Thanksquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bij deze :
[ afbeelding ]
Maargoed ze hoeft niet persé de enige piercer in huis te zijn
Godverde...quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:36 schreef Flow3r het volgende:
De deelnemers: Aafke Feenstra (31)
Piercer hadden we eeeeeeuwen geleden al
Jaaaaaaaa, dat dachten we ook van de daklozequote:Op woensdag 2 maart 2011 00:36 schreef Flow3r het volgende:
Ja precies, ik vond mode adviseuse verrassender. Dat mens loopt heel de dag in d'r blote reet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:36 schreef Flow3r het volgende:
Da's mode waar ik het mee eens ben!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:37 schreef Day het volgende:
[..]
Ja precies, ik vond mode adviseuse verrassender. Dat mens loopt heel de dag in d'r blote reet.
Lijkt me iets of Sofia, of toch stiekum Laura?quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wie zou er nog meer kunnen piercen?
Ik. Kom maar hier dan sla ik zo een draadnagel door je lul.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wie zou er nog meer kunnen piercen?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik. Kom maar hier dan sla ik zo een draadnagel door je lul.
Ik zal het Sharon doorgeven!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Da's mode waar ik het mee eens ben!![]()
Zouden vrouwen meer moeten doen!
Da's toch die andere, die met die hele grote tattoo'squote:Op woensdag 2 maart 2011 00:37 schreef Day het volgende:
[..]
Ja precies, ik vond mode adviseuse verrassender. Dat mens loopt heel de dag in d'r blote reet.
Preutse kip!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik zal het Sharon doorgeven!!
"O Kut, ik schoot uit.. Niet erg toch??"quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik. Kom maar hier dan sla ik zo een draadnagel door je lul.
Oe, zet dat ff in het overeenkomsten topic!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Da's toch die andere, die met die hele grote tattoo's
Ook ja.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Da's toch die andere, die met die hele grote tattoo's
Klopt, maar ze hebben niet opgenomen. Er was al zoveel spannends aan de gang dat ze vonden dat de Stem morgen wel weer aandacht kon krijgen!quote:
Ja zo'n beetje de helft van de bewoners heeft tattoo's idd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oe, zet dat ff in het overeenkomsten topic!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt, maar ze hebben niet opgenomen. Er was al zoveel spannends aan de gang dat ze vonden dat de Stem morgen wel weer aandacht kon krijgen!
ik DURF niet eens te klikkenquote:
Dat ziet er heel vaag uit!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:43 schreef Greys het volgende:
Laura ligt twee blonde hoofden te vlooien en Aafke frunnikt weer aan Philip.
[ afbeelding ]
Yepquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:43 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.secretstory.nl/buzz
Zijn die percentages het aantal keer dat de naam op F/H/T genoemd is of zo?
Voor wie moet Maik drukken van Gerard?quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:44 schreef freaky40 het volgende:
Gerard is weer de regisseur aan het spelen met zijn 'tv momentjes maken'.
Weet ik niet, maar hij riep dat in het algemeen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:45 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Voor wie moet Maik drukken van Gerard?
Ik denk dat ik ook maar eens ga friemelen.. Of blijf ik toch nog even hangen.. ??quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:46 schreef Flow3r het volgende:
Laura doet weer het enige wat ze kan, friemelen![]()
die Guidette voegt al net zoveel toe als Lauraquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:45 schreef versabommie het volgende:
Laura een relaxte avond zonder persé aan die guidette te hoeven zitten!
klinkt precies als Aafke, alleen de alcohol ontbreekt nogquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:46 schreef Annelies-G het volgende:
ZOu dit over Aafke gaan?
Body Care @ Leeuwarden?
Ik schop dit even omhoog, dit is een dikke no-no!
Ik ben er zelf heen geweest met mijn vriendin, ze wou een tongpiercing.
*Zeer onpersoonlijk
*de sieraden waren asociaal duur (¤20 voor een barbell)
Nu de dingen waar het echt om gaate piercster zat met haar vieze handen te graaien in een bak handschoenen
*Ze waste haar handen niet voor ze de handschoenen aandeed (Wat ik wel gewend ben)e tangen kwamen niet uit een speciale verpakking, volgens mij (ik gok hier!) zijn ze niet goed gesteriliseerd
*Mijn vriendin kreeg geen stipje op de tong, er werd niet gecontroleerd op aderse tong werd niet opgemeten
e tong werd niet schoongemaakt
e piercster kon overduidelijk niet met balletjes omgaan, de 1e viel er af en ze pakte gewoon een nieuwe uit een bak weg.
e barbell die er in kwam, kwam ook niet uit een verpakking weg!
*M'n vriendin kreeg geen staafje mee voor de wissel, dit moest ze zelf betalen (¤20) dit is dus puur een 'prikwinkel'
*Ze hoefde haar ID niet te laten zien (terwijl ze nog maar net 16 is)
*Ze kreeg geen schriftelijke nazorg mee
*Ze hoefde geen formulier te tekenene piercster vroeg haar niet om ziektes/medicijn gebruik etc..
ze doen het treintje wat serpervio voor ogen had met de mannen!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:48 schreef Greys het volgende:
En Karim gaat heel droog achter Laura zitten om dan weer aan háár hoofd te gaan frunniken
[ afbeelding ]
Ik zit hier als een kind zo blij te schaterlachenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ah je hebt ze weer een wortel belooft terwijl er nog geen krent te halen valt?
Net ook al jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Aaf friemelt lekker aan de voeten van Flip..
Ik hoop echt dat Maik ineens zegt zonder haar een blik waardig te gunnen: Trusten mensen! Het was leuk vandaag!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:51 schreef Flow3r het volgende:
Mootje wacht tot ze naar haar bedje wordt gedragen
Vals!quote:Valse Kien/Bingo
* Bij Bingo wordt de betreffende kaart meestal vernietigd.
* Bij Kienen worden de fiches van de tabel waarop men "valse kien" heeft geroepen, verwijderd. Als men zich in de eerste subronde bevindt, is het statistisch nog mogelijk om te winnen (daar er nog tot 10 niet-afgeroepen nummers op die kaart kunnen staan)
.. en dan spoont met Servio.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Maik ineens zegt zonder haar een blik waardig te gunnen: Trusten mensen! Het was leuk vandaag!
samequote:Op woensdag 2 maart 2011 00:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Maik ineens zegt zonder haar een blik waardig te gunnen: Trusten mensen! Het was leuk vandaag!
Nee gewoon zo pats boem weg! Ligt ze heel de avond voor jan lul wakker te blijven die vrotte kudt!quote:
Krijgen we weer jankequote:Op woensdag 2 maart 2011 00:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee gewoon zo pats boem weg! Ligt ze heel de avond voor jan lul wakker te blijven die vrotte kudt!
Psies! En dan geen centimeter toegeven, gewoon zeggen: "Joh gisteren ging je ook iedereen af, laat mij even lekker slapen, vrotte kudt met je domme snerpstem! "quote:
Schitterend hè..quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:43 schreef Greys het volgende:
Laura ligt twee blonde hoofden te vlooien en Aafke frunnikt weer aan Philip.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! En dan geen centimeter toegeven, gewoon zeggen: "Joh gisteren ging je ook iedereen af, laat mij even lekker slapen, vrotte kudt met je domme snerpstem! "
Flip denkt, hoe kom ik van dat wijf af.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! En dan geen centimeter toegeven, gewoon zeggen: "Joh gisteren ging je ook iedereen af, laat mij even lekker slapen, vrotte kudt met je domme snerpstem! "
Hou op ik zeik in m'n broekquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:55 schreef versabommie het volgende:
En dan ook nog tegen Mo zeggen: "Weet je mannen doen iig niet twee dagen janken als je ze geneukt hebt!"
Dat zal d'r leren!
Weet je, jij bent wat een homofoob is voor homo's maar dan pro lesbo!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Schitterend hè..
Zou een mooie verhaallijn zijn: Laura laat Alex en Guido voor wat ze zijn en stort zich op de meiden
[ afbeelding ]
Als er een god was gaf hij die Maik twee gloedjenieuwe testikelen op de pof zodat hij het kon doen!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:56 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Denk niet dat hij dat doet, is tie veels te lief voor.
Nee, dan jankt ze morgen weer de hele dag!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon smetvrees!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:57 schreef Gert het volgende:
Ook de hele tijd een voet strelen van iemand die net nog op blote poten naar de plee is geweest..
Zij heeft iets met (zijn?) voeten!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:57 schreef Gert het volgende:
Ook de hele tijd de voetzool strelen van iemand die net nog op blote poten naar de plee is geweest..
niks gemist, karim die gewoon een goed gevoel van humor heeftquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:57 schreef freaky40 het volgende:
Heb ik wat gemist, is er een mobiele telefoon in het huis?
mwah! aafke is geloof ik inmiddels wel immuun voor allesquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:57 schreef Gert het volgende:
Ook de hele tijd de voetzool strelen van iemand die net nog op blote poten naar de plee is geweest..
Psies! Komtie stem zo hoor, let op!quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik zie servia en guida niet op de streans. Zijn die TV aan het maken voor met Alphons?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |