quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:43 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Heb voorlopig geen geld nodig waarschijnlijk, ik speel met een eredivisie team van 15k iedereen weg en heb nog zo'n 40k aan spelers op auction staan nu
Ik wil wel meedoen, maar denk je dat je dat daar veel uit te halen is?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:43 schreef GuRBuH het volgende:
Nog iemand die meedoet met Vlaar IF, PS3?
Vraag ik me af. Waarom zou je vlaar if kopen voor veel te veel terwijl er voor de cb positie genoeg anderen zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:48 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik wil wel meedoen, maar denk je dat je dat daar veel uit te halen is?
Idd, je moet een speler kopen voor wie er op die positie bijna of geen alternatieven zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
Vraag ik me af. Waarom zou je vlaar if kopen voor veel te veel terwijl er voor de cb positie genoeg anderen zijn.
ps3 ook zo ietsquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:52 schreef Tim86 het volgende:
Junker zou een goede optie kunnen zijn, maar op de xbox zijn er wel 7 pagina's met IF Junker op trade![]()
IF Granq is vrij zeldzaam ja, maar die heeft wel een hogere rating.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:54 schreef GuRBuH het volgende:
Op IF Douglas na vind ik niemand die beter is dan Vlaar. En aangezien je altijd minstens 2 CB's nodig hebt.... IF Granqvist is er ook geloof ik, maar die heb ik niet gespot en reken ik dus niet mee.
Jullie kopen Eriksen als die onder de 8k is?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:52 schreef Tim86 het volgende:
Junker zou een goede optie kunnen zijn, maar op de xbox zijn er wel 7 pagina's met IF Junker op trade![]()
mwoah, heb nog nooit zoveel informs gezien van 1 speler..hij is er niet als rare uitgegaan lijkt het..quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:54 schreef Fenomeno het volgende:
Die gaan voor 1k weg per stuk ofzo?
Als we al die krengen opkopen en paar weken wachten en ze rustig met een paar per week/dag verkopen dan moet daar toch zieke winst uit te halen zijn?
Ik heb dus geen kaarten gebruikt hè, en toch raakte hij meteen weer geblesseerd. Was ook op een kutmoment, hij scoorde maar na de goal werd hij nog op z'n enkel getikt door de sliding van de verdediger. Bij het juichen bleef hij eerst ook geblesseerd liggen, toen stond hij op en kon ik keihard rennen met 'm.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:43 schreef Tim86 het volgende:
Als je een healing card gebruikt is de kans op een blessure in de eerstvolgende wedstrijden (zolang als die blessure zou duren normaal) echt veel groter..behoorlijk wazig. Healing card lijkt een soort injectie te zijn..je kan spelen, maar met een risico.
Nee, maar ik speel om die reden atm geen toernooien. Alleen single online matches en daarbij doet toch niemand het.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:57 schreef Stuurver het volgende:
Het lijkt wel of ik de enige ben die steeds mensen tegenkomt die je team besturen
Heb 't ook hoor, daarom speel ik geen online tournooien meer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:57 schreef Stuurver het volgende:
Het lijkt wel of ik de enige ben die steeds mensen tegenkomt die je team besturen
Zowieso heb ik vrijwel nergens last van. Niet van dat controleren (xbox only?), niet van mensen die freezen en ook totaal geen scam messages over duplicaten etc. Als ik dan op het EA forum kijk en al dat gebash lees...quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:57 schreef Stuurver het volgende:
Vooralsnog heb ik alles via BIN gedaan. Krijg steeds meer het gevoel dat het doomed to fail is, maar we moeten geduld hebben.Veel verlies zal je sowieso niet hebben als het compleet mis zou gaan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:59 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zowieso heb ik vrijwel nergens last van. Niet van dat controleren (xbox only?), niet van mensen die freezen en ook totaal geen scam messages over duplicaten etc. Als ik dan op het EA forum kijk en al dat gebash lees...
BTW, als je met een groep mensen 1 speler gaat opkopen, dan zit je op een gegeven moment tegen elkaar op te bieden voor dezelfde gast?
precies en het is niet dat het me laatste coins zijn dus proberen waardquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik alles via BIN gedaan. Krijg steeds meer het gevoel dat het doomed to fail is, maar we moeten geduld hebben.Veel verlies zal je sowieso niet hebben als het compleet mis zou gaan.
Denk ik ook ja..prijzen op PSN zijn vaak ook een stuk hoger volgens mij, dus dan is er minder aanbod (of veel meer vraag en dat betwijfel ik)quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:03 schreef Fenomeno het volgende:
Ik heb sowieso het gevoel dat op de xbox het aanbod veel en veel groter is dan op de ps3 als ik jullie hier hoor praten
Lekker snugger dan als het al een paar keer is gezegdquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:04 schreef Doublepain het volgende:
Damn.. Heb net 10x erikson gehaald..Voor niks dus..
Jij hebt het soms over tientallen kompany's of cechs binnen een half uur ofzo, ik ben al blij als ik 4 kompany's in een uur kan vinden onder de 1kquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk ik ook ja..prijzen op PSN zijn vaak ook een stuk hoger volgens mij, dus dan is er minder aanbod (of veel meer vraag en dat betwijfel ik)
Er zijn online écht veel kneuzen die dat expres gaan proberen, triest volkquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:06 schreef OmniRocket het volgende:
kutzooi, net in finale 2000 coins toernooi.. in de sneeuw.. speel hem helemaal weg... 75e minuut heb ik ingooi, gaat hij wisselen.... gooi ik hem daarna in zijn voeten en uit de voorzet scoort ie >.<
ach ja, het is gewoon mijn eigen fout... wel kutquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:06 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Er zijn online écht veel kneuzen die dat expres gaan proberen, triest volk
Misschien stijgt hij 200 coins ofzo.. Heb ik toch een beetje winst..quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekker snugger dan als het al een paar keer is gezegd
Kompany ben ik al een tijdje niet meer mee bezig, Cech nu alleen eigenlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:06 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Jij hebt het soms over tientallen kompany's of cechs binnen een half uur ofzo, ik ben al blij als ik 4 kompany's in een uur kan vinden onder de 1k
Ja klopt ook, maar wat dat betreft zit ik nog in m'n PES-ritme dat ik met keeper altijd een korte pass naar de CB geef om zo van achter op te bouwen, maar bij fifa zit daar 8 van de 10 keer een spits tussen..quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:07 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ach ja, het is gewoon mijn eigen fout... wel kut
Hij had het over een inworp he..geen uittrap ofzo van je keeperquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:09 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ja klopt ook, maar wat dat betreft zit ik nog in m'n PES-ritme dat ik met keeper altijd een korte pass naar de CB geef om zo van achter op te bouwen, maar bij fifa zit daar 8 van de 10 keer een spits tussen..
lol op de ps3 is hij 500 coins waardquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:08 schreef Johnbon het volgende:
stekelenburg zit prijs op 45.000 nu als start
De IF-versie natuurlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
lol op de ps3 is hij 500 coins waard
Is hetzelfde idee toch gewoon? Kneusjes die speculeren op een korte bal en die proberen te onderscheppenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij had het over een inworp he..geen uittrap ofzo van je keeper
Bestaat die? Zie ik nergens..quote:
Er staat er een op auction, voor 200k start pricequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bestaat die? Zie ik nergens..![]()
Zal morgen wel op de PS3 komen, bijna elke donderdag zie ik een IF update..
Heb er net 1 gezien. 200 000.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bestaat die? Zie ik nergens..![]()
Zal morgen wel op de PS3 komen, bijna elke donderdag zie ik een IF update..
op xbox nu al veeeeeeeel meer aanbodquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:13 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Er staat er een op auction, voor 200k start price
Mandekking bij een inworp hoort bij voetbal. Mandekking bij verdedigers bij een doeltrap niet, dus dat vind ik heel wat anders.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:12 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Is hetzelfde idee toch gewoon? Kneusjes die speculeren op een korte bal en die proberen te onderscheppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |