Op den duur wel. Over een paar weken is Eriksen mega zeldzaam. Zet ze na vandaag gewoon steeds voor de max tijd vastquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:19 schreef mash_ het volgende:
Maar is er zo veel belangstelling dan voor eredivisie spelers?
zo met if wijnaldum en if stekelenburg zal die wel weer stijgen jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:19 schreef mash_ het volgende:
Maar is er zo veel belangstelling dan voor eredivisie spelers?
Waarom zo iemand eriksen voor 25000 willenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:22 schreef Johnbon het volgende:
Ze mogen blij zijn als ze over twee weken Eriksen voor 25.000 mogen kopen van me.
Om zijn wereldschot of super dribbel?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
Waarom zo iemand eriksen voor 25000 willen
Hoe zit het met zn Morale? Lage morale zorgt voor blesure.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Echt zo frustrerend. Ik ben bezig met SP toernooi waarvoor ik 5-sterren nodig heb en ik wil met m'n Spaans-Nederlandse team spelen, maar telkens vliegt m'n spits er af met een blessure waardoor ik steeds op 4,5 ster blijf staan. Speel ik weer een random online potje, weer een blessure.Kanouté en Fabiano wisselen elkaar nu gewoon constant af in de ziekenboeg. Schiet niet op natuurlijk.
Ik heb net m'n Serie A team verkocht en heb zo'n 100k te besteden nu, doen jullie op de ps3 of xboxquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:31 schreef broodjeeimetui het volgende:
over een kwartiertje ben ik klaar met mn huiswerk en dan heb ik nog wel 30k voor eriksens liggen. kan ik er misschien 7 kopen ofzo. Bezitten jullie al een redelijk marktaandeel?
Ik heb nog een IF Eriksen voor je , erg sterk op het middenveld 10.000 is die van jouquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:35 schreef Fenomeno het volgende:
Gaat echt nergens over hoe makkelijk het gaat met m'n eredivisie team, net alle 4 wedstrijden van dat 1k tournooi (kick off invitational) met minimaal 3 goals verschil gewonnen
xboxquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:35 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik heb net m'n Serie A team verkocht en heb zo'n 100k te besteden nu, doen jullie op de ps3 of xbox?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:36 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ik heb nog een IF Eriksen voor je , erg sterk op het middenveld 10.000 is die van jou
Xbox, maar als je maar 100K hebt is het misschien niet zo verstandig aangezien het wel een paar weken kan duren voordat alles verkocht is en er zit natuurlijk wel een risico aan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:35 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik heb net m'n Serie A team verkocht en heb zo'n 100k te besteden nu, doen jullie op de ps3 of xbox?
99quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:28 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Hoe zit het met zn Morale? Lage morale zorgt voor blesure.
Heb voorlopig geen geld nodig waarschijnlijk, ik speel met een eredivisie team van 15k iedereen weg en heb nog zo'n 40k aan spelers op auction staan nuquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Xbox, maar als je maar 100K hebt is het misschien niet zo verstandig aangezien het wel een paar weken kan duren voordat alles verkocht is en er zit natuurlijk wel een risico aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |