Wel als je Koos en consorten volgt en weer dwars gaat liggen ja, zit er eindelijk een kabinet dat wel wat wil doen om dit land op de been te krijgen en is het weer niet goed.quote:
Misschien wil ik juist wel dwars liggen omdat hun ideeën van 'het land op de been krijgen' me niet aanstaan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel als je Koos en consorten volgt en weer dwars gaat liggen ja, zit er eindelijk een kabinet dat wel wat wil doen om dit land op de been te krijgen en is het weer niet goed.
Derhalve; gun ze nog 3.5 jaar ten minste.
Dit dus.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien wil ik juist wel dwars liggen omdat hun ideeën van 'het land op de been krijgen' me niet aanstaan.
Daar win je anders geen linkse overwinning mee, want die hebben dan alsnog geen poot om op te staan. Dan krijg je een Nederland zonder regering 3,5 jaar en gaat het alleen maar slechter. Maar goed, liever het land in puin dan ze een kans gunnen dus?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien wil ik juist wel dwars liggen omdat hun ideeën van 'het land op de been krijgen' me niet aanstaan.
Ach welneequote:Op woensdag 2 maart 2011 11:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar win je anders geen linkse overwinning mee, want die hebben dan alsnog geen poot om op te staan. Dan krijg je een Nederland zonder regering 3,5 jaar en gaat het alleen maar slechter. Maar goed, liever het land in puin dan ze een kans gunnen dus?
Dan bereid je maar voor op 4 zure jaren. De meerderheid gaat er komenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:09 schreef Sisko het volgende:
En die rails waar je ze op wilt laten rijden, rijdt precies de verkeerde kant op. Ik heb liever stilstand dan de verkeerde richting, dus
Pechtold heeft al wel vaker laten blijken totaal niet samen te willen werken met enige constructie waarin de PVV zeggenschap heeft, ik zie hem met een solide machtsbasis dus ook niet veranderen van dat standpunt, maar eerder die versterken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach welnee
Als het kabinet nou eens met voorstellen komt die wel ergens op slaan dan valt er met D66 best te praten
Zeker nu!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:07 schreef Hexagon het volgende:
Stem voor nog verdere vernieling en proletenmentaliteit, stem voor het kabinet
[ afbeelding ]
Ja, was te druk met werken uiteraard.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:10 schreef Brigada_Proletariata het volgende:
Shit TS, als je dit topic wat eerder had aangemaakt had ik vast op de VVD gestemd. Nu heb ik mijn stem helaas al verkwanseld aan Groenlinks.
Stilstand is achteruitgangquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:09 schreef Sisko het volgende:
Sorry, maar ik niet overtuigd worden door iemand die Bush als usericoon heeft.
En die rails waar je ze op wilt laten rijden, rijdt precies de verkeerde kant op. Ik heb liever stilstand dan de verkeerde richting, dus
Net zo druk als jij.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, was te druk met werken uiteraard.
Ik gunde ze een kans, maar dan komen ze ineens met achterlijke ideeën aanzetten die het land alleen nog maar verder in puin helpen. Mijn stem gaat nu uit protest naar links.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar win je anders geen linkse overwinning mee, want die hebben dan alsnog geen poot om op te staan. Dan krijg je een Nederland zonder regering 3,5 jaar en gaat het alleen maar slechter. Maar goed, liever het land in puin dan ze een kans gunnen dus?
Slechts propaganda, of geloof je echt dat bijvoorbeeld 20% van onze jeugd "moeilijk" is?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik gunde ze een kans, maar dan komen ze ineens met achterlijke ideeën aanzetten die het land alleen nog maar verder in puin helpen. Mijn stem gaat nu uit protest naar links.
D66 stemt anders wel eens mee met voorstellen van de PVV als ze goed zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pechtold heeft al wel vaker laten blijken totaal niet samen te willen werken met enige constructie waarin de PVV zeggenschap heeft, ik zie hem met een solide machtsbasis dus ook niet veranderen van dat standpunt, maar eerder die versterken.
Alles is propaganda, van zowel links als rechts. Maar daar baseer ik me ook niet op.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Slechts propaganda, of geloof je echt dat bijvoorbeeld 20% van onze jeugd "moeilijk" is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |