SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de provincie Gelderland.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2011 06:48:18 ]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 06:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ga om 7.30 uur stemmen, en mijn stem gaat naar ... ( tomgeroffel) ...Post dan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de provincie Gelderland.
Groenlinks - Noord-Holland.I'm just really stupid with my money, which is why I'll never have a lot of it! Problem solved, dilemma deleted!
Ook als er maar één FOK!ker in je huis woont kun je maar één keer stemmen hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:53 schreef Stefan het volgende:
Als er meerdere FOK!kers in een huis wonen kun je dus maar 1x stemmen
Een gedoogpartner is dan weliswaar geen kabinetsdeelnemer, de oppositie is het ook niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:06 schreef Picchia het volgende:
Ik ga over een uurtje stemmen voor de PVV. Gewoon keihard op de oppositie stemmen. Flut kabinet.
Ja, laten we 12 polls beginnen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
VVD, N-H.
Je had de poll beter kunnen opdelen per provincie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |