Is dat tegenwoordig niet Grrttzz?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb ook altijd heel veel moeite met het woord groetjes
Vindt zij hem ook een eikel danquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Het ging me dus ook meer om het feit dat het om een eikel ging, daarom was het wishful thinking volgens mij, die tikfout.
Maar goed, genoeg erover, ga lekker door met fouten maken en hier klagen over je baan.
vast wel, het is een raseikelquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vindt zij hem ook een eikel dan?
Ik trek die msn taal sowieso heel slecht.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn collega schrijft altijd Grr. Vind ik heel raar staan
Ik vind het vooral verschrikkelijk dat die breezersnollen er met de intellectuele leet-taal vandoor gaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik trek die msn taal sowieso heel slecht.
Ik verheug mij al op 7 Maart als Stedin een hele dag het stroom eraf gaat gooien.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
straks kan ik mn biefstuk en andere lekkernij weggooien
toch maar een pannetje water opgezet om old scool koffie te gaan maken
Dat is best wel belachelijk eigenlijk. Een dagdeel geen warm water of geen water is nog tot daar aan toe.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik verheug mij al op 7 Maart als Stedin een hele dag het stroom eraf gaat gooien.
Jij weet het tenminste van tevoren, ik heb gister ook al koud moeten douchen.. hier knalt ie er nu om de haverklap uit.. zucht..quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik verheug mij al op 7 Maart als Stedin een hele dag het stroom eraf gaat gooien.
Is ook belachelijk. En de reden werd er niet eens bij vermeld. Maar goed zal wel iets te maken hebben met capaciteitsvergroting in de wijk (nieuwbouw). Zou anders geen verklaring voor kunnen hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:57 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is best wel belachelijk eigenlijk. Een dagdeel geen warm water of geen water is nog tot daar aan toe.
Het boeit dan ook niemand ene flikker.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:03 schreef stbabylon het volgende:
Nu 8% opkomst, bij de laatste verkiezingen (2de kamer) was het 13% rond deze tijd.
Je bent vooraf gewaarschuwd, je had nog maatregelen kunnen nemen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:01 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Is ook belachelijk. En de reden werd er niet eens bij vermeld. Maar goed zal wel iets te maken hebben met capaciteitsvergroting in de wijk (nieuwbouw). Zou anders geen verklaring voor kunnen hebben.
Anderzijds kan ik nu alles wat in de vriezer ligt weg gooien. Vraag mij af of ik stedin de rekening kan sturen voor de geleden schade die deze stroomstoring tot gevolg heeft.
Schandalig en kortzichtig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het boeit dan ook niemand ene flikker.
Tweede kamer is altijd hoger, je kan beter vergelijken met vorige provinciale statenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:03 schreef stbabylon het volgende:
Nu 8% opkomst, bij de laatste verkiezingen (2de kamer) was het 13% rond deze tijd.
Ik ga stemmen in school als ik daarheen moet om een niet nader te noemen iets te doen.quote:
En tieten.. jij hebt ook tieten!quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb thee snuit, en koffie, en electiciteit
Ja, die heb ik al best lang, het begon allemaal toen ik een jaar of 11 was en me doodschaamde omdat ik een van de eerste van de klas was.... *zucht*quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En tieten.. jij hebt ook tieten!
Maar ondertussen heb ik een kop koffie!Had nog wat espresso maling gevonden
Kneedbaar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, die heb ik al best lang, het begon allemaal toen ik een jaar of 11 was en me doodschaamde omdat ik een van de eerste van de klas was.... *zucht*
Gister was het complimentendag.quote:
Mijn punt was juist dat mensen de 2de kamer wel het waard vinden, maar compleet niet door hebben dat de provincie (en daardoor ook de 1ste kamer) ook wat betekend. De huidige politiek helpt daar niet echt mee, door ook nu weer te focussen op de landelijke punten. Daardoor krijgen mensen ook nooit echt een band met de PS.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tweede kamer is altijd hoger, je kan beter vergelijken met vorige provinciale staten
Oh, was geen compliment hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gister was het complimentendag.
Nu mag je weer gewoon schelden.
Vieze vuile homo!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Normaal gesproken hoor je ook gewoon veel minder over de PS, nu is het heel erg belicht vanwege die 1e kamer. Op zich niet zo raar dat je voor iets waar je veel minder van hoort niet gaat stemmen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn punt was juist dat mensen de 2de kamer wel het waard vinden, maar compleet niet door hebben dat de provincie (en daardoor ook de 1ste kamer) ook wat betekend. De huidige politiek helpt daar niet echt mee, door ook nu weer te focussen op de landelijke punten. Daardoor krijgen mensen ook nooit echt een band met de PS.
No offense, but you suckquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey Sjaak Afhaak!quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij weet het tenminste van tevoren, ik heb gister ook al koud moeten douchen.. hier knalt ie er nu om de haverklap uit.. zucht..
Maar zo toch echt koffie![]()
OH KAAAAAAAKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!volgens mij heb ik alleen koffiebonen en geen gemalen koffie..
en die bonenmaler doet het alleen op elektriciteit en niet op gebakken lucht
* Snuitebolletje gaat zoeken
JA GVDGVDGVD!!!!!!!!!! Jij zat daar met veel te mooie vrouwen en snuit was echt heul geslooptquote:
And I do a mighty fine job at that I might say!quote:
Dat doen veel babys.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:16 schreef Kreator het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e7/moehahhahaha.html
Ik haat baby's maar deze is baas. Geluid verplicht.
+1quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb me trouwens kapot geërgerd aan de hele omgang van de politiek met deze verkiezingen
Dat komt omdat je babies haat, je komt er gewoon niet vaak genoeg bij in de buurt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
....o'rly. Ik heb nog nooit een baby zo tof horen lachen.
Ik denk dat het een slecht voorteken is als je dit baas vindt... eigenlijk...quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:16 schreef Kreator het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e7/moehahhahaha.html
Ik haat baby's maar deze is baas. Geluid verplicht.
Mietje. Ik had de avond ervoor Friso feest man!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
JA GVDGVDGVD!!!!!!!!!! Jij zat daar met veel te mooie vrouwen en snuit was echt heul gesloopt
Ik denk dat je een zuurpruim bent.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk dat het een slecht voorteken is als je dit baas vindt... eigenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |