Bullet For My Valentine Omar Souleymanquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hedde al een bietje de nei namkes van Lowlands bekeke?
The Wombaaaaaaats
Tofquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:45 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het geen armageddon om een grapje over een spelfout te maken. Maar ja.
Is dat tegenwoordig niet Grrttzz?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb ook altijd heel veel moeite met het woord groetjes
Vindt zij hem ook een eikel danquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Het ging me dus ook meer om het feit dat het om een eikel ging, daarom was het wishful thinking volgens mij, die tikfout.
Maar goed, genoeg erover, ga lekker door met fouten maken en hier klagen over je baan.
vast wel, het is een raseikelquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vindt zij hem ook een eikel dan?
Ik trek die msn taal sowieso heel slecht.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn collega schrijft altijd Grr. Vind ik heel raar staan
Ik vind het vooral verschrikkelijk dat die breezersnollen er met de intellectuele leet-taal vandoor gaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik trek die msn taal sowieso heel slecht.
Ik verheug mij al op 7 Maart als Stedin een hele dag het stroom eraf gaat gooien.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
straks kan ik mn biefstuk en andere lekkernij weggooien
toch maar een pannetje water opgezet om old scool koffie te gaan maken
Dat is best wel belachelijk eigenlijk. Een dagdeel geen warm water of geen water is nog tot daar aan toe.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik verheug mij al op 7 Maart als Stedin een hele dag het stroom eraf gaat gooien.
Jij weet het tenminste van tevoren, ik heb gister ook al koud moeten douchen.. hier knalt ie er nu om de haverklap uit.. zucht..quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik verheug mij al op 7 Maart als Stedin een hele dag het stroom eraf gaat gooien.
Is ook belachelijk. En de reden werd er niet eens bij vermeld. Maar goed zal wel iets te maken hebben met capaciteitsvergroting in de wijk (nieuwbouw). Zou anders geen verklaring voor kunnen hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:57 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is best wel belachelijk eigenlijk. Een dagdeel geen warm water of geen water is nog tot daar aan toe.
Het boeit dan ook niemand ene flikker.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:03 schreef stbabylon het volgende:
Nu 8% opkomst, bij de laatste verkiezingen (2de kamer) was het 13% rond deze tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |