Je bent een schatquote:
Hey Bosquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:07 schreef Bos81 het volgende:
Zo al gestemd. Kon op het terrein van het werk stemmen. Ideaal
Dat is heerlijk!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:07 schreef Bos81 het volgende:
Zo al gestemd. Kon op het terrein van het werk stemmen. Ideaal
Ja. Dat is erg prettig ja. Hoewel het voor mij niet uitmaakt omdat ik er niet 8 uur op een dag werk. Maar voor al die mensen die het wel doen en hier in de stad wonen of hun pas hebben omgezet is het wel ideaal.quote:
Succes met shinen!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb besloten naar een bejaardentehuis te gaan. Niet voor permanent, maar om te stemmen.
Zal ik nu een traditionele FOK vraag stellen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo eerst nog naar een zusje van de vriendin van mijn zusje. Een of andere test invullen voor haar afstudeeropdracht. Ik word nogal op de proef gesteld dus.
Doe maar!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zal ik nu een traditionele FOK vraag stellen?![]()
Ik dacht aan een Ll-vraag. Zo zie je maar weerquote:
Die ken ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht aan een Ll-vraag. Zo zie je maar weer
Zo'n vraag die we laatst hadden over Bellushkaquote:
Doesn't ring a bellaquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo'n vraag die we laatst hadden over Bellushka
Of ze een date hadden of gewone vrienden zijnquote:
Oh Okee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of ze een date hadden of gewone vrienden zijn
Afstudeeropdracht, dan zal het geen 16 zijn denk ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh Okee.
Nee dit is een vriendendienst. En bij zusje van vriendin van zusje krijg ik een beeld van een 16-jarige
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:33 schreef Bellatrix het volgende:
Pisces, ik heb helemaal geen mening over jouw vagina, en ik heb daar dan ook niets over gezegd.
Switch for the shine, ikhouervanquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik voelde me eindelijk weer eens shinen in een stemlokaal. De lokaalswitch is goed uitgepakt, ik vertrok toen de 3 dames aan het schateren waren. Ik voelde me stem-up comedian. En er lag ook nog eens een schaal spekkies en mocht er 2!
Ik lag ook kapot te gaan met die schaamhaar discussie, echt goud gewoon.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik moest even nadenken, maar ik ben er
Ik lag vannacht wakker, ik had het echt niet meerquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik lag ook kapot te gaan met die schaamhaar discussie, echt goud gewoon.
Oh en Just Friends zoals Gavin DeGraw al eens zong!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of ze een date hadden of gewone vrienden zijn
Of ik switch voor de vibe, of omdat ik geïnteresseerd ben in een gebouw waar ik nog niet geweest ben (vorig jaar stadhuis, ff kieken naar de olieverf schilderijenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, had je nog niet verteld! Ik had dit veel eerder moeten doen, je moet toch geen naar gevoel aan stemmen overhouden door de dienders die er zitten.
Die spekkies ook, het was een teken!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, had je nog niet verteld! Ik had dit veel eerder moeten doen, je moet toch geen naar gevoel aan stemmen overhouden door de dienders die er zitten.
Ik kwam binnen en kon naar links of rechts en ineens zag ik rechts in het pad een tafel in het zicht staan. De vrouwen waren al blij dat ik niet alleen kwam om iemand te bezoeken. Maar toen ik aan het kletsen was bleek het toch best mee te vallen met jeugd en stemmen. (was bejaardentehuis)quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die spekkies ook, het was een teken!
Ik moest wel switchen deze keer. Ga niet 5 kilometer fietsen als er nog andere in de buurt zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz, ik moet trouwens wel een beetje (positief) lachen dat je geswitched bent van stembureau, ik switch zelf om de zoveel tijd, nu heb ik een soortgenoot![]()
De meesten switchen puur als het qua afstand te ver/onmogelijk is.
Ja. Eentje uit Geldropquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben jullie nog gekeken op welke persoon je daadwerkelijk hebt gestemd/gaat stemmen?
Mooi dat het meevielquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar toen ik aan het kletsen was bleek het toch best mee te vallen met jeugd en stemmen. (was bejaardentehuis)
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben jullie nog gekeken op welke persoon je daadwerkelijk hebt gestemd/gaat stemmen?
Ik weet mijn eerste keer niet meer zo goed eigenlijk. Toen was je nog verplicht om naar een bepaald lokaal te gaan natuurlijk. Moest iig naar een basisschool alleen weet niet meer of het mijn oude was of die daar tegenover (wisselde in die tijd steeds)quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi dat het meevielen tof dat ze blij waren dat je niet alleen kwam om iemand te bezoeken.
Leuk vind ik dat altijd, toen ik voor het eerst mocht stemmen zag ik ook zulke koppies bij een bejaardentehuis.
Gelijk heb jequote:Op woensdag 2 maart 2011 16:22 schreef Bos81 het volgende:
Ga niet 5 kilometer fietsen als er nog andere in de buurt zijn.![]()
Ik ook. Ook omdat ik de man wel ken via mijn werk. Dus dat maakte het niet zo moeilijk.quote:
Wat niet gaat, gaat niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb overigens 1 keer niet gestemd. 2 jaar terug (weet niet meer waarvoor), maar dat was ook in de periode dat ik psychisch echt diep en diep in de problemen zat
Ja smaakte wel goed, die van net ook wel weerquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat niet gaat, gaat niet.![]()
Hoe was je pizza gister eigenlijk? Nog een beetje gelukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |