En dan op de HAVO erachter komen dat dochterlief niet voor de HAVO geschikt is, en alsnog naar de MAVO moet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:49 schreef Ripley het volgende:
Ik was ook superblij natuurlijk
En daarna ook vwo/gymnasium gedaan. Weet zelfs nog dat een meisje uit mijn klas mavo advies had en dat haar moeder op hoge poten naar school ging om havo advies te eisen
Heb ik ook gedaan jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:49 schreef Wicked-Game het volgende:
De basisschool en middelbareschool dat waren nog eens tijden.
Wel grappige dat sommige hier hetzelfde traject hebben ondergaan. HAVO/VWO gestart, naar de MAVO geschopt MBO gedaan en HBO als eindstation. Toen was ik de schoolbanken zat.
En vaak beter in het werk wat ze doen, dan geschoold tuig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:50 schreef HeatWave het volgende:
VWO, Universiteit (niet afgemaakt) werken, interne trainingen.
Eigenlijk ben ik ongeschoold tuig.
Zo'n klasgenootje had ik ook ja.. Z'n mama kon het niet verkroppen dat ik hoger scoorde dan hij (hij zelf ook niet, want hij moest en zou altijd beter zijn dan ik)quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:49 schreef Ripley het volgende:
Ik was ook superblij natuurlijk
En daarna ook vwo/gymnasium gedaan. Weet zelfs nog dat een meisje uit mijn klas mavo advies had en dat haar moeder op hoge poten naar school ging om havo advies te eisen
Bij HW heb ik daar mn vraagtekens bij, volgens mij is hij vooral heel goed in het net doen alsof hij werkt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En vaak beter in het werk wat ze doen, dan geschoold tuig.
Dat wil ik niet beweren per se. Ik weet wel dat ik voorlopig vrij goed doe vergeleken met leeftijds/opleidinggenootjesquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ha, dan heb ik meer diploma's! Ik heb MAVO en VHBO!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:50 schreef HeatWave het volgende:
VWO, Universiteit (niet afgemaakt) werken, interne trainingen.
Eigenlijk ben ik ongeschoold tuig.
Hey, ook dat is een skill jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij HW heb ik daar mn vraagtekens bij, volgens mij is hij vooral heel goed in het net doen alsof hij werkt.
Je kan dit op twee manieren opvattenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
feliquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ha, dan heb ik meer diploma's! Ik heb MAVO en VHBO!
Ik heb een veterstrikdiploma!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ha, dan heb ik meer diploma's! Ik heb MAVO en VHBO!
Vergeet je veter-diploma niet!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neen, dat is anders. Dan mag ik mijn A, B en reddend ook mee tellen
Dat mag ook gewoon, diploma is diplomaquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoals het hoort!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij HW heb ik daar mn vraagtekens bij, volgens mij is hij vooral heel goed in het net doen alsof hij werkt.
Oe, dan heb ik er 13quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn veterdiploma hangt ingelijst in de gang. Het enige wat ik in mijn leven heb bereikt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb ik niet. Klitterband FTW je weet
In dat geval heb ik nog wel een EHBO-, Verkeers- en zo'n javadiplomaquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag ook gewoon, diploma is diploma.
Ik wel, ik wel, ik wel!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb ik niet. Klitterband FTW je weet
CCV-D1quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In dat geval heb ik nog wel een EHBO-, Verkeers- en zo'n javadiploma
Wat zijn wij toch hoogopgeleid (of iig veel)quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In dat geval heb ik nog wel een EHBO-, Verkeers- en zo'n javadiploma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |