Ik denk dat het een slecht voorteken is als je dit baas vindt... eigenlijk...quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:16 schreef Kreator het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e7/moehahhahaha.html
Ik haat baby's maar deze is baas. Geluid verplicht.
Mietje. Ik had de avond ervoor Friso feest man!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
JA GVDGVDGVD!!!!!!!!!! Jij zat daar met veel te mooie vrouwen en snuit was echt heul gesloopt
Ik denk dat je een zuurpruim bent.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk dat het een slecht voorteken is als je dit baas vindt... eigenlijk...
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mietje. Ik had de avond ervoor Friso feest man!
Werken tot 4:30 's nachts!
En ik ben 32!!!!!
En ik moest na Campingdisco, toen ik om 5:00 thuis was, om 9:00 opstaan om van 10:00 tot 12:00 te trainen!
HOMO!
Ik denk dat dat wel meevalt. Maar dat filmpje.. tsja... een lachende baby.. bijzonder. Heb het vaak genoeg gehoord. Misschien is het wat JB zegt, dat je het niet gewend bent en het daarom zo tof vindt. Of je eierstokken beginnen te rammelen.quote:
Nou inderdaad. Ik kan zaniken op alles maar stbaby is wel de overtreffende trapquote:
Ik zanik helemaal niet, tis gewoon een duf filmpje van een lachende baby.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik kan zaniken op alles maar stbaby is wel de overtreffende trap
In stijl, of juist door het kort en bondig noteren van wat er verteld is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
Het is toch wel lastig om notulen netjes uit te werken... Ik denk dat ik ga falen
Dat laatste. Het ging zo ontzettend snel gister avond... Maar goed, ik ga m'n best doen, meer kan ik toch niet in dit stadium.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
In stijl, of juist door het kort en bondig noteren van wat er verteld is.
Dat is inderdaad echt de hel, zeker omdat je weet dat weinig mensen het terug gaan lezen ook na al je moeite. Kort, bondig en puntsgewijs vind ik zelf altijd wel prettig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
Het is toch wel lastig om notulen netjes uit te werken... Ik denk dat ik ga falen
Ja, daar ben ik nu mee bezig, iddquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt de hel, zeker omdat je weet dat weinig mensen het terug gaan lezen ook na al je moeite. Kort, bondig en puntsgewijs vind ik zelf altijd wel prettig.
Toen waren er nog geen computersquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kun je eigenlijk ergens teruglezen wat de uitslagen va de cito-toetsen zijn in voorgaande jaren?
Ik wilde nog eens kijken naar t jaar waarin ik m gedaan heb
Misschien moet je wat minder zeiken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien moet je er wat minder naar zoeken
Succes met het archief doorspitten danquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan nog zal het vast wel ergens genoteerd zijn geweest
Met potlood. In je dossier. Bij de school.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zal je mama dat niet bewaard hebben voor je?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben wel een zeikerdquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:34 schreef Tally het volgende:
Niet zo zaniken. Jullie zijn allemaal zanikkeizers! ZO!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |