limbodansen??quote:
Je liegt, we hebben DW..quote:
leuk heaquote:
nee, maar toch vind ik je leukquote:
haai altijd leukquote:
wie dan nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
niet iedereen mag liefde van mij
groot gelijkquote:
Dan burn ik mijn boobs, dat ik echt niet de bedoeling. Dan ben ik NBT niet meer!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:35 schreef tripack het volgende:
[..]
leuk heaof moet het iets heter?
[ afbeelding ]
Michhas! Kom jij zondag?quote:
ik verveel me kapot, voer hier geen flikker uit..quote:
kusje op je buikjequote:Op woensdag 2 maart 2011 12:01 schreef NBT het volgende:
[..]
ik verveel me kapot, voer hier geen flikker uit..
Oehwwwwwwwww..........quote:
iets vastgelopen of heb je het verkeerde zitten doen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:06 schreef gianni61 het volgende:
KUUUUUUUTTTTT
hele ochtend voor niks gewerkt
aawh kusje op je nutteloze werkquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:06 schreef gianni61 het volgende:
KUUUUUUUTTTTT
Dat zuigt piemels.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:06 schreef gianni61 het volgende:
KUUUUUUUTTTTT
nee, gisteren een aanvraag binnen gekregen, die helemaal uitgewerkt. sta op het punt de offerte te gaan maken, belt de klant op dat het niet meer hoeft.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:07 schreef tripack het volgende:
[..]
iets vastgelopen of heb je het verkeerde zitten doen?
de eikelbijter... dat is idd klotequote:Op woensdag 2 maart 2011 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, gisteren een aanvraag binnen gekregen, die helemaal uitgewerkt. sta op het punt de offerte te gaan maken, belt de klant op dat het niet meer hoeft.
scheld hem de huid volquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, gisteren een aanvraag binnen gekregen, die helemaal uitgewerkt. sta op het punt de offerte te gaan maken, belt de klant op dat het niet meer hoeft.
Nee, mijn week was gisteren namelijk al op de helft qua werkquote:
wat een killerboii ben je ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:21 schreef MaleDuck het volgende:
ik heb net iemand doorgezaagd in een discussie
en ook nog iemand afgekapt
Goed bezig dusquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb dit keer niet in iets anders dan mijn project gezaagd
Ja, normaal zaag ik zo enthousiast dat het wel eens mis gaat, maar vandaag nietquote:
normaal zit je elke week bij de eerste hulp?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, normaal zaag ik zo enthousiast dat het wel eens mis gaat, maar vandaag niet
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 2 maart 2011 12:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, normaal zaag ik zo enthousiast dat het wel eens mis gaat, maar vandaag niet
Nee, moest een nieuwe jas kopen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
normaal zit je elke week bij de eerste hulp?
Bedankt liefjequote:
tuurlijk, je kent mequote:Op woensdag 2 maart 2011 12:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat een killerboii ben je ook
quote:
Weet ik...quote:
quote:
Ik ontmoet je wel een andere keerquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik reageerde alleen op jouw reactie en gaf je een mogelijkheid om het op te lossen
Garpje ik had nog 5 minutenquote:
Succes met werkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:59 schreef gianni61 het volgende:
pauze weer om, bammetjes weer op, we mogen weer aan de slag
Succes met werkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:59 schreef gianni61 het volgende:
Das toevallig, bij mij ook!quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:59 schreef gianni61 het volgende:
Byequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:05 schreef gianni61 het volgende:
jullie hoeven niet te zwaaien, ik ga toch nergens heen..
Ik zwaai niet voor de katse kutquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:05 schreef gianni61 het volgende:
jullie hoeven niet te zwaaien, ik ga toch nergens heen..
wat jij met je poes d'r poes doet wil ik helemaal niet wetenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zwaai niet voor de katse kutje mag ook niks meer hier
jij hoeft ook niet te weten wat ik met mn eigen doequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat jij met je poes d'r poes doet wil ik helemaal niet weten
Dank je!quote:
Gelukkig was de soep lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je!
Dik verloren met kaarten, maar ja soep was lekker
soepquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je!
Dik verloren met kaarten, maar ja soep was lekker
jep goulash soep... en bij IT zit een nieuwe meidquote:
pics or it didn't happenedquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jep goulash soep... en bij IT zit een nieuwe meid
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hee, saucijzenbroodjes op?quote:
beters, ik had smerige soep en bij ons werken totaal geen leuke meidenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jij bent ook niet lastig zegquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee, saucijzenbroodjes op?
[..]
beters, ik had smerige soep en bij ons werken totaal geen leuke meiden
quote:
Die had ik om 10 uur al opquote:
Ik heb er geen pic van en ga die niet makenquote:
jij bent vandaag niet aardig tegen mijquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij bent ook niet lastig zeg
wel, ik heb liefde voor jequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent vandaag niet aardig tegen mij
1tje...........quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
om 10 uur saucijzenbroodjes eten?
quote:
quote:
ik zou hier bijna een sig van makenquote:
dat is altijd, op mijn vorige stage hadden ze chocolade moussetaart en toen moest ik voor de pauze weg voor examen, achteraf ben ik daar wel blij om want er zitten veel calorieen in maar het is zo lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heel netjes!
Hier was maandag gebak... maar toen was ik vrij
Ik ben verliefd op jequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
ik zou hier bijna een sig van maken
feel the love
Dan had je juist mazzelquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is altijd, op mijn vorige stage hadden ze chocolade moussetaart en toen moest ik voor de pauze weg voor examen, achteraf ben ik daar wel blij om want er zitten veel calorieen in maar het is zo lekker
nee........... niet weerquote:
dat trekt vanzelf wel weg als je me in het echt ontmoetquote:
huh nee?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Heeft Remlove vannacht heir lopen rellen?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat trekt vanzelf wel weg als je me in het echt ontmoet
maar ik moet zeggen dat ik ook wel enige aantrekking voel
ik ben niet jaloers hoorquote:
nouja gisteravond. Hij zei zoiets.quote:
ik kan het me niet herinneren iigquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nouja gisteravond. Hij zei zoiets.
eetsmakelijk stuquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:31 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat zo maar lunchen. Tot vanavond misschien![]()
of om de permban van honkeyquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan het me niet herinneren iig
geil wijfquote:
hihihihihi zondagquote:
nee.quote:
heel GRTD is er niet eens?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hihihihihi zondag
[..]
nee.
ik weet niet, hij zei gisteren dat hij niet meegaat zondag omdat iedereen in GRTD wel een hekel aan m zou hebben ofzo
wie is remlof?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hihihihihi zondag
[..]
nee.
ik weet niet, hij zei gisteren dat hij niet meegaat zondag omdat iedereen in GRTD wel een hekel aan m zou hebben ofzo
nja ik weet het niet.. misschien met de oude garde ofzo die hielden ook wel van rellenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hihihihihi zondag
[..]
nee.
ik weet niet, hij zei gisteren dat hij niet meegaat zondag omdat iedereen in GRTD wel een hekel aan m zou hebben ofzo omdat hij denkt dat hij niet meer welkom is
Klopt ja....quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:39 schreef tripack het volgende:
[..]
nja ik weet het niet.. misschien met de oude garde ofzo die hielden ook wel van rellen
onkruidquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Klopt ja....Er nu een zo goed als hele nieuwe garde
Met wat oud grut erbij
wat een gekkiequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee maar hij dacht het ik weet het ook niet
Nog steeds jammer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
nja ik kom niet zondag dus mij maakt het niet uit of hij wel of niet komt
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
blame it to the money en de ov chipkaart
je kan toch gewoon een treinkaartje kopen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
blame it to the money en de ov chipkaart
Ja en hoe moet ik dan uit etenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je kan toch gewoon een treinkaartje kopen?
Gewoon bietsenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja en hoe moet ik dan uit eten
OK...quote:
Dat snap ik... schulden zijn ook niet relaxed...quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik haat schuld bij iemand hebben
nee dus ga ik liever nog een keer in April als mijn salaris weer gestort is enzoquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat snap ik... schulden zijn ook niet relaxed...
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee dus ga ik liever nog een keer in April als mijn salaris weer gestort is enzo
Zal lastig worden denk ik, gister met de vrouw afgesproken dat ik tot eind mei niet te veel dingen meer moet plannen (in mei trouwen vrienden van ons en zij is ceremoniemeester en zal nog genoeg dingen moeten regelen...)quote:
aawh oke jammerquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zal lastig worden denk ik, gister met de vrouw afgesproken dat ik tot eind mei niet te veel dingen meer moet plannen (in mei trouwen vrienden van ons en zij is ceremoniemeester en zal nog genoeg dingen moeten regelen...)
Dus reken er dan niet op, kom ik wel, dan is het mooi meegenomen...quote:
neuh is prima hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus reken er dan niet op, kom ik wel, dan is het mooi meegenomen...
Ik doneer 5,-.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik haat schuld bij iemand hebben
heel lief maar ik moet denk ik zondag op het laatste moment mijn tas inpakken voor barneveldquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heel lief maar ik moet denk ik zondag op het laatste moment mijn tas inpakken voor barneveld
En daar ben je 3 uur mee bezig?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heel lief maar ik moet denk ik zondag op het laatste moment mijn tas inpakken voor barneveld
quote:
MD jij hebt toch een vrouw.... moet je dat dan vragen?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik moet eerst alles bij elkaar zoeken,msnen enzo
dan gaat het niet zo snel
ja...quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:58 schreef tripack het volgende:
[..]
MD jij hebt toch een vrouw.... moet je dat dan vragen?
over aankleden doe ik al 35 minutenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik heb meestal max 5 minuten nodig...
1,5...quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
over aankleden doe ik al 35 minuten
Ik doe het in 2 minuten..quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en uitkledenquote:
als dat zo zou zijn had ik smorgens nergens anders meer tijd voor en moest ik ontbijten en scheren in de auto..quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
quote:
dat doe ik nooit zelfquote:
met ontbijt erbij ben ik 60 minuten bezig met allesquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als dat zo zou zijn had ik smorgens nergens anders meer tijd voor en moest ik ontbijten en scheren in de auto..
10 minutenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja, alles netjes goed geordend leggen doet wonderenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
10 minuten
ik ben altijd op zoek naar kleren
ik ben ook een uur bezig hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als dat zo zou zijn had ik smorgens nergens anders meer tijd voor en moest ik ontbijten en scheren in de auto..
Op dit gebied ben je wat trager... je kan niet overal snel in zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
is iedereen nou zo snel of ben ik zo sloom?
jij kent mijn vriend niet, die zoekt dan iets en dan gaat alles overhoopquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, alles netjes goed geordend leggen doet wonderen
Over douchen doe ik een half uur, aankleden 35 minuten, eten half uurtjequote:Op woensdag 2 maart 2011 14:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Op dit gebied ben je wat trager... je kan niet overal snel in zijn
Tja... ik ben al afgerichtquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jij kent mijn vriend niet, die zoekt dan iets en dan gaat alles overhoop
half uur eten?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Over douchen doe ik een half uur, aankleden 35 minuten, eten half uurtje
Mijn vriend niet, en daar is geen beginnen meer aan denk ik.. Heeft te lang alleen gewoondquote:
Nooit de hoop opgeven, blijven proberen... anders gaat ie over je heersenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn vriend niet, en daar is geen beginnen meer aan denk ik.. Heeft te lang alleen gewoond
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb mijn gympen weer gevondenniet meer met die stomme sloffen lopen
je hebt maar 1 paar schoenen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb mijn gympen weer gevondenniet meer met die stomme sloffen lopen
naar barneveld doe ik hakken aan van minstens 10 cmquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed bezig! Kan je ze gelijk inpakken voor barneveld
vertelquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:09 schreef gianni61 het volgende:
voor een man schijn ik een schokkend grote collectie schoenen te hebben
Ohwje heb je er meer als 10?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:09 schreef gianni61 het volgende:
voor een man schijn ik een schokkend grote collectie schoenen te hebben
je wilt groter zijn dan wie?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
naar barneveld doe ik hakken aan van minstens 10 cm
okee... ik heb 3 paar gympen, 4 paar hakken, slippers en sloffenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:12 schreef gianni61 het volgende:
voor normaal dagelijks gebruik 4 paar, 4 paar werkschoenen, 1 wandelschoenen, slippers, sloffen, voetbalschoenen, handbalschoenen + een paar of 8 die ik gewoon niet wil weggooien
lukt je nietquote:
Dat doet hij al.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nooit de hoop opgeven, blijven proberen... anders gaat ie over je heersen
quote:
dat verast me nietquote:
quote:
*ughe* 2 paar kisten, 4 paar gympen, stuk of 7 paar hakken, 3 paar laarzen, veel teenslippers, sloffen..quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:12 schreef gianni61 het volgende:
voor normaal dagelijks gebruik 4 paar, 4 paar werkschoenen, 1 wandelschoenen, slippers, sloffen, voetbalschoenen, handbalschoenen + een paar of 8 die ik gewoon niet wil weggooien
Hoezo?quote:
echt niet, jij hebt een normale lengte.quote:
ik vergeet mijn hoerenlaarzenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
*ughe* 2 paar kisten, 4 paar gympen, stuk of 7 paar hakken, 3 paar laarzen, veel teenslippers, sloffen..
Vergeleken met MD ben ik een kabouterquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
echt niet, jij hebt een normale lengte.
hoerenlaarzen, wat zijn dat?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik vergeet mijn hoerenlaarzen4 paar laarzen.
ik al helemaal dan. Hoe lang is MD?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Vergeleken met MD ben ik een kabouter
Tja, ik ben dat wel gewend...quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Vergeleken met MD ben ik een kabouter
ohhh dan valt het mee... Smokez is groooot!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
2x de helft, maar niet zo lang als Smokez...
1.95 cm...quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik al helemaal dan. Hoe lang is MD?
valt mee, ik ben niet zo breed...quote:
zeker, sterk ben ik al helemaal niet... ben maar een kantoormietjequote:Op woensdag 2 maart 2011 14:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat scheelt alweerdan kan ik je wel aan
Zo zou je het kunnen noemen jaquote:
en hoe groot ben jij dan? he? HE?!quote:
okee hou ik je aanquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zeker, sterk ben ik al helemaal niet... ben maar een kantoormietje
Vechten?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en hoe groot ben jij dan? he? HE?!
[..]
okee hou ik je aan
ik ben vrij normaal 1m83, wel breed, maar ook dikquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en hoe groot ben jij dan? he? HE?!
[..]
okee hou ik je aan
Overknee laklaarzen met naaldhakken van 13 cm.quote:
Rarrrrrrrquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Overknee laklaarzen met naaldhakken van 13 cm.
Hoertjeeequote:Op woensdag 2 maart 2011 14:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ah, van die laarzen die ik niet mooi vindquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:
mooie lengte hoor damesquote:
Geilquote:
het zit 'm in de nick.quote:
Is voor mijn werk. Maar ze zijn wel supermooi hoor!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, van die laarzen die ik niet mooi vind
[..]
[..]
mooie lengte hoor dames
quote:
in de lengte, breedte of dieptequote:
ik kan het alleen maar met je eens zijn..quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, van die laarzen die ik niet mooi vind
[..]
[..]
mooie lengte hoor dames
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
het zit 'm in de nick.
[..]
Is voor mijn werk. Maar ze zijn wel supermooi hoor!
hmm vind die chick niksquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Die
ja die chick wil ik er ook wel bij hebben
quote:
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Die
ja die chick wil ik er ook wel bij hebben
Je onderschrift ... valt het kwartje inmiddels?quote:
Booquote:
Ik dacht dat het wel algemeen bekend was wat voor werk ik doe?quote:
nope borstenquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je onderschrift ... valt het kwartje inmiddels?
NBT;er staat niks over mijn kut in mn onderschrift?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je onderschrift ... valt het kwartje inmiddels?
volgens mij niet bij iedereenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Boo
[..]
Ik dacht dat het wel algemeen bekend was wat voor werk ik doe?
Ik wel, ik houd van die stijl.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Boo
[..]
Ik dacht dat het wel algemeen bekend was wat voor werk ik doe?
omtrek...quote:
succesquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:29 schreef DevilsWhore het volgende:
hihihi ik probeer me NBT voor te stellen in een kort jurkje met goed decollete en naaldhakken eronder.
Ik ga maar even masturberen denk ik.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:29 schreef DevilsWhore het volgende:
hihihi ik probeer me NBT voor te stellen in een kort jurkje met goed decollete en naaldhakken eronder.
quote:
niet kwooten ik edit zo.quote:
Ah, dan snap ik die laarzenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
*removed*
niet kwooten ik edit zo.
ik dus ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:31 schreef tripack het volgende:
ik maar denken dat dat alleen je hobbie was
whaha tjah kan tochquote:
hou je soms niet van je moeder?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:31 schreef gianni61 het volgende:
lol, DW, mag ik jou eens aan mn moeder voorstellen.
kijken of ze die shock overleefd
zal ik dat zondag maar aan doen dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:29 schreef DevilsWhore het volgende:
quote:
Van je hobby je werk maken hequote:Op woensdag 2 maart 2011 14:31 schreef tripack het volgende:
ik maar denken dat dat alleen je hobbie was
Ja is goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:31 schreef gianni61 het volgende:
oeh baby yeah babyquote:
En me dan vooral voorstellen als je vriendin trouwens.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:31 schreef gianni61 het volgende:
hihi dat durf ik niet...........quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben op de verkeerde meet geweest denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |