Thanksquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bij deze :
[ afbeelding ]
Maargoed ze hoeft niet persé de enige piercer in huis te zijn
Godverde...quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:36 schreef Flow3r het volgende:
De deelnemers: Aafke Feenstra (31)
Piercer hadden we eeeeeeuwen geleden al
Jaaaaaaaa, dat dachten we ook van de daklozequote:Op woensdag 2 maart 2011 00:36 schreef Flow3r het volgende:
Ja precies, ik vond mode adviseuse verrassender. Dat mens loopt heel de dag in d'r blote reet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:36 schreef Flow3r het volgende:
Da's mode waar ik het mee eens ben!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:37 schreef Day het volgende:
[..]
Ja precies, ik vond mode adviseuse verrassender. Dat mens loopt heel de dag in d'r blote reet.
Lijkt me iets of Sofia, of toch stiekum Laura?quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wie zou er nog meer kunnen piercen?
Ik. Kom maar hier dan sla ik zo een draadnagel door je lul.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wie zou er nog meer kunnen piercen?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik. Kom maar hier dan sla ik zo een draadnagel door je lul.
Ik zal het Sharon doorgeven!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Da's mode waar ik het mee eens ben!![]()
Zouden vrouwen meer moeten doen!
Da's toch die andere, die met die hele grote tattoo'squote:Op woensdag 2 maart 2011 00:37 schreef Day het volgende:
[..]
Ja precies, ik vond mode adviseuse verrassender. Dat mens loopt heel de dag in d'r blote reet.
Preutse kip!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik zal het Sharon doorgeven!!
"O Kut, ik schoot uit.. Niet erg toch??"quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik. Kom maar hier dan sla ik zo een draadnagel door je lul.
Oe, zet dat ff in het overeenkomsten topic!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Da's toch die andere, die met die hele grote tattoo's
Ook ja.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Da's toch die andere, die met die hele grote tattoo's
Klopt, maar ze hebben niet opgenomen. Er was al zoveel spannends aan de gang dat ze vonden dat de Stem morgen wel weer aandacht kon krijgen!quote:
Ja zo'n beetje de helft van de bewoners heeft tattoo's idd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oe, zet dat ff in het overeenkomsten topic!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt, maar ze hebben niet opgenomen. Er was al zoveel spannends aan de gang dat ze vonden dat de Stem morgen wel weer aandacht kon krijgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |