ik snapte het ook al niet .. normaal laat FOK dat weg ??quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef Nibb-it het volgende:
Sinds wanneer doet Arabisch schrift het op FOK?
Niet alleen Amerika hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef Dance99Vv het volgende:
op presstv zit een gast uit beirut, te vertellen dat america gadaffi dood wil habben of gaat maken.
لاصقquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik snapte het ook al niet .. normaal laat FOK dat weg ??
(paar x met tweets gehad, kreeg wel gekopieerd maar op moment dat je post , liet ie het weg )
Dat worden weer kamervragen van de PVVquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef Nibb-it het volgende:
Sinds wanneer doet Arabisch schrift het op FOK?
drones ? ja hoor.... man heeft wel fantasiequote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef Dance99Vv het volgende:
op presstv zit een gast uit beirut, te vertellen dat america gadaffi dood wil habben of gaat maken.
Gadverdaffie is ook goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef Silven het volgende:
Maar als ik dus Chgaddavfi wil schrijven is het gewoon correct?
Dat was het woord wat ik zocht maar niet op kon komen: paranoia!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mogguh Tass
Ik denk dat het verschil tussen gek en slim niet zo zwart wit is. Als je 40 jaar lang zo veel geld en macht hebt, paranoia vanwege een Coup, en een kliek om je heen die loopt te slijmen vanwege geld, dan raak je gewoon verknipt.
Wilders is een haa.....quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:42 schreef Jud1th het volgende:
[..]
Dat worden weer kamervragen van de PVV
Papierversnipperaar heeft PVV gestemd vandaagquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wilders is een haa.....
Nee, ik bewaar mijn haat-campange voor andere topics
Ja zeg! GMTAquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:42 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
drones ? ja hoor.... man heeft wel fantasie
indd wel goed artikel , vind em ook wel grappig ..It should be noted that when the AP published this story, the headline of it was "Second-Graders Get Letter From Khadafy."quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kunnen we anders zijn arabische naam gebruiken? Dan zitten we altijd goed.
معمر القذافي
http://www.businessinside(...)ibya-spelling-2011-2
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Papierversnipperaar heeft PVV gestemd vandaag.
Lijn tussen gek en geniaal is dun, dat zie je zo vaak.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mogguh Tass
Ik denk dat het verschil tussen gek en slim niet zo zwart wit is. Als je 40 jaar lang zo veel geld en macht hebt, paranoia vanwege een Coup, en een kliek om je heen die loopt te slijmen vanwege geld, dan raak je gewoon verknipt.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
NOS Journaal [ afbeelding ]
Hebben ze al iets geraakt? Tot nu toe waren alle bommen NAAST die 12 hangars die stampensvol wapens en munitie zittenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:48 schreef alors het volgende:
Op AJE dus getuigen van Libische vliegtuigen die Brega (?) bombarderen ?
dooolism #qaddafi still rambling on, apparently trying to break the record of longest #delusional speechquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:48 schreef Nibb-it het volgende:
Godsamme zit ie nou nog steeds te lullen
En AJE? Die schakelt af en toe even daarnaartoe om te kijken of معمر القذافي al klaar is?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:49 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dooolism #qaddafi still rambling on, apparently trying to break the record of longest #delusional speech
Ja net zag je 'm een minuutje, met shot door de zaal. leken wel zombiesquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En AJE? Die schakelt af en toe even daarnaartoe om te kijken of معمر القذافي al klaar is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |