUDIO_TS.quote:
Wat heeft hij gedaan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
El Hamdaoui.Lekker bezig, nu mag ie meetrainen met Jong Ajax.
Wat slordig bij de kassa. VOlgende keer nog proberen om een tegoedbon er bij te krijgen..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Net boodschappen gedaan bij de Emte. Kreeg ik een gratis pudding bij de boodschapjes, kwam ik er bij de auto achter dat ik ervoor had betaald. Snel terug dus en geld innen!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
Hoor ik net iemand "Hallee" zeggen, ik had moeite om het gezicht strak te houden
Knap hoor, zo in de plooi houden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
Hoor ik net iemand "Hallee" zeggen, ik had moeite om het gezicht strak te houden
Zal wel goed komen. neem ik aan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Knap hoor, zo in de plooi houden.
Vrijwilligersdiner, goede zaak. Nu nog hopen dat het smaakt.
Wat leuk Bos! Klinkt goed (en gezellig)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:27 schreef Bos81 het volgende:
Ik werd overigens gisteren gebeld door iemand (belangrijke functie) van mijn ene vrijwilligers werk. Volgende week vrijdag de 11e is er een diner voor alle vrijwilligers, gratis![]()
![]()
Een van de vrijwilligers gaat dan voor ons koken![]()
![]()
Ja, ik ken haar niet. Maar ja ik werk dan ook maar 2 ochtenden in de week daar. Misschien dat zij er meestal 's avonds is. Dan is er ook barpersoneel nodig (ik ben administratieve kracht)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, kan niet anders. Dat moet iemand zijn die er wat van kan.
Het was de ultieme kans om hem met Hajee te groeten, maar ja... ik kon het ff niet meer en had ook geen enkel aanknopingspuntje.quote:
Ik had net zoiets, maar dan anders... m'n 35% sticker bij de Appie is niet gezien op een setje potloden. Nou ja, was iets van 0,40 cent korting. Helaas, zag het thuis pas.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Net boodschappen gedaan bij de Emte. Kreeg ik een gratis pudding bij de boodschapjes, kwam ik er bij de auto achter dat ik ervoor had betaald. Snel terug dus en geld innen!
Veel plezierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha. Ik ga er vandoor.
En niets met een gekke outfit dit weekend!
Wat grappigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:38 schreef Bos81 het volgende:
Maar op de voorkant staat bij 1 van de kritieken (die altijd op romans/thrillers staan) dat het van FOK afkomt
Ik kijk eigenlijk nooit mijn boodschappenlijstje naquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had net zoiets, maar dan anders... m'n 35% sticker bij de Appie is niet gezien op een setje potloden. Nou ja, was iets van 0,40 cent korting. Helaas, zag het thuis pas.
Ik kijk eigenlijk altijd, soms is iets 5 keer aangeslagen, terwijl ik 3 exemplaren gekocht heb.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit mijn boodschappenlijstje na![]()
Maar ik krijg ook geld om boodschappen te doen. Mijn eten wordt (meestal) betaald door de instelling
***** 'Een zeer sterke thriller. Feit is dat gewoon dat ons land er een thrillerschrijfster van formaat bij heeft en de lezers mogen uitkijken naar meer spannende verhalen van Ariane Meijer' FOKquote:
Moet ik eigenlijk wel doen. Ik ben ook verplicht om het bonnetje te bewaren (alchohol en te veel aan snoep/koekjes/chips en zo komen wel voor eigen rekening)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk altijd, soms is iets 5 keer aangeslagen, terwijl ik 3 exemplaren gekocht heb.![]()
En vooral de 1+1 gratis en 35% sticker (zeker bij een groter bedrag).
Leuk zeg!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
***** 'Een zeer sterke thriller. Feit is dat gewoon dat ons land er een thrillerschrijfster van formaat bij heeft en de lezers mogen uitkijken naar meer spannende verhalen van Ariane Meijer' FOK
en ik heb het even gezocht op de Frontpage, de review is geschreven door rocha01
http://frontpage.fok.nl/review/132194/1/1/50/boek-ariane-meijer-wit-goud.html
Nee, deze lag voor 5 euro bij de boekwinkel (tijdens de nationale pocketweek die 1.5 maand duurde)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk zeg!Ben benieuwd of jij hem dan ook goed vindt
Of ken je al meer boeken van deze schrijfster?
Hey dat is een leuk topic, goeie tipquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:56 schreef Bos81 het volgende:
Dat boek van gisteren heb ik overigens kort gereviewd in Wat vind jij van de boeken die je hebt gelezen?
Okeequote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey dat is een leuk topic, goeie tip, daar ga ik sowieso eens kijken, ik kende het nog niet
![]()
En zal eens lezen wat jij weer gelezen hebt.
quote:
Ja, en stressquote:
Oew dat is minder, die stress danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en stressIk wil om 23.00 in bed liggen
Ja ach, komt wel goedquote:
Nee, ondanks dat hier Carnaval is, is mijn agenda voor dit weekend leeg.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ach, komt wel goed
Ga jij nog iets leuks doen dit weekend?
Morgen komt mn neefje logeren, verder leren voor tentamensquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ondanks dat hier Carnaval is, is mijn agenda voor dit weekend leeg.
Jij wel?
Leuk, hoe oud is hij?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Morgen komt mn neefje logeren, verder leren voor tentamens
Bijna 8quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk, hoe oud is hij?
Volgde jij dan een opleiding?
Ah leuk, mijn neefje zal voorlopig hier niet komen logeren. Is net 1 en ik denk niet dat mijn huisgenoot en begeleiding er toestemming voor geven..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bijna 8
En ja, pedagogische wetenschappen, laatste jaar bachelor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |