My signaturequote:
Gaat niet lekker? Sterkte ermee dan en slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:09 schreef L-E het volgende:
Hier ook weer een 'heerlijke' nacht voor de boeg.. Trusten lieve Singles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:09 schreef Memento-Mori het volgende:
kijk wat ik vandaag heb gekregenVoor thuis of op 't werk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
kijk wat ik vandaag heb gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb ik ook
♥ || Baby catcher in training || ♥
kijk wat ik vandaag heb gekregenJe eigen headset! Je bent mijn heldin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kon je niet bij de ikea in Maastricht aan de slag?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Als iemand er thuis een wilt, zijn er 10000 betere te koop onder de 25 euroquote:
nee, want die euh bestaat nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je eigen headset! Je bent mijn heldin!![]()
Kon je niet bij de ikea in Maastricht aan de slag?
Nachtmerries zijn terug, na jaren afwezigheid. Niet leuk. Slaap lekker!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaat niet lekker? Sterkte ermee dan en slaap lekker
Wacht maar tot je 'm 8 uur achter elkaar op hebtquote:
ik ga daagjes van max 5 uur werkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 'm 8 uur achter elkaar op hebt![]()
Veel plezier ervan! Ik ben ervandoor, morgen ook weer eens een BOB-dag
Zo goed ken ik t nietquote:
Kakquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Nachtmerries zijn terug, na jaren afwezigheid. Niet leuk. Slaap lekker!
maar na 4 jaar ikea, ben je dat wel spuugzat hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo goed ken ik t niet
[..]
Kakextra sterkte dan maar.
Dat kan, heb zelf ook nooit langer dan 4jr ergens gewerkt en dat was nog extreem afwisselend werk ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar na 4 jaar ikea, ben je dat wel spuugzat hoormn collega's waren schatten maar de werkzaamheden waren niet uitdagend te noemen
als iemand die 4 jaar bij ikea gewerkt heeft weet je de vestigingen wel hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Doe eens niet zo, ik zeg het alleen maar ter informatie.
ach als bijbaan was het prima, laatste half jaar 32uur p/w iets teveel van t goede, dit is totaal iets nieuws, ook de info die ik moet uitleggen ed, erg gezellige afdeling en 80% man 20% vrouw ongeveer, ik klaag nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan, heb zelf ook nooit langer dan 4jr ergens gewerkt en dat was nog extreem afwisselend werk ook.
Dan ben je t ook wel zat jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach als bijbaan was het prima, laatste half jaar 32uur p/w iets teveel van t goede, dit is totaal iets nieuws, ook de info die ik moet uitleggen ed, erg gezellige afdeling en 80% man 20% vrouw ongeveer, ik klaag niet
nou zo erg was t ook weer niet, en de afdeling had veel afwisseling, geen dag dat je de hele dag hetzelfde doet,quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ben je t ook wel zat jaZeker met dat werk zou ik het slecht trekken.
Dat scheeltquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nou zo erg was t ook weer niet, en de afdeling had veel afwisseling, geen dag dat je de hele dag hetzelfde doet,
Voor wie ben je een cheap date?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga morgen even naar de Ikea, denk ik
quote:
Neuh, denk 't niet, weet nieteens waar m'n biljet is, volgensmij weggegooidquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, denk 't niet, weet nieteens waar m'n biljet is, volgensmij weggegooid
De klap wordt nog harder als ik je vertel nog nooit gestemd te hebbenquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De klap wordt nog harder als ik je vertel nog nooit gestemd te hebben
en dat met eenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De klap wordt nog harder als ik je vertel nog nooit gestemd te hebben
Ach, het werd toch al niets tussen onsquote:
De politiek is toch alleen met hun eigen spel bezig, geen stembiljet die dat veranderd hoorquote:
dat is waarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, het werd toch al niets tussen ons
[..]
De politiek is toch alleen met hun eigen spel bezig, geen stembiljet die dat veranderd hoor
Dan ook niet zeiken als je het ergens niet mee eens bent.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, het werd toch al niets tussen ons
[..]
De politiek is toch alleen met hun eigen spel bezig, geen stembiljet die dat veranderd hoor
Dat heb ik nog nooit gedaan, want ook dat heeft geen nutquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ook niet zeiken als je het ergens niet mee eens bent.
Ik heb nog nooit gestemd, en zie niet waarom ik het nu opeens wel zou moeten doen..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:51 schreef Ripley het volgende:
Slecht zeg, niet stemmen. Je neemt zo je enige inbreng weg. Dan kun je net zo goed in libie gaan wonen.
godsamme zegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan, want ook dat heeft geen nut![]()
De politiek doet maar, zo lang ik kan doen wat ik doe vind ik het best..
Je vindt dat je iets nog nooit gedaan hebt de reden om iets niet te doen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gestemd, en zie niet waarom ik het nu opeens wel zou moeten doen..
Er is geen enkele partij die precies dat gene doet waar ik voor zou zijn.. Er zitten altijd haken en ogen aan, en de veranderingen die er toe doen laten te lang op zich wachten..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je vindt dat je iets nog nooit gedaan hebt de reden om iets niet te doen?
Je kunt het er mee eens zijn of niet, maar ik ga me niet verdiepen in iets wat m'n aandacht toch niet kan houden.. Het meeste politieke nieuws gaat toch langs me heen..quote:
En als iedereen zo denkt heeft een dictator dus de kans om te doen wat ie wil. Je mag van geluk spreken dat je in nl woont, waar partijen compromissen sluiten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er is geen enkele partij die precies dat gene doet waar ik voor zou zijn.. Er zitten altijd haken en ogen aan, en de veranderingen die er toe doen laten te lang op zich wachten..
De politiek gaat toch z'n eigen gang, dan maakt die ene stem meer of minder ook niet uit..
Dat is pertinent onwaar, want beslissingen van de politiek beinvloeden ieders leven. Dus je denkt dat dingen langs je heen gaan omdatje gewoon geen benul hebt van die processen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kunt het er mee eens zijn of niet, maar ik ga me niet verdiepen in iets wat m'n aandacht toch niet kan houden.. Het meeste politieke nieuws gaat toch langs me heen..
Elke partij heeft iets goeds en ook iets te nadele.. Maar op allemaal stemmen mag niet. Dan stem ik liever niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
En als iedereen zo denkt heeft een dictator dus de kans om te doen wat ie wil. Je mag van geluk spreken dat je in nl woont, waar partijen compromissen sluiten.
En newsflash: in het leven is het vaak zo dat dingen niet perfect zijn. Je aankomende partner zal ook fouten hebben, om maar even het op singles te betrekken. Het gaat er in de politiek om dat je probeert om te laten zien wat jij belangrijk vindt middels je stem.
Je klinkt echt als een breezer, sorry.
Nu snap ik waarom die geen sex heeftquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je vindt dat je iets nog nooit gedaan hebt de reden om iets niet te doen?
Dat is zo enorm nietszeggend. Elke vrouw heeft ook iets goeds en iets ten nadele. Is dat dan ook een reden om maar niet aan een relatie te beginnen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Elke partij heeft iets goeds en ook iets te nadele.. Maar op allemaal stemmen mag niet. Dan stem ik liever niet.
mij ook, maar ik ben blij dat ik in ieder geval kan meewerken, zelfs al is het maar één stem.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kunt het er mee eens zijn of niet, maar ik ga me niet verdiepen in iets wat m'n aandacht toch niet kan houden.. Het meeste politieke nieuws gaat toch langs me heen..
Sorry, maar ik vind relaties niet te vergelijken met de politiek..quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is zo enorm nietszeggend. Elke vrouw heeft ook iets goeds en iets ten nadele. Is dat dan ook een reden om maar niet aan een relatie te beginnen?
Je kiest altijd. Als je niet kiest, ben je automatisch voor de coalitie. Als je echt niet wilt kiezen, moet je blanco stemmen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind relaties niet te vergelijken met de politiek..
Als ik niet kan kiezen tussen de opties, dan kies ik niet, want doe ik dat wel, dan blijft dat me gewoon dwars zitten, omdat ik óók dat andere had willen kiezen..
Het past ook wel, typisch een oliedomme instellig. Je zou bijna ook willen dat je inderdaad vanaf een bepaald iq pas mag stemmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik niet kan kiezen tussen de opties, dan kies ik niet, want doe ik dat wel, dan blijft dat me gewoon dwars zitten, omdat ik óók dat andere had willen kiezen..
Ja, en zo kies je dus ook bij vrouwen.. je kiest gewoon niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar ben ik ook voor. Stemmen zou geen algemeen recht moeten zijn. Zo'n systeem zoals in de States is best oke. Daar moet je je bewust aanmelden om te kunnen stemmen, daar komt dan onder andere automatisch bij dat je af en toe in een jury plaats moet nemen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het past ook wel, typisch een oliedomme instellig. Je zou bijna ook willen dat je inderdaad vanaf een bepaald iq pas mag stemmen
Ik ben gewoon niet overtuigd over de democratie die we hebben.. Als iemand met bewijzen komt dat er idd iets veranderd als er maar genoeg mensen stemmen, dan wil ik er best over nadenken, maar zolang ik het idee heb dat het toch tevergeefs is laat ik het lekker..quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het past ook wel, typisch een oliedomme instellig. Je zou bijna ook willen dat je inderdaad vanaf een bepaald iq pas mag stemmen
maar dan meldt de helft zich zo niet aan, dat schiet ook niet op.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar ben ik ook voor. Stemmen zou geen algemeen recht moeten zijn. Zo'n systeem zoals in de States is best oke. Daar moet je je bewust aanmelden om te kunnen stemmen, daar komt dan onder andere automatisch bij dat je af en toe in een jury plaats moet nemen.
Wat dan en waarom? Het is sowieso beter dan niet stemmen naar mijn ideequote:Op woensdag 2 maart 2011 00:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, en zo kies je dus ook bij vrouwen.. je kiest gewoon niet.
Ik ga trouwens iets stemmen wat ik echt totaaaaaaaaaaaal niet verwacht had.
Maar zij die zich wel aanmelden, zijn wel bewuster bezig met wat ze stemmen, dat is wat je wilt!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
maar dan meldt de helft zich zo niet aan, dat schiet ook niet op.
whut? natuurlijk verandert er iets als er maar genoeg mensen stemmen, je denkt dat partijen als de pvv en leefbaar NL destijds even door een handjevol stemmers zo groot zijn geworden?quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet overtuigd over de democratie die we hebben.. Als iemand met bewijzen komt dat er idd iets veranderd als er maar genoeg mensen stemmen, dan wil ik er best over nadenken, maar zolang ik het idee heb dat het toch tevergeefs is laat ik het lekker..
Heb de partij programma's zoveel mogelijk doorgenomen, en de sterke punten eruit gepakt waar ik voor was, en ook de punten die ik het meest irritant vond.. en daaruit kwam voor mij de SGP.. en als ik iets niet ben, dan is het gelovig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat dan en waarom? Het is sowieso beter dan niet stemmen naar mijn idee
En wát hebben die tot nu toe betekend? Wát hebben ze precies veranderd? Ik heb weinig veranderingen gezien, en als ik die wel gezien heb zijn het negatieve geweest..quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
whut? natuurlijk verandert er iets als er maar genoeg mensen stemmen, je denkt dat partijen als de pvv en leefbaar NL destijds even door een handjevol stemmers zo groot is geworden?
Datis toch precies hoe het werkt? Als er maar genoeg mensen op een partij stemmen krijgt die partij en je sem meer macht.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet overtuigd over de democratie die we hebben.. Als iemand met bewijzen komt dat er idd iets veranderd als er maar genoeg mensen stemmen, dan wil ik er best over nadenken, maar zolang ik het idee heb dat het toch tevergeefs is laat ik het lekker..
Bij mij ook, christenunie/sgp. Verbaast me niet zo omdat met name christenunie een heel sociaal beleid wil voeren. Maar ik wijk op cruciale punten zo ver af, en dan echt punten die ik te belangrijk vind om te negeren als euthenasie, homoacceptatie en abortus, dat ik er daarom nooit op kan stemmen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb de partij programma's zoveel mogelijk doorgenomen, en de sterke punten eruit gepakt waar ik voor was, en ook de punten die ik het meest irritant vond.. en daaruit kwam voor mij de SGP.. en als ik iets niet ben, dan is het gelovig.
Ja, voor JOU misschien niks, maar voor de mensen die erop gestemd hebben welquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En wát hebben die tot nu toe betekend? Wát hebben ze precies veranderd? Ik heb weinig veranderingen gezien, en als ik die wel gezien heb zijn het negatieve geweest..
Of ik ben gewoon niet zo gehersenspoeld, hoe lang zit zo'n partij, en hoe lang duurt het voor ze iets bereiken? Naar mijn idee zijn dat 2 evenredige tijdlijnen, er gebeurt dus geen zak..quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Datis toch precies hoe het werkt? Als er maar genoeg mensen op een partij stemmen krijgt die partij en je sem meer macht.
Maar het spreekt eigenli al wel voor zich dat je telkens opnieuw met een andere smoes komt: nog nooit gedaan, geen nut, niemand sluit perfect aan etc. En als dat weerlegd is komt er weer een andere smoes. Je bent gewoon of te lui of te dom.
Om die punten maak ik me niet zo heel erg druk, die krijgen ze er toch niet doorheen gedruktquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij mij ook, christenunie/sgp. Verbaast me niet zo omdat met name christenunie een heel sociaal beleid wil voeren. Maar ik wijk op cruciale punten zo ver af, en dan echt punten die ik te belangrijk vind om te negeren als euthenasie, homoacceptatie en abortus, dat ik er daarom nooit op kan stemmen.
misschien is het maar beter ook dat je niet stemt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of ik ben gewoon niet zo gehersenspoeld, hoe lang zit zo'n partij, en hoe lang duurt het voor ze iets bereiken? Naar mijn idee zijn dat 2 evenredige tijdlijnen, er gebeurt dus geen zak..
Ja hoor, heel nederland is gek en jij staat er boven. Ik zou je zo tientallen voorbeelden kunnen geven, maar je bent de moeite gewoon niet waard. Maar goed dat jij niet stemt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of ik ben gewoon niet zo gehersenspoeld, hoe lang zit zo'n partij, en hoe lang duurt het voor ze iets bereiken? Naar mijn idee zijn dat 2 evenredige tijdlijnen, er gebeurt dus geen zak..
quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
misschien is het maar beter ook dat je niet stemt.
Kom dan met bewijzen.. Maar dat doen jullie ook niet..quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja hoor, heel nederland is gek en jij staat er boven. Ik zou je zo tientallen voorbeelden kunnen geven, maar je bent de moeite gewoon niet waard. Maar goed dat jij niet stemt.
Gast, lees eens de krant. Bewijzen zat. Ik ben je moeder niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kom dan met bewijzen.. Maar dat doen jullie ook niet..
net nog, vandaag.. 130 km/u op de afsluitdijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Een proef voor bepaalde tijd.. En alleen op bepaalde tijden.. Nee, dat is een overwinning..quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
net nog, vandaag.. 130 km/u op de afsluitdijk.
Struisvogeltje!
startersaftrekquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
wat ben jij verzuurd zeg.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een proef voor bepaalde tijd.. En alleen op bepaalde tijden.. Nee, dat is een overwinning..
No-offence, maar zo klink je echt dom. Als je dit meent, ben je het ook echt gewoon.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een proef voor bepaalde tijd.. En alleen op bepaalde tijden.. Nee, dat is een overwinning..
Ah ja. Om de metafoor maar even door te trekken: er moet gelijk geneukt worden anders telt het niet? Onderzoek naar hoe iets werkt en op welke manier lijkt me niet bepaald slecht.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als ik morgen stem moet gisteren alles al veranderd zijn! en dan wel precies zoals ik wil, want een compromis wil ik niet hoor..quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah ja. Om de metafoor maar even door te trekken: er moet gelijk geneukt worden anders telt het niet? Onderzoek naar hoe iets werkt en op welke manier lijkt me niet bepaald slecht.
Ik ga nu ook overwegen om naar Utrecht op en neer te gaan, alleen om te stemmen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik word er zelf wel heel positief en vrolijk van, misschien dat ik morgen toch even die stempas thuis ga ophalen
Gaan we bijna in tegengestelde richtingquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga nu ook overwegen om naar Utrecht op en neer te gaan, alleen om te stemmen.
Jij had me toch allang moeten doorzien eigenlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
No-offence, maar zo klink je echt dom. Als je dit meent, ben je het ook echt gewoon.
Ik geloof er geen zak van.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij had me toch allang moeten doorzien eigenlijk![]()
Hoe krijg je Singles over de zeik.. Zeg gewoon dat je niet stemt
Ja vastquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gast, bull-shitquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik reis wat verder, maar we reizen dan idd in tegenovergestelde richtingquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaan we bijna in tegengestelde richting
Geen idee, dat moet ik morgen nog zien hoe laat ik wegkanquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik reis wat verder, maar we reizen dan idd in tegenovergestelde richtingHoelaat pak jij em terug?
Of heen?
quote:
quote:
In het begin stemde ik idd nooit, laatste jaren blanco omdat ik het toch nooit weet wat ik kiezen moet..quote:
Nee, stukken beterquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
In het begin stemde ik idd nooit, laatste jaren blanco omdat ik het toch nooit weet wat ik kiezen moet..
Volgens mij wist je tot 15min geleden niet eens dat je blanco kon stemmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
In het begin stemde ik idd nooit, laatste jaren blanco omdat ik het toch nooit weet wat ik kiezen moet..
Waar zie je me voor aanquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij wist je tot 15min geleden niet eens dat je blanco kon stemmen
Nope Doetinchem - Arnhem met Syntus en dan NS naar Utrecht CS en dan of de 1 of de trein naar Overvecht. Stembureau zit aan t andere eind van mn oude straat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, dat moet ik morgen nog zien hoe laat ik wegkanMaar moet je niet via Amersfoort?
De reden dat je single bentquote:
Alsof die zo super was op 't forumquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
moet je nagaan wat je imago is nu
En toch weet je em nog verder te verneuken, knap!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alsof die zo super was op 't forum
Eeuh ja, maar ik heb tenminste nog sexquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo? Bij jou is het toch ook een keuze?
Eerst stemde je niet om zus en zo, toen kwamen er geloof ik nog drie andere redenen, toen was het alleen om ons up te winden en nu stem je dus eigenlijk toch niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nee, dat klopt, ik ben ook maar een HBO'erquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eerst stemde je niet om zus en zo, toen kwamen er geloof ik nog drie andere redenen, toen was het alleen om ons up te winden en nu stem je dus eigenlijk toch niet.
Wat een draaikont zeg, misschien moet je de politiek ingaanje bevestigt in ieder geval voor mij dat je niet al te slim bent eenook niet achter je mening staat
huh whatquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, ik ben ook maar een HBO'er
Mooie TTquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:47 schreef CherryLips het volgende:
afgetrokken met slipje van kamergenoot --> gevaarlijk ??
Nu weet ik weer waarom ik nooit op kamers ben gegaan
Altijd al geweest, alleen dat ik nooit een HBO opleiding heb gedaan is weer wat andersquote:
Intelligentie != slimheidquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, zo gezien ben ik ook een HBO'erquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Altijd al geweest, alleen dat ik nooit een HBO opleiding heb gedaan is weer wat anders
Gezien de studenten die ik van hbo en wo krijg zegt dat vrij weinig over je mogelijkheden tot gezond denken, meerover je mogelijkheden om lesmateriaal in je op te nemen. Ik geef ook les op hbo en wo en ik ben al voorbij de illusie dat het een garantie geeft.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben ook raketgeleerde, ik heb alleen nooit een studie in die richting gedaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Altijd al geweest, alleen dat ik nooit een HBO opleiding heb gedaan is weer wat anders
Daarom is het ook hbo/wo werk en denk niveau, niet dat je toevallig een rijtje woorden hebt kunnen leren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gezien de studenten die ik van hbo en wo krijg zegt dat vrij weinig over je mogelijkheden tot gezond denken, meerover je mogelijkheden om lesmateriaal in je op te nemen. Ik geef ook les op hbo en wo en ik ben al voorbij de illusie dat het een garantie geeft.
If anythingzou je jemoeten schamen omdat je intelligenter zou moeten zijn en meer zou moeten begrijpen van de input om je heen.
Bedankt!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:52 schreef CherryLips het volgende:
nu ga ik echt naar bed, succes verder
Slaap lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:52 schreef CherryLips het volgende:
nu ga ik echt naar bed, succes verder
Je zegt net zelf het volgende: "mogelijkheden om lesmateriaal in je op te nemen."quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben ook raketgeleerde, ik heb alleen nooit een studie in die richting gedaan
Op welke manier heb of kan jij laten zien dat je hbo werk/denk niveau hebt dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je zegt net zelf het volgende: "mogelijkheden om lesmateriaal in je op te nemen."
Dus je hoeft geen studie te doen op dat niveau om op dat niveau te moeten kunnen denken.
Nu zeg je dat je het zonder papieren dus niet kan.
Ik ben geen automonteur, maar damnquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:55 schreef ArTiC het volgende:
Koppeling schakelen, ik hoor handrem geluid...
Check! Overigens is HBO het kunnen interpeteren en uitvoeren van zaken. WO is analytisch denk vermogen. Beide wel op een bepaald niveau. Dus zonder referenties kan je geen competenties claimen. Lang leve aanbevelingen op Linked-Inquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:57 schreef ArTiC het volgende:
Diploma's tonen dat ook niet aan. Je hebt referenties nodig.
Meest relevant..quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op welke manier heb of kan jij laten zien dat je hbo werk/denk niveau hebt dan?
Waarom zit je daar dan niet op de planning de boel daar in orde houden? Overigens is plannen nog steeds werk op mbo niveauquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meest relevant..
Bij m'n vorige werkgever de complete planning van 2 filialen efficienter laten verlopen, wat kostenbesparing opgeleverd heeft, en zelfs tijdwinst in zijn totaliteit.. En de planners die er zaten deden het al jaren
Nee, ik zeg dat hbo volgen iets zegt over de hoeveelheid kennis die je hebt opgenomen uiteindelijk. Dat is iets anders dan zelf nadenken. Maar ook om zelf na te denken heb je een bepaalde capaciteit nodig die jij duidelijk mist.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je zegt net zelf het volgende: "mogelijkheden om lesmateriaal in je op te nemen."
Dus je hoeft geen studie te doen op dat niveau om op dat niveau te moeten kunnen denken.
Nu zeg je dat je het zonder papieren dus niet kan.
Omdat ik geen kantoorwerk wilde/wil doen. Ik kan niet tegen 8 uur per dag ergens binnen zitten, kudos voor wie dat wel kan..quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom zit je daar dan niet op de planning de boel daar in orde houden? Overigens is plannen nog steeds werk op mbo niveau
Ik schat dat 70% van alle aanbevelingen op linked-in fake/dealtjes zijn, zegt geen flikker. Ik wil keiharde referenties zien van iemand...en dan nog ben je niet 100% zeker...we hebben wat nutteloze figuren in dienst gehad, niet normaal.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Check! Overigens is HBO het kunnen interpeteren en uitvoeren van zaken. WO is analytisch denk vermogen. Beide wel op een bepaald niveau. Dus zonder referenties kan je geen competenties claimen. Lang leve aanbevelingen op Linked-In
Eigenlijk nooit bij nagedacht, ik heb er bij mij niet eens om gevraagd. Dat er echt mensen zijn die om fake aanbevelingen vragen had ik niet eens bewust bij nagedacht.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik schat dat 70% van alle aanbevelingen op linked-in fake/dealtjes zijn, zegt geen flikker. Ik wil keiharde referenties zien van iemand...en dan nog ben je niet 100% zeker...we hebben wat nutteloze figuren in dienst gehad, niet normaal.
Alles om maar die ene baan te kunnen krijgenquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit bij nagedacht, ik heb er bij mij niet eens om gevraagd. Dat er echt mensen zijn die om fake aanbevelingen vragen had ik niet eens bewust bij nagedacht.
Vaak in ruil voor een nette afvloeiregeling komen mensen overeen om weg te gaan met een oeie referentie. Ik vertrouw alleen referenties van mensen die ik ken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit bij nagedacht, ik heb er bij mij niet eens om gevraagd. Dat er echt mensen zijn die om fake aanbevelingen vragen had ik niet eens bewust bij nagedacht.
Het HBO stelt ook geen ene fuck voor, nooit zo veel domme en luie mensen gezien als op het HBO.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom is het ook hbo/wo werk en denk niveau, niet dat je toevallig een rijtje woorden hebt kunnen leren.
Met alle respect, maar met voldoende tijd lukt het zelfs een vriend van me die van t ivbo komt (ja het allerlaagste) om nu zijn WO studie af te ronden!
môgguhquote:
Leve het hebben van geen diplomaquote:Op woensdag 2 maart 2011 07:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Het HBO stelt ook geen ene fuck voor, nooit zo veel domme en luie mensen gezien als op het HBO..
Leve het hebben van een diploma waar je nu nog geen fuck mee kunt en later ook waarschijnlijk niets wilquote:
Diploma's zijn overrated.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Leve het hebben van een diploma waar je nu nog geen fuck mee kunt en later ook waarschijnlijk niets wil
Wauw. Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Diploma's zijn overrated.![]()
Ik heb geen eens een middelbare school-diploma.
Als je 8 jaar over je VWO gedaan hebt, twijfel ik een beetje aan deze opmerkingquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:28 schreef Yuki het volgende:
En nu naar het werk waarvoor ik zwaar overgekwalificeerd ben
quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je 8 jaar over je VWO gedaan hebt, twijfel ik een beetje aan deze opmerking
Want jij bent dom? Doe ns lief over jezelf!quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:30 schreef CherryLips het volgende:
En WO stelt ook geen reet voor, kijk maar naar mij
met een ijquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:49 schreef PeuRac het volgende:
Moguh, fijn zo'n douche die verstopt iskon lekker de badkamer dwijlen
en de ipad 2 wordt aangekondigdquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:49 schreef Wicked-Game het volgende:
Morgen![]()
Dit is de dag dat de we naar de stembus gaan. De dag dat het zittende kabinet vast geen meerderheid gaat behalen in de 1e kamer en de dag dat de meteorologische lente zijn eerste kunstjes al laat zien.
It's a beautifull day and the sun is shining!
Heb nog geen koffie opquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
met een ij
ik heb helemaal geen water
Ja maar, die opleiding stelde echt niet zoveel voorquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Want jij bent dom? Doe ns lief over jezelf!
Ze zijn met de waterleidingen bezig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb nog geen koffie opHoezo heb jij helemaal geen water dan?
Vervelende boven ook altijd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:57 schreef CherryLips het volgende:
Auto-ongeluk aan de overkant maar er staan boven voor
quote:
Gewoon van het balkon afpiesen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn met de waterleidingen bezig.
Ik was alleen zo slim om me een half uurtje te verslapen en nu ben ik nog niet naar de wc geweest. Heb wel emmers met water klaarstaan maar dat is het toch niet helemaal
ik wist dat er iets niet klopte aan die zin, maar ik zag niet watquote:
zure regen nog wel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:00 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En al die mensen daar maar denken "Piet voorspelde toch alleen maar zon en geen regen"
Ik geef geen fuck om de meteorologische lente. Verzonnen kut-datum.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:49 schreef Wicked-Game het volgende:
Morgen![]()
Dit is de dag dat de we naar de stembus gaan. De dag dat het zittende kabinet vast geen meerderheid gaat behalen in de 1e kamer en de dag dat de meteorologische lente zijn eerste kunstjes al laat zien.
It's a beautifull day and the sun is shining!
Verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik geef geen fuck om de meteorologische lente. Verzonnen kut-datum.
Dat in tegenstelling tot niet verzonnen dataquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik geef geen fuck om de meteorologische lente. Verzonnen kut-datum.
kijk, zulke dingen heb ik niet geleerd op schoolquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meer zoute regen. pH van urine is niet zo laag.
Nee hoor, hoezo?quote:
Slecht natuurlijk!quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:09 schreef Q. het volgende:
[..].
.
Ja, mieters uiteraard, het zonnetje schijnt.![]()
En daar?
Astronomische seizoenskeringen zijn duidelijk aanwijsbare kosmische gebeurtenissen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat in tegenstelling tot niet verzonnen data.
Dan nog hebben wij er een datum bij verzonnen, tijd bestaat nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Astronomische seizoenskeringen zijn duidelijk aanwijsbare kosmische gebeurtenissen.
Heb je gelijk in! Maar goed zonnetje schijnt, heerlijk dagjequote:Op woensdag 2 maart 2011 09:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor, hoezo?
Lente (en de andere seizoenen), worden astronomisch prima bepaald. Daar hebben we niet nog een andere datum voor nodig. Zeker niet bedacht door die falers van de meteorologie.
Leg mij eens uit waarom tijd niet bestaat...quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog hebben wij er een datum bij verzonnen, tijd bestaat niet.
Dat hebben wij lineare wezens verzonnenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom tijd niet bestaat...
Ruimte-tijd is een aantoonbare eigenschap van ons universum. Als ruimte-tijd bestaat, en ruimte, dan bestaat tijd gewoon ook. Dat wij dat verder niet kunnen manipuleren is jammer (vind ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hebben wij lineare wezens verzonnen.
waarom ken ik de tekst nog helemaal, het is 20 jaar geledenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:12 schreef CherryLips het volgende:
omg new kids on the block bij het foute uurtje![]()
![]()
![]()
Memories.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
waarom ken ik de tekst nog helemaal, het is 20 jaar geleden
Ach, jij beperkt driedimensionaal wezen, jij snapt er toch niets vanquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ruimte-tijd is een aantoonbare eigenschap van ons universum. Als ruimte-tijd bestaat, en ruimte, dan bestaat tijd gewoon ook. Dat wij dat verder niet kunnen manipuleren is jammer (vind ik), maar het bestaat desalniettemin gewoon.
Ik ben toch het zonnetje in je hart?quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Slecht natuurlijk!
Hier overigens geen zon hoor.
Ik heb zaterdag teveel NKOTB en andere boybands gehoord op het Foute Feest.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:12 schreef CherryLips het volgende:
omg new kids on the block bij het foute uurtje![]()
![]()
![]()
Leuk tochquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag teveel NKOTB en andere boybands gehoord op het Foute Feest.
Daar had ik wel naartoe gewild.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben een 11 dimensionaal wezen, net als jij, dat alleen invloed kan uitoefenen op de eerste 3 dimensies.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, jij beperkt driedimensionaal wezen, jij snapt er toch niets van.
Ja. Tuurlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je 8 jaar over je VWO gedaan hebt, twijfel ik een beetje aan deze opmerking
So little you creatures knowquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben een 11 dimensionaal wezen, net als jij, dat alleen invloed kan uitoefenen op de eerste 3 dimensies.
Als je dat er niet bijzet, kunnen we het niet ruiken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Tuurlijk.
Ik ben ziek geweest gedurende bijna 4 jaar. Maar dat komt niet in je simpele geest op blijkbaar.
Nu móet ik gaan terug lezen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Tuurlijk.
Ik ben ziek geweest gedurende bijna 4 jaar. Maar dat komt niet in je simpele geest op blijkbaar.
Zaterdag naar een jaren '90 feestje. Zin inquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk toch![]()
Ik ken ze waarschijnlijk allemaal. Al kende ik vrijdag ook wel bijna alles. Jaren 90Puberteit
![]()
Lul je er maar uitquote:
tutquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:19 schreef missbehavin het volgende:
Nou eens zien of ik vandaag wel wordt teruggebeld door de tut die me gisteren al terug zou bellen.instanties
Ik was slechts wat star trek geneuzel aan het oplepelenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lul je er maar uit
Dit is nou 1 van die onderwerpen waar je mij echt niet 123 onder tafel lult. I know this shit
je mag diequote:
Wat is het voor tut?quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
je mag diewel weglaten in dezen
Ik vond het een mooi woordquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
je mag diewel weglaten in dezen
quote:
de jeugdzorg-tut.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat is het voor tut?
Ik heb ook een flink gesprek straks, met de oppas. Ellende.
Meid toch.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat een getut weer.
En ik baal..... Stomme stroom is alweer uit, zo kan ik toch niet warm douchen en thuiswerken??
Zonder koffie kan ik mijn dag niet beginnen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
En de koffie. Ik heb geen koffie. Whaaaaaaaaaaaaaaaaahhh
Ik vind dat al die instanties liever moeten zijn.
En ik vind graag geld.
Naakt? Maak je foto's?quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:22 schreef L-E het volgende:
Ik heb ook een flink gesprek straks, met de oppas. Ellende.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Die ene die zijn naam niet kan onthouden?
Ik word er heel verdrietig van, Snuit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja. Boehoe, hoe moet dat nu??? So much work, So little time.
Dan heb je vast de oude office versie, dan moet je even de compatibiliteits meuk van Office downloadenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Excel-experts: ik heb een xls-bestand gekregen dat ik niet kan openenop twee pc's niet. En volgens de verzender kan iedereen hem verder openen dus ligt het aan mij. halp
Probeer het eens in OpenOffice.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Excel-experts: ik heb een xls-bestand gekregen dat ik niet kan openenop twee pc's niet. En volgens de verzender kan iedereen hem verder openen dus ligt het aan mij. halp
Is het 100% zeker een .xls bestand? Met welke versie van Excel werk je? Met welke versie is dat bestand gemaakt?quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:29 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Mogelijk moet ik haar vermoorden, dan wel. Ik mail ze je meteen.
Probeer eens Excel te openen en dan het bestand vanaf daar te openen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Heb je dan nog geen slimme stroom?quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat een getut weer.
En ik baal..... Stomme stroom is alweer uit, zo kan ik toch niet warm douchen en thuiswerken??
Gewoon verder gaan met Fokken. Laat niemand dat van je afnemen!quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja. Boehoe, hoe moet dat nu??? So much work, So little time.
Hij gaat geweldig goed met CSV-bestanden om, daar gebruik ik hem altijd voor.quote:
OO en Google Docsquote:
Ik heb op de ene pc office 2003 en op de laptop 2007.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is het 100% zeker een .xls bestand? Met welke versie van Excel werk je? Met welke versie is dat bestand gemaakt?
D'66-stemmende stroom?quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je dan nog geen slimme stroom?
Dan moet je op haar gezicht gaan zitten met je vagina, dan stikt ze op de geilste manier mogelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:28 schreef L-E het volgende:
Mogelijk moet ik haar vermoorden, dan wel. Ik mail ze je meteen.
Ja, ik krijg wat signalen van mijn zoon dat daar dingen gebeuren die niet helemaal pluis zijn, dus ik wil haar kant horen. Wel verdrietig allemaal hoor.quote:
Privé doe ik alles in Google Docs!quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
OO en Google Docs
GRATISSSS. OO is even goed zo niet beter dan Excel. GD heeft als grote voordeel dat je overal toegang tot je meuk hebt
Fuck Office
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ik krijg wat signalen van mijn zoon dat daar dingen gebeuren die niet helemaal pluis zijn, dus ik wil haar kant horen. Wel verdrietig allemaal hoor.
True. Excel screws up CSV files big timequote:Op woensdag 2 maart 2011 09:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij gaat geweldig goed met CSV-bestanden om, daar gebruik ik hem altijd voor.
De stroom heeft zich aan mij aangepast. Maar echt kak. Die koffie. De ovenbroodjes, mijn vers geperste jus...... Zucht. Dit zijn nu de grote problemen waar ik mee kamp. Als de stroom het zaterdag maar weer doet. Moet t weekend wel lekker kunnen beginnenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je dan nog geen slimme stroom?
Hier op het werk nog Windows XP, IE6 en Office 2003.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb gewoon Office 2010, overal, waarom niet?.
Same herequote:Op woensdag 2 maart 2011 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier op het werk nog Windows XP, IE6 en Office 2003.Oh, en een pc met 1 gig geheugen.
.
En die hongernegerts in Afrika maar huilen om niets.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De stroom heeft zich aan mij aangepast. Maar echt kak. Die koffie. De ovenbroodjes, mijn vers geperste jus...... Zucht. Dit zijn nu de grote problemen waar ik mee kamp.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De stroom heeft zich aan mij aangepast. Maar echt kak. Die koffie. De ovenbroodjes, mijn vers geperste jus...... Zucht. Dit zijn nu de grote problemen waar ik mee kamp. Als de stroom het zaterdag maar weer doet. Moet t weekend wel lekker kunnen beginnen
Als je iets nooit gehad hebt kun je het ook niet missen. Nee inderdaad, die kids zeuren, kijk maar naar die dikke buiken van ze.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:35 schreef Q. het volgende:
[..]
En die hongernegerts in Afrika maar huilen om niets.
Deze moet eigenlijk weer eens vervangen wordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier op het werk nog Windows XP, IE6 en Office 2003.Oh, en een pc met 1 gig geheugen.
.
Hmmmzzzzz, van gehaktballen of biefstuk?quote:
Als je nog nooit een volle buik hebt gehad, weet je ook niet wat honger is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je iets nooit gehad hebt kun je het ook niet missen. Nee inderdaad, die kids zeuren, kijk maar naar die dikke buiken van ze.
gehaktballenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hmmmzzzzz, van gehaktballen of biefstuk?.
Godzijdank, je patser imago begon al een beetje te vervagenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deze moet eigenlijk weer eens vervangen worden.
Core2Quad, 6GB ram, W7 64bit, office 64bit, 2x22inch+1x 26 inch.
Gefilterde feces met een vleugje urine.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Hmmmzzzzz, van gehaktballen of biefstuk?.
Mooi dat ik er op tijd bij was danquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:38 schreef STING het volgende:
[..]
Godzijdank, je patser imago begon al een beetje te vervagen
laat maarquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gefilterde feces met een vleugje urine.
Ook op je iPhone?quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb gewoon Office 2010, overal, waarom niet?.
Ja, daar kan je natuurlijk niet op werken. Hier wordt de hardware niet meer vervangen of verbeterd, we zouden 2 jaar geleden al een laptop krijgen. Het gaat hier allemaal niet zo snel, er is net een werkgroep in het leven geroepen die gaat onderzoeken welke stappen we moeten nemen om de afdeling voor te bereiden op het flexibeler werken. Ook daar ouwehoeren ze al twee jaar over.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deze moet eigenlijk weer eens vervangen worden.
Core2Quad, 6GB ram, W7 64bit, office 64bit, 2x22inch+1x 26 inch.
Gistermiddagquote:
Leuk he, daar moet je dan de oorlog mee winnen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
GistermiddagIk vreesde al het ergste, dus ging ik maar weer bellen... Ze staat op het punt weg te gaan, ze belt morgen. Ja nee, zeg dan niet dat je me die middag belt, muts
nee, waarom zou ik in godsnaam op mijn telefoon bestanden willen bewerken?quote:
Oef je drukt je akelig treffend uitquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Leuk he, daar moet je dan de oorlog mee winnen.
Dat is hier net ff andersquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, daar kan je natuurlijk niet op werken. Hier wordt de hardware niet meer vervangen of verbeterd, we zouden 2 jaar geleden al een laptop krijgen. Het gaat hier allemaal niet zo snel, er is net een werkgroep in het leven geroepen die gaat onderzoeken welke stappen we moeten nemen om de afdeling voor te bereiden op het flexibeler werken. Ook daar ouwehoeren ze al twee jaar over.!
T werd nog veel erger nadat je weg gingquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Gaarne.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
Oh L-E, we moeten die spullen nog jouw kant op zien te krijgen he.
Oppas in eigen huis? Of breng je de kleine ergens anders? Als het thuis is dan camera verstoppen op een locatie en filmen maar.quote:
Nannycam in een teddybeerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |