Of juist wel, we kunnen die verdiensten ook fijn uitgeven aan 'kwetsbare mensen'.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat mag niemand weten, want dan stem je geen links meer.
Dat is natuurlijk persoonlijkquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:05 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk persoonlijk![]()
Daar bedoelde ik puur mijn persoonlijke standpunten mee..... de standpunten van een serieuze student.
Nee, daar worden ook de mensen op mijn werk (die meestal een hoger inkomen hebben) uiteindelijk slechter van (lees: sanering overheidspersoneel). Het 60-procentstarief dat bijvoorbeeld PvdA en GroenLinks in hun programma hebben, geldt pas vanaf 150.000 euro. Dat is nog boven het salaris van een minister.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Meer dan Schaal_9
Overweeg je het?
Gaan dan....... Ik snap niet dat er nog bedrijven zijn in Nederland, met dat geklaag altijd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:23 schreef Temlin het volgende:
[..]
De banken en bedrijven zorgen voor banen. Gaan ze maar extra belasten dan trekken die net zo makkelijk weg uit Nederland, en dan ben je de banen kwijt.
Ontwikkelingshulp is al aangepakt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef luckass het volgende:
Tegen gestemd inderdaad. Ik was voor bezuinigingen, maar niet de makkelijke bevolkingsgroepen pakken en moeilijke kwesties (defensie, ontwikkelingshulp) proberen te vermijden.
D66, als meest normale partij, is het geworden.
1 miljard bezuinigen is nog te weinig voor jou?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:03 schreef luckass het volgende:
[..]
Niet in de mate waarin ik het wil zien.
Je hoeft me niet over te halen hoor, ik heb al gestemdquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:03 schreef Temlin het volgende:
[..]
1 miljard bezuinigen is nog te weinig voor jou?
Defensie moet de komende vier jaar ruim 600 miljoen euro korten
Dat wil ik ook helemaal niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef luckass het volgende:
[..]
Je hoeft me niet over te halen hoor, ik heb al gestemd.
In wat voor doodenge kringen verkeer jij?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:51 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb zojuist 10 mensen VVD laten stemmen:D
Baas.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:51 schreef Scorpie het volgende:
Mensen die naar jouw advies luisteren verdienen een premier als Ruttequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:51 schreef Scorpie het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |