limbodansen??quote:
Je liegt, we hebben DW..quote:
leuk heaquote:
nee, maar toch vind ik je leukquote:
haai altijd leukquote:
wie dan nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
niet iedereen mag liefde van mij
groot gelijkquote:
Dan burn ik mijn boobs, dat ik echt niet de bedoeling. Dan ben ik NBT niet meer!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:35 schreef tripack het volgende:
[..]
leuk heaof moet het iets heter?
[ afbeelding ]
Michhas! Kom jij zondag?quote:
ik verveel me kapot, voer hier geen flikker uit..quote:
kusje op je buikjequote:Op woensdag 2 maart 2011 12:01 schreef NBT het volgende:
[..]
ik verveel me kapot, voer hier geen flikker uit..
Oehwwwwwwwww..........quote:
iets vastgelopen of heb je het verkeerde zitten doen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:06 schreef gianni61 het volgende:
KUUUUUUUTTTTT
hele ochtend voor niks gewerkt
aawh kusje op je nutteloze werkquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:06 schreef gianni61 het volgende:
KUUUUUUUTTTTT
Dat zuigt piemels.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:06 schreef gianni61 het volgende:
KUUUUUUUTTTTT
nee, gisteren een aanvraag binnen gekregen, die helemaal uitgewerkt. sta op het punt de offerte te gaan maken, belt de klant op dat het niet meer hoeft.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:07 schreef tripack het volgende:
[..]
iets vastgelopen of heb je het verkeerde zitten doen?
de eikelbijter... dat is idd klotequote:Op woensdag 2 maart 2011 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, gisteren een aanvraag binnen gekregen, die helemaal uitgewerkt. sta op het punt de offerte te gaan maken, belt de klant op dat het niet meer hoeft.
scheld hem de huid volquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, gisteren een aanvraag binnen gekregen, die helemaal uitgewerkt. sta op het punt de offerte te gaan maken, belt de klant op dat het niet meer hoeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |