Zo'n klasgenootje had ik ook ja.. Z'n mama kon het niet verkroppen dat ik hoger scoorde dan hij (hij zelf ook niet, want hij moest en zou altijd beter zijn dan ik)quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:49 schreef Ripley het volgende:
Ik was ook superblij natuurlijk
En daarna ook vwo/gymnasium gedaan. Weet zelfs nog dat een meisje uit mijn klas mavo advies had en dat haar moeder op hoge poten naar school ging om havo advies te eisen
Bij HW heb ik daar mn vraagtekens bij, volgens mij is hij vooral heel goed in het net doen alsof hij werkt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En vaak beter in het werk wat ze doen, dan geschoold tuig.
Dat wil ik niet beweren per se. Ik weet wel dat ik voorlopig vrij goed doe vergeleken met leeftijds/opleidinggenootjesquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ha, dan heb ik meer diploma's! Ik heb MAVO en VHBO!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:50 schreef HeatWave het volgende:
VWO, Universiteit (niet afgemaakt) werken, interne trainingen.
Eigenlijk ben ik ongeschoold tuig.
Hey, ook dat is een skill jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij HW heb ik daar mn vraagtekens bij, volgens mij is hij vooral heel goed in het net doen alsof hij werkt.
Je kan dit op twee manieren opvattenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
feliquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ha, dan heb ik meer diploma's! Ik heb MAVO en VHBO!
Ik heb een veterstrikdiploma!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ha, dan heb ik meer diploma's! Ik heb MAVO en VHBO!
Vergeet je veter-diploma niet!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neen, dat is anders. Dan mag ik mijn A, B en reddend ook mee tellen
Dat mag ook gewoon, diploma is diplomaquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoals het hoort!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij HW heb ik daar mn vraagtekens bij, volgens mij is hij vooral heel goed in het net doen alsof hij werkt.
Oe, dan heb ik er 13quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn veterdiploma hangt ingelijst in de gang. Het enige wat ik in mijn leven heb bereikt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb ik niet. Klitterband FTW je weet
In dat geval heb ik nog wel een EHBO-, Verkeers- en zo'n javadiplomaquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag ook gewoon, diploma is diploma.
Ik wel, ik wel, ik wel!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb ik niet. Klitterband FTW je weet
CCV-D1quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In dat geval heb ik nog wel een EHBO-, Verkeers- en zo'n javadiploma
Wat zijn wij toch hoogopgeleid (of iig veel)quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb wel een enorme waslijst aan cursussen in mijn CV staan. Maar toch denk ik dat ze de beslissing of ik goed genoeg ben al ruim daarvoor hebben genomen als ze mijn klussen bekijken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat zijn wij toch hoogopgeleid (of iig veel).
Ik wil het onderwijs niet per direct affakkelen, maar ik werk nu 5 jaar en als ik nu zie wat voor een sollicitanten wij krijgen en de kennis die men in pacht zou moeten hebben, dan schrik je. Er is best veel veranderd in negatieve zin. Nu is het ook afhankelijk van de onderwijsinstelling, zoals met alles heb je goede instellingen en slechte instellingen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan dit op twee manieren opvattenJe kan gewoon beter niet naar school gaan want het onderwijs is van dermate slecht niveau dat het geen verschil maakt of pas afgestudeerden hechten aan hun opleiding meer waarde dan redelijk is.
Ik heb nog zwemdiploma's , EHBO-mens, EHBO-paard, AED, hoefbekappen en longeren 1 en 2quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vast weer zo'n linkse hippieschool waar iedereen op sandalen loopt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Op mijn basisschool deden ze niet aan een veterstrikdiploma. Dus tsja...
Ja, ik ook, maar ik doe dus ook altijd examen bij die cursussen. Kwaad kan het nooit zo'n "papiertje" op je CV.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb wel een enorme waslijst aan cursussen in mijn CV staan. Maar toch denk ik dat ze de beslissing of ik goed genoeg ben al ruim daarvoor hebben genomen als ze mijn klussen bekijken.
Neuh klopt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar ik doe dus ook altijd examen bij die cursussen. Kwaad kan het nooit zo'n "papiertje" op je CV.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik zo vastgeroest (overtrokken) zit hier dat ik me eigenlijk niet zo bezig hou met mijn CV, eigenlijk niet slim.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh klopt.
Maar goed, ben nu Senior Software Engineer, zijn verdomd weinig bedrijven die met zo'n functienaam nog gaan vragen om een WO of HBO papiertje. En als ze het wel doen, ach, ga ik wel ergens anders heen, daar wil ik dan niet eens werken.
Ik ben een 5,5jes-persoon. Vooral niet teveel doen. Helaas slaat de balans nog wel eens door naar de luie kant.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:00 schreef Kreator het volgende:
Uiteraard hadden alle Singles 0 of 1 fout. Dat kan ook niet anders, want hier zitten alleen maar hooggeleerden, professoren en raketontwerpers.
Hoe lang werk je daar al?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik zo vastgeroest (overtrokken) zit hier dat ik me eigenlijk niet zo bezig hou met mijn CV, eigenlijk niet slim.
Ach ja. Ik weet wie het zegt. Jij geilt op dat soort dingen, dus ik had er sowieso al 5 bij op gedaan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:01 schreef Ripley het volgende:
Sorry krea, het is echt zo. Maar als je het graag wil lieg ik er wel wat fouten bij hoor. Geloof dat een cijfertje op de lagere school niet echt veel zegt
Ik zou ook niet weten waarom ik daarover zou liegenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:01 schreef Ripley het volgende:
Sorry krea, het is echt zo. Maar als je het graag wil lieg ik er wel wat fouten bij hoor. Geloof dat een cijfertje op de lagere school niet echt veel zegt
Jazeker, hiervoor bij een bedrijfje in baarn, daarvoor het ministerie van VWS, daarvoor reclamebureau, daarvoor Ahold en daarvoor Albert Heijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En heb je daarvoor nog ergens anders gewerkt?
Ik weet het ook niet, toch doen allerlei fokkers het op fok.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou ook niet weten waarom ik daarover zou liegen
Dit is mijn 2e baan, bij een bank, ik werk hier nu twee jaar, daarvoor heb ik 3,5 jaar bij een verzekeraar gewerkt en daarvoor heb ik 6 jaar lang niets gedaan gestudeerd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:05 schreef Ripley het volgende:
Ben ik wel benieuwd naar singles, hoe is jullie werkhistorie?
Ik heb eerst 4 jaar voor tijdschriften gewerkt en als copywriter en daarna 5 jaar bij eyeworks en zit hier nu al 3 jaar. Tot nu toe dus een cycle van 4 of 5 jaar per bedrijf/baan.
Maar ken ook mensen die overal maar een jaar zitten en geloof dat er vooral in it ook veel jobhoppers zijn.
Dat zou wel een hele typische afwijking zijn, geilen op citotoetsenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ach ja. Ik weet wie het zegt. Jij geilt op dat soort dingen, dus ik had er sowieso al 5 bij op gedaan.
Tiel is niet viel, zoals we dat hier zeggen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:06 schreef Samzz het volgende:
Zo.. Notulen uitgewerkt. Kutwerk
Ik was gisteren trouwens in Tiel, wat een droevige plaats is dat.
Meer het beter zijn dan een ander op fok. Elk normaal mens van boven de 30 weet zijn score niet meer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zou wel een hele typische afwijking zijn, geilen op citotoetsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |