Had ik hier dus ook. Mn ouders zijn beiden fervent SP stemmers. Ik met mn ma naar stembureau. Komen we terug thuis, pa: en jullie hebben zeker voor de goede gestemd?. Ik zeg 'wat is goed?'. "zo ver mogeljik links natuurlijk" (quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:51 schreef m.k het volgende:
Mijn ma fluisterde expres (als grap) net te hard dat ik moest stemmen wat zij had gezegd. Kreeg gelijk een opmerking "Dat dacht ik dus al!"
Ik weet alweer genoeg.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Hou je mond...
we praten daar niet over
Jezus mina.. doe ff normaal zeg... je doet net of ik 12 jaar benquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:24 schreef Vronsky het volgende:
[..]
...En dat is dus de reden waarom stemmen belangrijk is, zodat JIJ je steentje kan bijdragen dat de partij die je niet erin wilt niet de grootste word.
Snap je het nu wel?
Oke.. aju dan maarquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:30 schreef Vronsky het volgende:
Als je het te serieus gaat opvatten houd ik het wel voor gezien.
Ik bedoelde meer om het feit dat hij met zichzelf los mag gaan, ik was van plan er niet verder op in te gaan...quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:34 schreef AchJa het volgende:
Ah, de Vrons gaat weer los! Popcorn pakt...
Ach.. ik ben nu eenmaal een happerd, wil mij graag verdedigen, al helemaal over mensen zoals jou omdat ik weet, dat ik niet alleen als vrouw, maar ook als persoon gelijk heb.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:43 schreef Vronsky het volgende:
Ik heb maar 1 post nodig en je gaat happen, maar daar heb ik niet zo veel zin in.
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:46 schreef Maitje het volgende:
dat ik niet alleen als vrouw, maar ook als persoon gelijk heb.
Ik zou niet durven!!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:54 schreef Maitje het volgende:
[..]
Je zit mij toch niet uit te lachen eej! Ik ben op oorlogspad dus kijk uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |