abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93528929

Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! O+ Verliefd zijn! O+ Boobies O+ Je ex vervloeken! }:| Scharrels en seks! :9 Die toch wel heel leuke man/vrouw :9 Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom. :)

Ooit het snelste topic van FOK! -O-

Regels
• Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
• Dit is een SC, naast de R&P SC.
• Dit is geen datingtopic.

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_93528961
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:52 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Is er een mogelijkheid tot andere mensen vragen?
Nee, ik zou niet weten wie. En wat zou ik moeten vragen?
pi_93528973
Ik las handy cams. :')
pi_93528985
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:54 schreef L-E het volgende:

[..]

Mensen die dezelfde oppas hebben en of hun kind dezelfde dingen zegt of ervaart... tja blijft een lastige kwestie.
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:55:38 #5
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_93528991
quote:

[..]

Ja wat een rotsituatie zeg...
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_93529037
quote:

[..]

Mensen die er wel eens langs komen? Of zij wel eens iets zien/opvangen.
pi_93529050
Oh, even voor de duidelijkheid: ik vermoed geen misbruik hoor. Het gaat meer om dingen als straffen op een bepaalde manier, Peuter 'uitschelden' (volgens hem dan..), een Peuter die ineens huilt als hij naar haar toe moet en heel de avond verdrietig is als hij daar vandaan komt. Plotseling bedplassen terwijl hij al meer dan een half jaar zindelijk is. Etc.

Er zit iets niet lekker, maar ik kan er de vinger niet op leggen..
pi_93529064
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:55 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Mensen die dezelfde oppas hebben en of hun kind dezelfde dingen zegt of ervaart... tja blijft een lastige kwestie.
Dat is op zich wel een idee. :)
pi_93529065
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:58 schreef L-E het volgende:
Oh, even voor de duidelijkheid: ik vermoed geen misbruik hoor. Het gaat meer om dingen als straffen op een bepaalde manier, Peuter 'uitschelden' (volgens hem dan..), een Peuter die ineens huilt als hij naar haar toe moet en heel de avond verdrietig is als hij daar vandaan komt. Plotseling bedplassen terwijl hij al meer dan een half jaar zindelijk is. Etc.

Toch duidt het op psychologisch misbruik.
pi_93529082
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:58 schreef L-E het volgende:

oh jakkes -O-
Tap tap tap
pi_93529088
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:59 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Da's wel erg stellig gezegd, beetje jumping to conclusions.
pi_93529106
Dat is vervelend L-E. Andere oppas regelen wellicht?
pi_93529131
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:59 schreef STING het volgende:

[..]

Da's wel erg stellig gezegd, beetje jumping to conclusions.
Okay had het wat moeten nuanceren. Maar dat er iets niet pluis is dat mag wel duidelijk zijn.
pi_93529159
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:01 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Okay had het wat moeten nuanceren. Maar dat er iets niet pluis is dat mag wel duidelijk zijn.
Die conclusie had zij ook al getrokken ja :Y)
  Official ESF Kreviewer woensdag 2 maart 2011 @ 10:02:49 #15
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_93529162
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:59 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Aan de schandpaal. Onmiddellijk. :')
pi_93529169
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:01 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Het lijkt er inderdaad op dat hij en de oppas niet echt met elkaar overweg kunnen en dat hij er stress van heeft. Daarnaast is het verleidelijk om verbanden te leggen tussen bepaalde veranderingen en deze toe te kunnen wijzen aan een externe factor, zoals een oppas. Beste is inderdaad om gewoon een andere oppas te zoeken en kijken of daarmee wel een match is, imho.
pi_93529173
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:02 schreef Kreator het volgende:

[..]

Aan de schandpaal. Onmiddellijk. :')
Arme oppas :P
pi_93529192
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:00 schreef Techno het volgende:
Dat is vervelend L-E. Andere oppas regelen wellicht?
Ja, wellicht. Ik weet het niet goed. Als er echt dingen gebeuren die mijn kind schaden, weet ik niet of ik een andere oppas aan 'durf', snap je? Dan neig ik meer naar zelf thuis blijven (wat onmogelijk is, natuurlijk..)
pi_93529230
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:03 schreef STING het volgende:

[..]

Het lijkt er inderdaad op dat hij en de oppas niet echt met elkaar overweg kunnen en dat hij er stress van heeft. Daarnaast is het verleidelijk om verbanden te leggen tussen bepaalde veranderingen en deze toe te kunnen wijzen aan een externe factor, zoals een oppas. Beste is inderdaad om gewoon een andere oppas te zoeken en kijken of daarmee wel een match is, imho.
Hij komt al twee jaar bij haar, nooit iets aan de hand geweest. Was tot voor kort juist erg dol op haar.
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:06:14 #20
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_93529253
Dit is echt geen zeuropmerking, maar kan je hier niet beter een nieuw topic in OUD oid voor maken? Gaat me dus niet om dat ik het niet boeiend vind oid, maar het is wel ff wat anders dan een luchtig chatonderwerpje :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_93529255
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:05 schreef L-E het volgende:

[..]

Hij komt al twee jaar bij haar, nooit iets aan de hand geweest. Was tot voor kort juist erg dol op haar.
Misschien is er bij haar iets veranderd waardoor haar gedrag zich aangepast heeft? Dat hoeft ze zelf nog niet eens door te hebben. Stress is in het begin een sluipmoordenaar.
pi_93529261
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:03 schreef STING het volgende:

[..]

Dit is uiteraard een oplossing, alleen in jou betoog gooi jij het erop dat het kind niet overweg kan met een oppas. Ook dat is niet bewezen. Hierop zou L-E andere mensen die de oppas hebben kunnen vragen of het kind van die ouders ook zich anders is gaan gedragen na aantreden van de desbetreffende oppas.

Tevens vind ik schelden bij jonge kinderen al een no go, voor je het weet heb je een kind in een klas zitten die het scheldwoordenboek beter beheerst dan de AAP, NOOT, MIES
pi_93529303
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:06 schreef HeatWave het volgende:
Dit is echt geen zeuropmerking, maar kan je hier niet beter een nieuw topic in OUD oid voor maken? Gaat me dus niet om dat ik het niet boeiend vind oid, maar het is wel ff wat anders dan een luchtig chatonderwerpje :).
Dat zou kunnen. Maar in OUD zitten zoveel ouders. :')
pi_93529310
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:06 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Dit is uiteraard een oplossing, alleen in jou betoog gooi jij het erop dat het kind niet overweg kan met een oppas. Ook dat is niet bewezen. Hierop zou L-E andere mensen die de oppas hebben kunnen vragen of het kind van die ouders ook zich anders is gaan gedragen na aantreden van de desbetreffende oppas.

Tevens vind ik schelden bij jonge kinderen al een no go, voor je het weet heb je een kind in een klas zitten die het scheldwoordenboek beter beheerst dan de AAP, NOOT, MIES
Buiten t beheersen van een woordenschat, vind ik het gebruik ervan ernstiger.
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:08:06 #25
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_93529313
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:07 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat zou kunnen. Maar in OUD zitten zoveel ouders. :')
Sja, of gewoon in R&P dan ofzo :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')