quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mietje. Ik had de avond ervoor Friso feest man!
Werken tot 4:30 's nachts!
En ik ben 32!!!!!
En ik moest na Campingdisco, toen ik om 5:00 thuis was, om 9:00 opstaan om van 10:00 tot 12:00 te trainen!
HOMO!
Ik denk dat dat wel meevalt. Maar dat filmpje.. tsja... een lachende baby.. bijzonder. Heb het vaak genoeg gehoord. Misschien is het wat JB zegt, dat je het niet gewend bent en het daarom zo tof vindt. Of je eierstokken beginnen te rammelen.quote:
Nou inderdaad. Ik kan zaniken op alles maar stbaby is wel de overtreffende trapquote:
Ik zanik helemaal niet, tis gewoon een duf filmpje van een lachende baby.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik kan zaniken op alles maar stbaby is wel de overtreffende trap
In stijl, of juist door het kort en bondig noteren van wat er verteld is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
Het is toch wel lastig om notulen netjes uit te werken... Ik denk dat ik ga falen
Dat laatste. Het ging zo ontzettend snel gister avond... Maar goed, ik ga m'n best doen, meer kan ik toch niet in dit stadium.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
In stijl, of juist door het kort en bondig noteren van wat er verteld is.
Dat is inderdaad echt de hel, zeker omdat je weet dat weinig mensen het terug gaan lezen ook na al je moeite. Kort, bondig en puntsgewijs vind ik zelf altijd wel prettig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
Het is toch wel lastig om notulen netjes uit te werken... Ik denk dat ik ga falen
Ja, daar ben ik nu mee bezig, iddquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt de hel, zeker omdat je weet dat weinig mensen het terug gaan lezen ook na al je moeite. Kort, bondig en puntsgewijs vind ik zelf altijd wel prettig.
Toen waren er nog geen computersquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kun je eigenlijk ergens teruglezen wat de uitslagen va de cito-toetsen zijn in voorgaande jaren?
Ik wilde nog eens kijken naar t jaar waarin ik m gedaan heb
Misschien moet je wat minder zeiken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien moet je er wat minder naar zoeken
Succes met het archief doorspitten danquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan nog zal het vast wel ergens genoteerd zijn geweest
Met potlood. In je dossier. Bij de school.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zal je mama dat niet bewaard hebben voor je?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben wel een zeikerdquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:34 schreef Tally het volgende:
Niet zo zaniken. Jullie zijn allemaal zanikkeizers! ZO!
Ik kreeg bij het verlaten van mijn basisschool de uitslag mee samen met mijn advies. En die heb ik nog steeds in mijn bezit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kun je eigenlijk ergens teruglezen wat de uitslagen va de cito-toetsen zijn in voorgaande jaren?
Ik wilde nog eens kijken naar t jaar waarin ik m gedaan heb
Kan niet, what goes in, must come out.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder zeiken.
Ik weet mijn uitslag wel, ik had nl maar 1 foutquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal je mama dat niet bewaard hebben voor je?
Je kan ook proberen t er uit te zwetenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan niet, what goes in, must come out.
Mijn klasgenoten vonden het ook zo eng en spannend, ik ging zitten, maakte 'm en verder boeide 't me weinig, je kon er immers niet voor zakkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet er niet zoveel meer van, wel dat ik vooraf heel nerveus was en achteraf me schaamde dat ik me er zo druk om had gemaakt.
Nee, maar ik "wou" wel naar het VWO natuurlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn klasgenoten vonden het ook zo eng en spannend, ik ging zitten, maakte 'm en verder boeide 't me weinig, je kon er immers niet voor zakken
Ah, ja dat is een goede. Laat weten als je het gevonden hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet mijn uitslag wel, ik had nl maar 1 foutDat vergeet je niet zo gauw, ik was alleen benieuwd hoeveel kinderen toen 0 of 1 fout hadden. Nu hadden er 3 0 fouten en 8 1 fout las ik. En ik heb geen idee hoe dat toen was.
Dat had ik dus weer niet, ik ging niet extreem m'n best doen, omdat de scholing die ik wilde volgen toch niet hoger kon bieden dan Havo maximaalquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar ik "wou" wel naar het VWO natuurlijk.
Ik ben daar inmiddels wel overheen gelukkig, aangezien ik om de zoveel weken weer examen moet doen is dat maar goed ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:44 schreef Ripley het volgende:
Ik had 0 fouten zenuwachtig dat ik was! Ik heb nog steeds enorme examenvrees/faalangst
Ik ging ook nog naar VWOquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar ik "wou" wel naar het VWO natuurlijk.
Ja, ik dus ook, en ik heb die 6 jaar gewoon afgemaaktquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ging ook nog naar VWO
(dat ik daarna via HAVO afzakte naar MAVO is een ander verhaal)
Ik kan het dus niet vindenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah, ja dat is een goede. Laat weten als je het gevonden hebt.Kan ik ook eens kijken..
Dat heb ik gelukkig nooit gehad, als ik weet dat ik iets kan, maak ik me helemaal niet druk, alleen moet ik dan wel helemaal achter mezelf staan (ook bij presentaties enzo)quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:44 schreef Ripley het volgende:
Ik had 0 fouten zenuwachtig dat ik was! Ik heb nog steeds enorme examenvrees/faalangst
13 maarquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
Dat jullie dat nog weten trouwens. Is toch al gauw tegen de 20 jaar terug
Ik ga niet nog meer bewijs van mijn superieure intellectuele vermogens geven hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
Hoelang heb jij over de basisschool gedaan dan?quote:
Omdat ik trots wasquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb een jaar langer in groep 1 gezetenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoelang heb jij over de basisschool gedaan dan?Bij mij is t toch echt 14 jaar geleden
En dan op de HAVO erachter komen dat dochterlief niet voor de HAVO geschikt is, en alsnog naar de MAVO moet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:49 schreef Ripley het volgende:
Ik was ook superblij natuurlijk
En daarna ook vwo/gymnasium gedaan. Weet zelfs nog dat een meisje uit mijn klas mavo advies had en dat haar moeder op hoge poten naar school ging om havo advies te eisen
Heb ik ook gedaan jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:49 schreef Wicked-Game het volgende:
De basisschool en middelbareschool dat waren nog eens tijden.
Wel grappige dat sommige hier hetzelfde traject hebben ondergaan. HAVO/VWO gestart, naar de MAVO geschopt MBO gedaan en HBO als eindstation. Toen was ik de schoolbanken zat.
En vaak beter in het werk wat ze doen, dan geschoold tuig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:50 schreef HeatWave het volgende:
VWO, Universiteit (niet afgemaakt) werken, interne trainingen.
Eigenlijk ben ik ongeschoold tuig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |