Nergens voor nodigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:53 schreef remlof het volgende:
Of zal ik het 'onvolwassene' schrappen uit de TT?
Het geeft aan waarom een hoofddoekjesverbod in het OV klinkklare onzin is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:06 schreef fokthesystem het volgende:
Wat was die pvv-er onscherp op dat ene punt zeg :
De vraagsteller was ook zo sneu , èn duidelijk van NLse of 'blanke' komaf.
Natuurlijk hebben huisvrouwen in NL ooit doeken op het hoofd gedaan. Uit praktische oogpunten.
En dus zijn er nog vrouwen, veelal omaatjes, die het al dan niet voor de pruik, het dure kapsel, tegen vuil e.d. nOg steeds doen.
Om dat nu met een ingewikkelde omslag doek van- en opgelegd vanuit een geloof te vergelijken....
Om dezelfde reden dat een maximumsalaris in de publieke sector klinkklare onzin is?quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Het geeft aan waarom een hoofddoekjesverbod in het OV klinkklare onzin is.
OV, banken, ziekenhuizen, winkels, paspoort foto's...quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:17 schreef remlof het volgende:
Het geeft aan waarom een hoofddoekjesverbod in het OV klinkklare onzin is.
*RIL*quote:
Wat nu weer, Whizzle?quote:
Stem te koop?? Enge man jongenquote:
Ik heb mensen om minder reden zien stemmen. Om een paar studenten te citeren:quote:
Stem dan lekker niet.. Makkelijkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb mensen om minder reden zien stemmen. Om een paar studenten te citeren:
"Ik stem op ... omdat m'n ouders daarop stemmen."
"Ik stem op ... omdat ik hem/haar een lekkerding vind."
"Ik stem op ... omdat ik vind dat alle marokkanen moeten opflikkeren naar hun eigen land."
Oh, nee hoor. Ik heb het niet nodig, maar ik ben benieuwd hoe ver iemand gaat om een extra stemkans te krijgenquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stem dan lekker niet.. Makkelijker![]()
Maar ja, ¤ he?
Dacht het nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, nee hoor. Ik heb het niet nodig, maar ik ben benieuwd hoe ver iemand gaat om een extra stemkans te krijgenDoe een ander bod, helemaal prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |