Gewoon online match, heb je xbox? tonymacerony doen we een eerlijk potjequote:Op woensdag 2 maart 2011 17:39 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Zolang die bug er is heb ik geen zin om FUT te spelen
xbox? dan doe ik mee!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:42 schreef Tim86 het volgende:
mbt dat pricefixen? Misschien alle IF Eriksens onder de 7K opkopen ofzo?
haha best zetten we dat als minimumquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:55 schreef broodjeeimetui het volgende:
ik wil ook best meedoen met IF Eriksen en dan de minimum bid price op 10 k zetten
Bijna niemand wil ruilen voor iets wat in zijn ogen minder waard is, of meer bieden dan iets waard is. Komt nog bij dat ik wel redelijk vaak een offer krijg, maar ik het gewoon domweg niet zie.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:57 schreef mash_ het volgende:
Ik vind het wel jammer dat er bijna nooit geruild wordBijna altijd alleen meer voor coins
Ja volgens mij is het dus vooral ook dat laatste, daarom doet bijna niemand het. Ik kom er vaak ook te laat achter. Terwijl als het wat makkelijker was veel mensen het wel zouden doen denk ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Bijna niemand wil ruilen voor iets wat in zijn ogen minder waard is, of meer bieden dan iets waard is. Komt nog bij dat ik wel redelijk vaak een offer krijg, maar ik het gewoon domweg niet zie.
Of als je een boodschap mee kon geven ofzo. Van "I don't need Bundesliga players, maybe offer an BPL striker". Want veel mensen maken specifieke teams, en kunnen dus de meeste spelers niet gebruiken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het dus vooral ook dat laatste, daarom doet bijna niemand het. Ik kom er vaak ook te laat achter. Terwijl als het wat makkelijker was veel mensen het wel zouden doen denk ik.
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:04 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Of als je een boodschap mee kon geven ofzo. Van "I don't need Bundesliga players, maybe offer an BPL striker". Want veel mensen maken specifieke teams, en kunnen dus de meeste spelers niet gebruiken.
We kunnen er beter onder 8K van maken. Heb er nu 2 en die staan er op voor 10K binquote:
ik heb er nu een stuk of 25 voor begin prijs 10.000 op staan sommige iets meer om het aantrekkelijk te doen lijkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
We kunnen er beter onder 8K van maken. Heb er nu 2 en die staan er op voor 10K bin
xbox?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:14 schreef Johnbon het volgende:
[..]
ik heb er nu een stuk of 25 voor begin prijs 10.000 op staan sommige iets meer om het aantrekkelijk te doen lijken
we willen toch slagenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:15 schreef Tim86 het volgende:
Heb er nu ook wat meer, maar 25 zijn er wel heel veel
jammer, heb ps3quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:16 schreef Johnbon het volgende:
ben ze er op aan het zetten allemaal omstreeks 10.000 op de xbox!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |